Gisteren je 'Rutten rot op' posting in het psv topic gemist!generaal schreef:Ruiz zal de 1-2 er nog wel inpissen.

Gisteren je 'Rutten rot op' posting in het psv topic gemist!generaal schreef:Ruiz zal de 1-2 er nog wel inpissen.
Kijk eens op de vorige pagina.LucaS schreef:Zelfs hier kan je het niet laten.
Waarschijnlijk in de 98e minuut, via een graspolletje en de paal.generaal schreef:Ruiz zal de 1-2 er nog wel inpissen.
Misschien moet die scheidsrechter eens optreden tegen dat karatewerk.999 schreef:In deze wedstrijd vol strijd was AJAX al drie keer kopje onder gegaan ...
Valt wel mee hoor .. zet je geluid maar eens wat zachter van je TV ..Jöhnk schreef:Misschien moet die scheidsrechter eens optreden tegen dat karatewerk.999 schreef:In deze wedstrijd vol strijd was AJAX al drie keer kopje onder gegaan ...
Wedstrijden in de kuip en de galgenwaard kijk ik altijd zonder geluid. Ik hoef dat schorem niet te horen.999 schreef:Valt wel mee hoor .. zet je geluid maar eens wat zachter van je TV ..
Ik vond dat altijd zo'n zacht ei. Lijkt ook veel tijd nodig te hebben. Mooie trap, goed inzicht. Is vd Heijden niet hetzelfde? Allebei niet echt Ajax niveau, vrees ik.Zlatan Son of God schreef:Type strootman had Ajax goed kunnen gebruiken..
Dit is gewoon een mannelijke wedstrijd waar tot nu toe geen gemene overtredingen te zien zijn .. tis af en toe een beetje lomp maar meer ook niet ..Jöhnk schreef:Wedstrijden in de kuip en de galgenwaard kijk ik altijd zonder geluid. Ik hoef dat schorem niet te horen.999 schreef:Valt wel mee hoor .. zet je geluid maar eens wat zachter van je TV ..
Luuk de Jong had eraf gemoeten.
Zo zie ik het ook. Ajax zou tegen deze ploegen ook vandaag weer naar adem happen.999 schreef: Dit is gewoon een mannelijke wedstrijd waar tot nu toe geen gemene overtredingen te zien zijn .. tis af en toe een beetje lomp maar meer ook niet ..
Mwoah, Twente weet het in rechtstreekse duels met Ajaxnooit echt te bewijzen.wimpey schreef:Zo zie ik het ook. Ajax zou tegen deze ploegen ook vandaag weer naar adem happen.999 schreef: Dit is gewoon een mannelijke wedstrijd waar tot nu toe geen gemene overtredingen te zien zijn .. tis af en toe een beetje lomp maar meer ook niet ..
Is nog door Blind naar Sparta gehaald.wimpey schreef:F*ck, Douplan raakt de lat. Ook een leuke speler trouwens.
Goed gezien van Danny.Jöhnk schreef:Is nog door Blind naar Sparta gehaald.wimpey schreef:F*ck, Douplan raakt de lat. Ook een leuke speler trouwens.