AZ 2008 - 2009
Re: AZ 2008 - 2009
AZ wint ook heus wel hoor.
Eerst zien. Ze zullen nu moeten aanvallen, dat doen ze over het algemeen niet.
I think I lost my fucking headache
Briljantwimpey schreef:Door een doelpunt van Christiaan Kum. Een kum-shot?LucaS schreef:Oei, dan moet AZ het spel gaan maken en dat kunnen ze niet.

Ben toch benieuwd of AZ dit kan managen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat kunnen ze dus. Binnen no time staat het weer 2-1.
Helaas. Dan maar in ieder geval uit bij NAC, Twente en ons verliezen. 

Aanvallen kunnen ze dus prima...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
Is ook gewoon onzin wat Lucas zegt.. maargoed als je het maar vaak genoeg zegt ga je het vanzelf geloven.banjavi schreef:Aanvallen kunnen ze dus prima...
Ik zie AZ regelmatig live, jullie vanavond niet, zoveel is duidelijk.
En weer een mooi doelpunt van AZ... goed uitgespeeld.
- peter
AZ verspeelt geen punt in dergelijke duels helaas. Wij wel.
Van Gaal genoot van 'galavoorstelling'
Het moet Louis van Gaal met een glimlach op het gelaat de kleedkamer op hebben doen laten zoeken. Terwijl AZ na een flitsende tweede helft ADO Den Haag degradeerde tot eerstedivisionist nam het AZ-publiek en masse een voorschot op het kampioensfeest.
Fabian Bijman
ALKMAAR
"Het publiek heeft, net als ik op de bank, genoten", zo stelde Van Gaal na afloop. 'Een galavoorstelling' en 'Eén van de betere wedstrijden van het seizoen', waren de beschrijvingen van de winst op ADO Den Haag van de oefenmeester.
"Ondanks dat we op achterstand kwamen bleven we toch voetballen. Knap. We toonden nog meer drang naar voren, zetten de tegenstander nóg eerder vast", concludeerde Van Gaal tevreden.
AZ kwam in eigen huis al in de eerste helft op achterstand toen Christian Kum ADO Den Haag naar 0-1 kopte. In de tweede helft stelde AZ, tot volle tevredenheid van Van Gaal, met wervelend voetbal orde op zaken: 4-1.
Ze hebben nog 5 punten nodig. Hopen dus dat ze bij NAC niet winnen.
Wanneer het op de laatste 3 wedstrijden (Ajax, Twente, Heerenveen) aan zou komen, zouden ze daar echt wel een beetje zenuwachtig worden.
Ondanks deze galavoorstelling tegen een degradatiekandidaat.
Wanneer het op de laatste 3 wedstrijden (Ajax, Twente, Heerenveen) aan zou komen, zouden ze daar echt wel een beetje zenuwachtig worden.

Je denkt toch niet werkelijk dat AZ het niet redt?wimpey schreef:Ze hebben nog 5 punten nodig. Hopen dus dat ze bij NAC niet winnen.
Het stinkt aan alle kanten!
Het blijft AZ, he.
Als ze tegen Twente en Ajax verliezen, verliezen ze die laatste wedstrijd ook.
Als ze tegen Twente en Ajax verliezen, verliezen ze die laatste wedstrijd ook.
Geintje zeker.
De concurrentie moet nog tegen elkaar. Ajax en Twente hebben een zwaar programma.
Hoewel, de concurrentie is een te groot woord. AZ heeft dit jaar niet echt concurrentie.
De concurrentie moet nog tegen elkaar. Ajax en Twente hebben een zwaar programma.
Hoewel, de concurrentie is een te groot woord. AZ heeft dit jaar niet echt concurrentie.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat valt wel mee hoor, wij hebben alleen nog maar kut gespeeld, dus het aantal punten dat wij hebben is verbijsterend hoog.Peter schreef:AZ verspeelt geen punt in dergelijke duels helaas. Wij wel.
- peter
Tsja, wimpey doet lacherig over een 'galavoorstelling tegen een degradatiekandidaat', maar ik zie ons nu gewoon weer ploeteren tegen een degradatiekandidaat. Tegen ADO hadden we het thuis ook verrekte lastig en lieten we zelfs punten liggen.
Niet juist. Ajax won gemakkelijk met 3-0 van ADO.Peter schreef:Tsja, wimpey doet lacherig over een 'galavoorstelling tegen een degradatiekandidaat', maar ik zie ons nu gewoon weer ploeteren tegen een degradatiekandidaat. Tegen ADO hadden we het thuis ook verrekte lastig en lieten we zelfs punten liggen.
- peter
Excuus inderdaad. Ik bedoel uit een paar weken geleden.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En AZ verloor uit bij Den Haag.Peter schreef:Excuus inderdaad. Ik bedoel uit een paar weken geleden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat was héél lang geleden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Dat klopt. Dat was voor de tijd dat LvG de boel op de rit kreeg en ten tijde dat Ajax verloor van WillemII. Nee, dit AZ speelt al die kleine clubjes gewoon op een hoop, terwijl het bij ons vooral veel billenknijpen is.Raymon schreef:En AZ verloor uit bij Den Haag.Peter schreef:Excuus inderdaad. Ik bedoel uit een paar weken geleden.
Volgens mij las je wat anderen zagen.Peter schreef:Tsja, wimpey doet lacherig over een 'galavoorstelling tegen een degradatiekandidaat', maar ik zie ons nu gewoon weer ploeteren tegen een degradatiekandidaat. Tegen ADO hadden we het thuis ook verrekte lastig en lieten we zelfs punten liggen.

Maar moet ik dan mee-cummen omdat AZ thuis van ADO wint? Dan cum ik ook effe op Ajax, dat vandaag won waar het 3 jaar op rij verloor.
- peter
Ik word nergens warm van, maar constateer alleen dat die kaaskoppen nergens punten laten liggen. Ze hebben het niet eens lastig.