Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Dacht dat ze bij Feyenoord zo trots waren op de eigen jeugdopleiding? Ik hoor ze de laatste tijd steeds vaker zeggen dat ze de beste opleiding van Nederland hebben. Daar hebben ze kennelijk toch niet zoveel vertrouwen in dan, want die talenten van Arsenal komen niet om de bank warm te houden in die botervloot natuurlijk.
Heeft Simon nou nog steeds niet getekend?
Nee, nog niet. Volgens Been zou dat vandaag gebeuren. We zullen zien...
Het stinkt aan alle kanten!
Staat ook woensdag in de basis.
Ik zou het niet slim vinden van Feyenoord om zo'n samenwerking aan te gaan. Het heeft een negatieve invloed op de ontwikkeling van je eigen talent. En dat is nou net de bron waar ze wellicht af en toe wat geld aan kunnen verdienen. Wat schiet je er mee op om talent voor een ander op te leiden in ruil voor wat onervaren spelers die je dan onder gunstige voorwaarden kunt huren? Spelers die het goed doen zijn zo weer vertrokken. Korte termijn politiek bij uitstek waarmee je jezelf uiteindelijk alleen maar verder in de nesten werkt.
Nil volentibus arduum
Toptalenten hebben natuurlijk altijd een meerwaarde. Feyenoord bepaalt nog altijd zelf of ze spelers van Arsenal opstellen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik moet nog zien hoeveel echte toptalenten er dadelijk dan komen. Dit soort constructies lijken mij eerder bedoeld voor de lichting die daar onder zit. En als iemand het toevallig wel erg goed doet is 'ie zo weer weg en daar profiteer je dan financieël niet van. Kun je beter je eigen talenten opstellen en die desnoods in een vroeg stadium verkopen.
En natuurlijk bepalen ze zelf wie ze opstellen. Maar als er spelers vanuit Londen naar de opleiding komen dan gaan die natuurlijk wel speeltijd krijgen. En dat gaat dan toch echt ten koste van de eigen spelers.
En natuurlijk bepalen ze zelf wie ze opstellen. Maar als er spelers vanuit Londen naar de opleiding komen dan gaan die natuurlijk wel speeltijd krijgen. En dat gaat dan toch echt ten koste van de eigen spelers.
Nil volentibus arduum
Als eigen spelers beter zijn, dan spelen die natuurlijk.
Vooral heel veel aannames, Marillion.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Spelers moeten spelen om beter te worden. Bij Arsenal talenten profiteert Arsenal daarvan, bij eigen talenten profiteert Feyenoord.
I think I lost my fucking headache
De fans vinden het ongetwijfeld prachtig. Swerts, Simon, samenwerken met Arsenal.
De kakkies komen er, in de ogen van de fans, weer helemaal bovenop.
Aha, ik hoor net bij VI dat ze bij F. weer ruzie maken.
Mario dit en Mario dat. 'Mario is groter dan de directie.' Ik zou zeggen: veel plezier met Mario.

Mario dit en Mario dat. 'Mario is groter dan de directie.' Ik zou zeggen: veel plezier met Mario.

Ja, dat lijkt me logisch want de situatie is er op dit moment nog niet. Maar wat denk jij. Dat Arsenal een leger jeugdspelers die kant op stuurt en dat die vervolgens absoluut niet gaan spelen omdat de jeugd van Feyenoord beter is?Bertje schreef:Als eigen spelers beter zijn, dan spelen die natuurlijk.
Feyenoord heeft er als club belang bij dat hun talenten zoveel mogelijk spelen. Dat zijn de spelers waarmee ze wat kunnen proberen op te bouwen en waar ze eventueel ook geld aan kunnen verdienen. Ik denk niet dat de situatie er voor die spelers beter op zal worden wanneer er talenten van Arsenal naar de opleiding komen.
Nil volentibus arduum
Wat dan? (Ik kijk niet.)joey schreef:Aha, ik hoor net bij VI dat ze bij F. weer ruzie maken.![]()
![]()
Mario dit en Mario dat. 'Mario is groter dan de directie.' Ik zou zeggen: veel plezier met Mario.![]()
![]()
Inderdaad. Nou ken ik die Simon niet dus daar zal ik een slag om de arm houden. Maar van de overige berichten zou ik als supporter niet enthousiast worden hoor.wimpey schreef:De fans vinden het ongetwijfeld prachtig. Swerts, Simon, samenwerken met Arsenal.
Nil volentibus arduum
Simon kan niet zo heel erg goed zijn. Hij gaat immers bij de kakkies spelen.
Een leger jeugdspelers? Waar staat dat precies?Marillion schreef:Ja, dat lijkt me logisch want de situatie is er op dit moment nog niet. Maar wat denk jij. Dat Arsenal een leger jeugdspelers die kant op stuurt en dat die vervolgens absoluut niet gaan spelen omdat de jeugd van Feyenoord beter is?
Feyenoord heeft bovenal geen baat bij het opstellen van slechte speler, dus als het slechte spelers uit eigen opleiding (noem een Martins Indi, Leerdam etc.) kan vervangen met betere spelers van buitenaf, dan wordt het daar altijd beter van.Feyenoord heeft er als club belang bij dat hun talenten zoveel mogelijk spelen. Dat zijn de spelers waarmee ze wat kunnen proberen op te bouwen en waar ze eventueel ook geld aan kunnen verdienen. Ik denk niet dat de situatie er voor die spelers beter op zal worden wanneer er talenten van Arsenal naar de opleiding komen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ze krijgen nu een Japanner die op de positie van Cabral speelt, daar zien ze toch zelf heil in?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Leo Beenhakker stapt op, aldus VI.
Wat een verrassing. 

Optie als TD voor Ajax? 

- Jinne
- Site Admin
Wel de beste die we gehad hebben de laatste jaren.D_skilled schreef:Optie als TD voor Ajax?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Beenhakker of Blind.. ik zou het wel weten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Zowel Beenhakker als Ajax zijn er opportunistisch genoeg voor.D_skilled schreef:Optie als TD voor Ajax?
Ik snap overigens wel dat het moeilijk werken is bij Feyenoord op het moment. Aan de andere kant. Toen hij aan de klus begon was ook al volledig duidelijk dat er geen euro in de kas zat en dat er dus op transfergebied niets mogelijk was.
Nil volentibus arduum
Beenhakker moet weg van de sponsors en de directie, maar Been heeft zich solidair verklaard met Beenhakker.Jöhnk schreef:Wat dan? (Ik kijk niet.)joey schreef:Aha, ik hoor net bij VI dat ze bij F. weer ruzie maken.![]()
![]()
Mario dit en Mario dat. 'Mario is groter dan de directie.' Ik zou zeggen: veel plezier met Mario.![]()
![]()
Dus hup Mario, stap op.