PSV deel 2
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vind dit ideaal. PSV komt achter en zal nu in eigen huis flink met krachten moeten smijten om gelijk te maken. Het mooiste zou zijn als ze aanvallend niets klaar spelen en de ene na de andere counter om hun oren krijgen. Zonder dat Liverpool nogmaals weet te scoren overigens, want anders stelt Koeman een B-elftal op in de return.
B-elftal? En met 6-0 afgaan voor het oog van de hele wereld? Dat verpest de CV van Koe! :scared:
Dit kost veel kracht, het gaat naar wens.
:nec:
Dit kost veel kracht, het gaat naar wens.
Laatst gewijzigd door joey op di apr 03, 2007 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- AT Toto winner 09/10
- AT Toto winner 09/10
Twee ploegen die op de counter spelen. Tactische wedstrijd, maar technisch matig. Veel gerommel op het middenveld. Liverpool is leper. Doelpunt kwam voort uit zwak positioneel verdedigen in het linkerverdedigingsblok van PSV, de speler kon na een simpele pass zomaar vrijkomen en voorzetten. Voor het doel stonden er ook weer twee vrij, of wat zeg ik, drie zelfs. Dit ondanks een overtal aan PSV'ers. De bal kwam verder van Gerrard dan van zijn medespeler, maar Gerrard kopte toch en nam de medespeler in zijn vlucht mee. Mooi staaltje wilskracht.
Was geen overdreven harde tackle van Mascherano (voor zijn doen), zelf vond hij het niets. ;)
Was geen overdreven harde tackle van Mascherano (voor zijn doen), zelf vond hij het niets. ;)
PSV speelde een redelijke 1e helft, beter dan wat ze de laatste weken hebben laten zien in de competitie...
Er werd op 1 corner na niets weggegeven en er werd af en toe goed combinatiespel gespeeld, maar ja. Eén keer slecht omschakelen en Gerrard kopt de bal fantastisch in. Wat Da Costa daarmee te maken had is mij overigens een raadsel, hij dekte Crouch. Mendez laat Finnan lopen, Simons staat de 1e paal af te dekken (maar daar staat niemand) en Cocu loopt te ver voor Gerard uit. Kuyt en Gerrard stonden beiden vrij, een mooie aanval en een klasse goal. Er stonden trouwens evenveel spelers van PSV als van Liverpool in de 16.
Liverpool is beter, zoals verwacht, maar PSV valt me mee. Ze gaan niet winnen en ze vliegen uit de CL, maar ook dat was verwacht. Alleen in topvorm en met een voltallige selectie hadden ze een kans, maar van beiden is al weken geen sprake meer. Ik ging uit van een kleine nederlaag en een kansloze uitwedstrijd, wat ik tot nu toe zie lijkt dat uit te gaan komen. Geen schande trouwens, PSV hoort bij de laatste 8 clubs in de CL en dat is een prestatie van formaat !
Nu nog kampioen worden :eusa_pray:
Edit: Farfan gewisseld voor Sun, Koeman neemt zijn maatregelen en geeft de competitie terecht een hogere prioriteit.
Er werd op 1 corner na niets weggegeven en er werd af en toe goed combinatiespel gespeeld, maar ja. Eén keer slecht omschakelen en Gerrard kopt de bal fantastisch in. Wat Da Costa daarmee te maken had is mij overigens een raadsel, hij dekte Crouch. Mendez laat Finnan lopen, Simons staat de 1e paal af te dekken (maar daar staat niemand) en Cocu loopt te ver voor Gerard uit. Kuyt en Gerrard stonden beiden vrij, een mooie aanval en een klasse goal. Er stonden trouwens evenveel spelers van PSV als van Liverpool in de 16.
Liverpool is beter, zoals verwacht, maar PSV valt me mee. Ze gaan niet winnen en ze vliegen uit de CL, maar ook dat was verwacht. Alleen in topvorm en met een voltallige selectie hadden ze een kans, maar van beiden is al weken geen sprake meer. Ik ging uit van een kleine nederlaag en een kansloze uitwedstrijd, wat ik tot nu toe zie lijkt dat uit te gaan komen. Geen schande trouwens, PSV hoort bij de laatste 8 clubs in de CL en dat is een prestatie van formaat !
Nu nog kampioen worden :eusa_pray:
Edit: Farfan gewisseld voor Sun, Koeman neemt zijn maatregelen en geeft de competitie terecht een hogere prioriteit.
Laatst gewijzigd door Baseman op di apr 03, 2007 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk, je begint het te snappen. ;)Baseman schreef:Als jullie dat graag willen: :nec:
Ik ben de moeilijkste niet :D
Een nachtmerrie-scenario voor jullie. Al blijkt natuurlijk al een tijdje dat Mendez zich ook gewoon moet schikken in een rol als waterdrager, wil hij van waarde zijn.PS: Lekker, Mendez heeft last (al speelt hij een slechte wedstrijd) en Cocu heeft blijkbaar ook pijn.
Oww. Was ik tijdens de tactische bespreking vergeten te vertellen dat hij dat ook heel goed kan? Sorry. Bij deze dan. :DEn 0-2...prachtig schot van Riise.
Een van de redenen dat ik hier naar toe ben gegaan in plaats van op AN / PN te blijven, was de normale reacties die hier gegeven werden.Baseman schreef:Ik dacht trouwens dat kampioen worden op eigen kracht en met een zo sterk mogelijke concurrentie bij jullie altijd de doelstelling was :hypocrite: ;)
Dat is blijkbaar ook hier nu verleden tijd, getuige o.a. de reactie van Nihad.... :sad:
Laatst gewijzigd door Frank op di apr 03, 2007 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, dat wens ik hem niet toe. Sorry. Cocu is een parel voor het voetbal, zo mag zijn carrière niet eindigen.Nihad schreef:Hopelijk scheurt Cocu iets af. :yes:
Baseman, Liverpool heeft de wedstrijd van meet af onder controle gehad. PSV het initiatief opdringen, laten lopen en dan toeslaan. PSV speelt een kansloze wedstrijd.
Oké! :xyxthumbs:Baseman schreef:Dat ontken ik ook niet Joey, ik geef alleen aan dat het niveau van PSV me meevalt en dat men weg weinig weggaf.
Zag je hoe Da Costa stond te verdedigen? Die voelt zich niet prettig in het volle licht, hij mist de schaduw van Alex.
0-3, en er kunnen er best nog een paar bijkomen. Eens zien hoe PSV dit 'gaat managen'. ;)
Laatst gewijzigd door joey op di apr 03, 2007 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij til je er iets te zwaar aan, Frank. De meeste mensen (inclusief mijzelf) wensen de spelers van PSV niets ernstigs toe. Het enige dat ik aangeef is dat als het nodig is dat Cocu een weekje of drie moet zitten zodat Ajax daar voordeel uit kan halen ik daar geen probleem mee zou hebben. Is dat nu zo heel erg vreselijk van me?Frank schreef:Een van de redenen dat ik hier naar toe ben gegaan in plaats van op AN / PN te blijven, was de normale reacties die hier gegeven werden.Baseman schreef:Ik dacht trouwens dat kampioen worden op eigen kracht en met een zo sterk mogelijke concurrentie bij jullie altijd de doelstelling was :hypocrite: ;)
Dat is blijkbaar ook hier nu verleden tijd, getuige o.a. de reactie van Nihad.... :sad:
Ik kan alleen maar zeggen dat het me van een hoop mensen tegen valt hoe men momenteel hier reageert op PSV. Dat had ik niet verwacht op AT, ondanks het feit dat ik weet dat ik hier op een Ajax site zit.
Maar goed, blijkbaar zijn mijn verwachtingen te hoog geweest al blijkt dat nu pas echt goed. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat het de afgelopen jaren ook zo is geweest.
Overigens blijft het me wel opvallen dat je mijn opmerkingen wel heel vaak persoonlijk aantrekt ;) , maar daar hebben we het via PM al eens over gehad....
Maar goed, blijkbaar zijn mijn verwachtingen te hoog geweest al blijkt dat nu pas echt goed. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat het de afgelopen jaren ook zo is geweest.
Overigens blijft het me wel opvallen dat je mijn opmerkingen wel heel vaak persoonlijk aantrekt ;) , maar daar hebben we het via PM al eens over gehad....