Nog ééntje meer denk ik. Dszus en Koef zijn de speerpunten voorin in dat geval. De één zal in de diepte aangespeeld worden en de ander wordt gebruikt om een bal vast te houden. Ik zou dan alleen wel kiezen voor Lazo, want dan heb je 2 lopers voorin. Die Koef maakt geen schijn van kans in z'n uppie denk ik.Voetske schreef:Dat wordt vanavond weer 8 man voor de pot ...
PSV 2007 - 2008 (deel II)
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
voetbalprimeur.nlPSV meldt zich officieel voor Lee
PSV maakt werk van de komst van Young-Pyo Lee. De Eindhovenaren hebben zich vandaag officieel bij Tottenham Hotspur gemeld om te gaan praten over een transfer van de linksback.
De onderhandelingen zijn echter nog niet begonnen, aangezien er volgens het AD ook Engelse interesse bestaat. Lee liet in een eerder stadium al weten graag terug naar Eindhoven te willen verkassen, maar moet die keuze nu officieel bevestigen aan zijn club en zaakwaarnemer.
De technisch manager van PSV, Stan Valckx, houdt zich enigszins op de vlakte. "Hij is welkom, maar een transfer is nog ver weg. Lee heeft nog een contract tot 2009. Als hij eerder mag vertrekken, is het maar de vraag of Tottenham hem aan PSV wil verkopen."
Lee speelde eerder al drie seizoenen voor PSV in de succesperiode onder coach Guus Hiddink. De Zuid-Koreaan kwam destijds tot 82 competitieduels, waarin hij één keer scoorde. Medio 2005 trok hij naar Tottenham Hotspur, waar hij na zijn eerste seizoen zijn basisplaats verloor.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Twee? je bent toch niet gek, twee man voorin, dat is zelfmoord.want dan heb je 2 lopers voorin
Een keeper mag toch de ballen met zijn handen pakken? Roorda staat op de uefa-lijst als keeper, waarom niet Roorda en Gomes opstellen, kunnen ze beiden ballen met hun handen pakken, balletje overgooien enz. Een in het doelgebied en een ervoor.
Ach denken ze in Eindhoven, wij doen nog mee en wij wonnen de ec1 door vijf keer achtereen gelijk te spelen en in vijf wedstrijden twee keer te scoren. Een 0-0 vanavond is is gewoon winst.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat is i.m.o. niet waar. Het PSV van 04/05 was ijzersterk en speelde (vooral in de 2e seizoenshelft) zeer goed voetbal. Denk even terug aan die wedstrijden tegen Milan, die waren van zeer hoog niveau.joey schreef:Klopt Harm, maar al in de dagen van Hiddink werd gezegd: de resultaten zijn goed, maar het spel is niet zo.
Dat was voor PSV de gelegenheid om de CL te winnen... maar blijkbaar waren ze net niet goed genoeg om het karwei af te maken. Het jaar daarna was het al wat minder, onder Koeman weer wat minder en nu vind ik PSV (ondanks wat aardige resultaten in Europa) eigenlijk een heel matige ploeg. Al 1,5 jaar is het kwakkelen, ook qua resultaten. Als ze denken dat ze goed bezig zijn, houden ze zichzelf voor de gek.
- peter
Zoals verwacht:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Simons, Méndez, Culina, Dzsudzsák, Bakkal en Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Alcides, Addo en Zeefuik.
Aisatti is er niet bij, vanwege een enkelblessure. Ik lach me dood als PSV op een snelle 0-1 komt. Mocht dat niet gebeuren, dan zit de bank alsnog vol met mensen om die voorsprong te verdedigen.
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic, Simons, Méndez, Culina, Dzsudzsák, Bakkal en Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Alcides, Addo en Zeefuik.
Aisatti is er niet bij, vanwege een enkelblessure. Ik lach me dood als PSV op een snelle 0-1 komt. Mocht dat niet gebeuren, dan zit de bank alsnog vol met mensen om die voorsprong te verdedigen.
NFP doet evenmin aan scorebordjournalistiek. Baseman is de meest chauvinistische voetbalsupporter op AT. Maar eerlijk gezegd zijn ze me allemaal even lief, ik mag onze PSV-kliek wel.Peter schreef:Precies mijn idee, wimpey. Harm en PSV(de poster) hebben dit al goed in de smiezen, maar Baseman zit nog een beetje op een roze wolk.
- peter
Vriendelijkheid zelve inderdaad. Warme, gemoedelijke supporters. Precies zoals iedereen PSV omschrijft. ;)
Als je vanavond kijkt wat er op het veld staat en wat er op de bank zit, dan word je daar niet vrolijk van. Creativeit is er gelukkig met Dsuz nog bijgekomen, want anders was het echt huilen met de pet op.
Als je vanavond kijkt wat er op het veld staat en wat er op de bank zit, dan word je daar niet vrolijk van. Creativeit is er gelukkig met Dsuz nog bijgekomen, want anders was het echt huilen met de pet op.
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
Wat gaat Sefke nu doen? Dit PSV is namelijk rijp voor de sloop.
Ik vind dit sneu voor de supporters. Dit is niet om aan te zien wat PSV laat zien. Erbarmelijk.
Ik vind dit sneu voor de supporters. Dit is niet om aan te zien wat PSV laat zien. Erbarmelijk.
Laatst gewijzigd door peter op do apr 10, 2008 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.