Vitesse 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 12:31 pm

En welke spelers willen er dan voor Vitesse gaan ballen om ze landskampioen te worden?
Suarez overnemen van Ajax?? Toivonen van PSV, Vlemincks van NEC?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 12:33 pm

Wat een stomme vraag van die reporter...
Je gaat toch niet op die manier vragen naar een eventueel strafblad van meneer. Daar gaat toch niemand antwoord op geven?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33987
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Duke » ma aug 16, 2010 12:37 pm

Jij houdt ons verder op de hoogte? :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 12:40 pm

Niet goed dan?
Ik zeg al nix meer... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33987
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Duke » ma aug 16, 2010 12:45 pm

Mijn post was toch duidelijk genoeg? Ik kijk niet, dus als je ons op de hoogte wilt houden, graag!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door peter » ma aug 16, 2010 12:48 pm

Morgen lezen we in de krant dat Pantelic bij Vitesse heeft getekend. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Oscarito » ma aug 16, 2010 12:49 pm

Yay, we hebben er opeens een Nederlandse Manchester City bij. Dat het uitgerekend Vitesse is verbaast me dan weer niets, die club had toch al geen ziel meer.
Wel vreemd dat ze nu met zijn allen dan wel ineens vragen gaan stellen bij de beste man zijn achtergrond, bij Scheringa deed niemand dat terwijl ie toch echt een grote oplichter was.

Ik vraag me overigens af wat Boekhoorn hiervan vindt en of z'n handen nu beginnen te jeuken. Zou leuk zijn als die twee met elkaar gaan concurreren. :neutral.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 12:50 pm

Oh... sorry... ik dacht dat het cynisch bedoelt was. :)

Nou, het is afgelopen hoor.

Ik ben hier absoluut niet jaloers op. Vraag me af of dit allemaal wel goed gaat komen.
Een of andere miljonair die veel geld in een club steekt...

Wat als hij nu niet binnen 3 jaar kampioen wordt, (want daar ga ik gemakshalve even van uit)?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 12:52 pm

Oscarito schreef:Yay, we hebben er opeens een Nederlandse Manchester City bij. Dat het uitgerekend Vitesse is verbaast me dan weer niets, die club had toch al geen ziel meer.
Wel vreemd dat ze nu met zijn allen dan wel ineens vragen gaan stellen bij de beste man zijn achtergrond, bij Scheringa deed niemand dat terwijl ie toch echt een grote oplichter was.

Ik vraag me overigens af wat Boekhoorn hiervan vindt en of z'n handen nu beginnen te jeuken. Zou leuk zijn als die twee met elkaar gaan concurreren. :neutral.gif:

Welnee... NEC moet zo blijven als dat het nu is...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door brigade zuid » ma aug 16, 2010 12:52 pm

Wat ontzettend leuk nieuws zeg, ik hou wel van dit soort projectjes. Ik hoop dat Vitesse weer snel top 5 gaat spelen, is ook alleen maar goed voor de Eredivisie.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Thijs » ma aug 16, 2010 12:53 pm

Oscarito schreef:Wel vreemd dat ze nu met zijn allen dan wel ineens vragen gaan stellen bij de beste man zijn achtergrond, bij Scheringa deed niemand dat terwijl ie toch echt een grote oplichter was.
Scheringa heeft de uitstraling van een self-made man die zichzelf met zijn geitenwollensokken omhoog heeft gewerkt door gewoon lekker nuchter en slim te blijven.

Die Georgiër lijkt dan weer op een Russische boef die met een sigaar in zijn bek in één of ander fabriekspand in Tiblisi mensen af laat ranselen.

De waarheid zal bij beiden in het midden liggen. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Jöhnk » ma aug 16, 2010 12:54 pm

banjavi schreef:
Oscarito schreef:Yay, we hebben er opeens een Nederlandse Manchester City bij. Dat het uitgerekend Vitesse is verbaast me dan weer niets, die club had toch al geen ziel meer.
Wel vreemd dat ze nu met zijn allen dan wel ineens vragen gaan stellen bij de beste man zijn achtergrond, bij Scheringa deed niemand dat terwijl ie toch echt een grote oplichter was.

Ik vraag me overigens af wat Boekhoorn hiervan vindt en of z'n handen nu beginnen te jeuken. Zou leuk zijn als die twee met elkaar gaan concurreren. :neutral.gif:

Welnee... NEC moet zo blijven als dat het nu is...
Bij NEC wordt er toch ook extern geld ingestoken?

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 12:56 pm

Externen hebben spelers gefinancierd ja, (Baretto, etc). Al dat geld wat NEC daarnaan heeft verdient is terug naar de investeerde.
Ik weet niet door wie Vleem nu betaald is. Hij heeft er wel veel te veel voor betaald overigens.. :)

Ik vind het ook niet erg als er externe inveteerders in een speler investeren. Ik zou het alleen niet leuk vinden als NEC wordt overgenomen door een of andere vage vent uit Timboektoe.

NEC is een volksclub dat eens in de 50 jaar een keer voor europees voetbal speelt. Houwe zo, zou ik zeggen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33987
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Duke » ma aug 16, 2010 12:57 pm

De eerste geruchten doen al de ronde:
Geruchten gaan dat 4 spelers van Chelsea op huurbasis zullen vertrekken naar Arnhem en Vitesse heeft vanmiddag op een aantal spelers geboden zo meld RTL 7, Beerens, Mertens, Fer en Vlaar zou Vitesse graag willen hebben.
fok

Hij scheen overigens ook met AZ gesproken te hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 1:00 pm

Met spelers als Fer en Beerens wordt je toch geen kampioen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door D_skilled » ma aug 16, 2010 1:01 pm

Het is een beginnetje.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Bert » ma aug 16, 2010 1:02 pm

De zaakwaarnemer van Beerens heeft het er maar druk mee.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 1:03 pm

Ja, waar kies je dan voor he...

Voor Ajax of Vistas?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Jöhnk » ma aug 16, 2010 1:06 pm

Geruchten gaan dat 4 spelers van Chelsea op huurbasis zullen vertrekken naar Arnhem en Vitesse heeft vanmiddag op een aantal spelers geboden zo meld RTL 7, Beerens, Mertens, Fer en Vlaar zou Vitesse graag willen hebben.
Ik dacht dat ze kampioen wilden worden? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Oscarito » ma aug 16, 2010 1:07 pm

banjavi schreef:
Oscarito schreef:Yay, we hebben er opeens een Nederlandse Manchester City bij. Dat het uitgerekend Vitesse is verbaast me dan weer niets, die club had toch al geen ziel meer.
Wel vreemd dat ze nu met zijn allen dan wel ineens vragen gaan stellen bij de beste man zijn achtergrond, bij Scheringa deed niemand dat terwijl ie toch echt een grote oplichter was.

Ik vraag me overigens af wat Boekhoorn hiervan vindt en of z'n handen nu beginnen te jeuken. Zou leuk zijn als die twee met elkaar gaan concurreren. :neutral.gif:

Welnee... NEC moet zo blijven als dat het nu is...
Boekhoorn is een man met clubliefde en geen buitenstaander die de hele cultuur ineens wilt veranderen. Ik weet zeker dat als Boekhoorn het wilt en er de kans voor krijgt NEC Nijmegen stapje voor stapje omhoog kan brengen en van NEC op z'n minst een stabiele subtopper kan maken. Aan zo'n iemand heb je veel meer dan aan een externe geldschieter die talloze miljoenen in de club steekt op korte termijn en roept dat ie binnen 3 jaar landskampioen wilt worden. Wat er dan gebeurt hebben we gezien met Aalbers die Vitesse achterliet in een poel van ellende.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door FlaFlu » ma aug 16, 2010 1:14 pm

Binnen drie jaar kampioen worden klinkt wel érg ambitieus, maar ik houd er wel van. Op langere termijn zou het Vitesse natuurlijk best kunnen lukken. AZ en FC Twente zijn de afgelopen jaren ook kampioen geworden.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 1:15 pm

Boekhoorn wil dat niet... die wil geen leiding nemen over NEC, heb ik begrepen.
Van mij hoeft het ook niet. NEC speelt de laatste jaren prima mee in de eredivisie. het is dan wel niet ieder jaar Europees en vorig jaar was het allemaal een vreselijk beroerd jaar, maar ze hebben aardige jaren achter de rug met Been en Neeskens.

Ze hebben dit jaar moeten inboeten, maar hebben met de weinig middelen een heel aardig NEC waardig elftal op de been gekregen. Afwachten maar.

En als Boekhoorn in de winterstop denkt: "ik ga een speler voor NEC halen." dan houdt ik hem niet tegen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door peter » ma aug 16, 2010 1:16 pm

Profiel Merab Jordania Profiel Merab Jordania
Merab Jordania (49) speelde in Georgië bij FC Dinamo Tbilisi, FC Lokomotiv Tbilisi, FC Guria Lanchkhuti en FC Shevardeni-1906 Tbilisi, en op IJsland voor Stjarnan.

Jordania werd in 1992 clubvoorzitter van Dinamo Tbilisi, de trots van Georgië. Hij zei toen: "Dinamo leeft van de verkoop van spelers naar het Westen. Dat is de strategie. Zo is er altijd voldoende geld om weer een goed team te bouwen." Jordania was niet alleen voorzitter, maar ook zaakwaarnemer van de spelers van Dinamo. "Mijn club en ik zijn heel trots dat onze spelers ons niet teleurstellen en de naam en het handelsmerk van onze club hoog houden. Bijna al onze spelers in het buitenland behoren tot de besten van hun nieuwe club. Niet alleen waar het gaat om voetbal, maar ook met hun gedrag houden ze de naam van onze club, van ons land en ons volk zeer hoog."

In 1997 trad hij aan als voorzitter van de GFF, de Georgische voetbalbond.

In 1999 liep hij zwaar hoofdletsel op toen hij in zijn kantoor werd aangevallen. Volgens de krant Het Belang van Limburg had Jordania zich naar de havenstad Batumi begeven om het transfergeld van een Turkse club voor Kiknadze (ex-RC Mechelen) op te eisen. Jordania meende daar recht op te hebben. Hij zou gewapend zijn geweest, maar zou zijn overmeesterd en verscheidene klappen hebben moeten incasseren.

Jordania werd eind jaren negentig beschuldigd van belastingontduiking. Het zou gaan om 15 miljoen euro. De zaak werd geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.

In 2000 werd uit zijn kamer een bedrag van 40.000 euro gestolen.

In 2002 ontsloeg Jordania de volledige staf van de voetbalbond. "Ik begin opnieuw, met nieuw personeel. Ik vind de juiste mensen in twee dagen."

Jordania benoemde zichzelf in 2003 tot bondscoach van het nationale elftal. Georgië wist zich niet te plaatsen voor het EK.

Jordania werd in december 2003 opgepakt toen hij in een vliegtuig wilde stappen naar Frankrijk. Hij Moest een maand de cel in voor belastingontduiking. Hij kwam vrij na betaling van borgsom van ongeveer 266.000 euro.

In april 2005 werd Jordania weer gearresteerd, nu voor oplichting en verduistering. Hij werd er van beschuldigd eind jaren negentig 837.000 euro te hebben overgemaakt van voetbalclub Dinamo Tbilisi (waar hij voorzitter was) op een privérekening in Zwitserland. Jordania nam ontslag als president van de Georgische voetbalbond, waar hij sinds 1998 aan het roer stond.

Maanden later kwam hij vrij na betaling van een geldsom. Volgens de BBC ging het om een "flinke boete".

Zjordania is sinds 2009 de eigenaar van het bedrijf Mj-Georgia, dat actief is in de branche van transfers en uitzendrechten.

Gelderlander
Fijne vent ook. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33987
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Duke » ma aug 16, 2010 1:20 pm

Enganche schreef:Binnen drie jaar kampioen worden klinkt wel érg ambitieus, maar ik houd er wel van. Op langere termijn zou het Vitesse natuurlijk best kunnen lukken. AZ en FC Twente zijn de afgelopen jaren ook kampioen geworden.
Ja hoor, als het goed aanpakt zit je in het eerste jaar bij de top 4, en vanaf het tweede jaar kun je meedoen om het kampioenschap. Ik vind het ook wel leuk, geeft weer wat leven in de brouwerij. Op zich hebben ze het wel handig gedaan, de hele selectie is tot een minimum terug gebracht, en nu kun je weer bouwen. Enige probleem zal zijn dat je binnen twee weken de selectie rond moet hebben, dus je gaat waarschijnlijk veel te veel betalen voor de spelers die je nu nog wil aantrekken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Vitesse 2010-2011

Bericht door Banjavi » ma aug 16, 2010 1:23 pm

Jordania benoemde zichzelf in 2003 tot bondscoach van het nationale elftal. Georgië wist zich niet te plaatsen voor het EK.
Bos... maak je borst maar nat... hij gaat het roer van je overnemen, jongen.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gesloten