FC Twente 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door FCT-Bantje » vr jan 07, 2011 11:58 am

Vorig seizoen verloren we in de winterstop met 5-0 zit dus vooruitgang in :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door joey » vr jan 07, 2011 12:06 pm

FCT-Bantje schreef:Vorig seizoen verloren we in de winterstop met 5-0 zit dus vooruitgang in :smallgrin.gif:
Gefeliciteerd met de nederlaag! :biggthumpup.gif: :hypocrite.gif:

Hoe zit het met Febo Theo? Gaat hij nog naar Wolfsburg?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Oscarito » vr jan 07, 2011 1:59 pm

wimpey schreef:
D_skilled schreef:Ironisch bedoeld, Wimpey.
Ik miste een smiley. :smallgrin.gif:
Alsof hij het ironisch bedoelde... er kwam niet voor niets een vervolgpost achteraan. Maar nee, dan gaat ie zich maar achter Epi verschuilen. Draaikont pur sang. :smallgrin.gif:

Schimpelsberger wou weg omdat hij in het eerste elftal wilde spelen, met Wisgerhof en Douglas gaat dat niet lukken. Wel jammer want ik ben gecharmeerd van hem op basis van de wedstrijden die ik van Jong FC Twente heb gezien. Vuijcevic heeft pech gehad met blessures en Kastrati kunnen ze niet gebruiken.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door D_skilled » vr jan 07, 2011 2:04 pm

Daar hebben we de betweterige Oscarito weer. :excited.gif: Vermoeiend.

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Lionel » vr jan 07, 2011 2:35 pm

Oscarito schreef:
wimpey schreef:
D_skilled schreef:Ironisch bedoeld, Wimpey.
Ik miste een smiley. :smallgrin.gif:
Alsof hij het ironisch bedoelde... er kwam niet voor niets een vervolgpost achteraan. Maar nee, dan gaat ie zich maar achter Epi verschuilen. Draaikont pur sang. :smallgrin.gif:

Schimpelsberger wou weg omdat hij in het eerste elftal wilde spelen, met Wisgerhof en Douglas gaat dat niet lukken. Wel jammer want ik ben gecharmeerd van hem op basis van de wedstrijden die ik van Jong FC Twente heb gezien. Vuijcevic heeft pech gehad met blessures en Kastrati kunnen ze niet gebruiken.
Jij weet hoe iemand iets bedoelde?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Oscarito » vr jan 07, 2011 3:27 pm

Bij een willekeurig persoon niet nee, bij D_skilled meestal wel. Moet je hem maar eens naar zijn leeftijd of clubvoorkeur vragen. :smallgrin.gif:

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door D_skilled » vr jan 07, 2011 3:54 pm

:drecul.gif: Ja, want wij zijn twee handen op één buik. Voortaan dan maar oppassen op wat ik zeg, want je doorziet me. Dan is de lol er al gauw vanaf. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door wimpey » vr jan 07, 2011 8:13 pm

D_skilled schreef:Daar hebben we de betweterige Oscarito weer. :excited.gif: Vermoeiend.
Het is me wel een baasje. Is Oscarito eigenlijk scout of een wannabe-scout?

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Oscarito » vr jan 07, 2011 8:39 pm

D_skilled schreef::drecul.gif: Ja, want wij zijn twee handen op één buik. Voortaan dan maar oppassen op wat ik zeg, want je doorziet me. Dan is de lol er al gauw vanaf. :smallgrin.gif:
Oh, het spijt me. Als je in het vervolg gewoon altijd de waarheid spreekt heb je daar namelijk ook geen last van maar dat schijnt nogal lastig te zijn voor jou.
Nu heb je door eigen toedoen bij mij het stempel van draaikont pur sang.
Het is me wel een baasje. Is Oscarito eigenlijk scout of een wannabe-scout?
Ik ben een nobody. :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door LucaS » vr jan 07, 2011 11:21 pm

Bitchfight! :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door D_skilled » za jan 08, 2011 1:47 am

Oscarito schreef:Oh, het spijt me. Als je in het vervolg gewoon altijd de waarheid spreekt heb je daar namelijk ook geen last van maar dat schijnt nogal lastig te zijn voor jou.
Nu heb je door eigen toedoen bij mij het stempel van draaikont pur sang.
Dat is kennelijk een doorn in het oog, want je loopt me al vanaf het moment dat je hier geregistreerd staat op te zoeken. Bepaalde zaken waarover ik in het begin niet helemaal eerlijk - waarvoor ik ook mijn redenen had - naar je toe ben geweest maakt mij een draaikont pur sang? :confused.gif: Sorry hoor, maar ik laat me niet beschimpen.

Het was verder niet de bedoeling om persoonlijke vetes hier met je uit te vechten, maar je hebt het er zelf naar gemaakt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Bert » za jan 08, 2011 2:42 am

LucaS schreef:Bitchfight! :1evil.gif:
Bring it, bitch!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Neefkens » za jan 08, 2011 7:45 am

Doe dat dan maar lekker via PM, niet hier de topics een beetje lopen verzieken. :1evil.gif:

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door wimpey » za jan 08, 2011 7:51 am

Neefkens schreef:Doe dat dan maar lekker via PM, niet hier de topics een beetje lopen verzieken. :1evil.gif:
Jij bent toch mod-af! :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door FCT-Bantje » za jan 08, 2011 10:22 am

joey schreef:
FCT-Bantje schreef:Vorig seizoen verloren we in de winterstop met 5-0 zit dus vooruitgang in :smallgrin.gif:
Gefeliciteerd met de nederlaag! :biggthumpup.gif: :hypocrite.gif:

Hoe zit het met Febo Theo? Gaat hij nog naar Wolfsburg?
Ach vorig jaar kwam het ook goed dus .... Sorry maar mijn opmerking van vooruitgang was ironisch bedoeld. Gelukkig tellen dit soort wedstrijden niet, maar daarom hoef je nog niet zo op je muil te gaan.

Weet niet of Theo naar Wolfsburg gaat. McClaren heeft daar niet meer zoveel te zeggen. Zou positief kunnen zijn. Ik hoop dat Theo nog tot het einde van het seizoen blijft, maar dan zal het echt afgelopen zijn.

Wordt trouwens mooie zomer

Bryan weg
Douglas weg
Theo weg

Hebben de scouts nog wat te doen

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door SylvievdVaart » za jan 08, 2011 11:41 am

wimpey schreef:
Neefkens schreef:Doe dat dan maar lekker via PM, niet hier de topics een beetje lopen verzieken. :1evil.gif:
Jij bent toch mod-af! :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
:smallgrin.gif: De echte klap, die komt nog.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door wimpey » za jan 08, 2011 12:15 pm

FCT-Bantje schreef: Wordt trouwens mooie zomer

Bryan weg
Douglas weg
Theo weg

Hebben de scouts nog wat te doen
Dat lijkt me gezien de kwaliteiten van de Twente-scouting geen mooie zomer te worden, eigenlijk. Per dozijn gehaalde spelers zit er ongeveer 1 goede aankoop tussen.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Oscarito » za jan 08, 2011 2:53 pm

D_skilled schreef:
Oscarito schreef:Oh, het spijt me. Als je in het vervolg gewoon altijd de waarheid spreekt heb je daar namelijk ook geen last van maar dat schijnt nogal lastig te zijn voor jou.
Nu heb je door eigen toedoen bij mij het stempel van draaikont pur sang.
Dat is kennelijk een doorn in het oog, want je loopt me al vanaf het moment dat je hier geregistreerd staat op te zoeken. Bepaalde zaken waarover ik in het begin niet helemaal eerlijk - waarvoor ik ook mijn redenen had - naar je toe ben geweest maakt mij een draaikont pur sang? :confused.gif: Sorry hoor, maar ik laat me niet beschimpen.

Het was verder niet de bedoeling om persoonlijke vetes hier met je uit te vechten, maar je hebt het er zelf naar gemaakt.
Tja, wat verwacht je als je nog geeneens de waarheid kan spreken over je leeftijd en clubvoorkeur? Laten we het dan nog niet eens hebben over de hele kleine zaken.

Oh I don't mind hoor, jij zorgt constant voor aanwas dat ik het niet kan laten om daar niet op in te gaan. :smallgrin.gif:

On-topic: De samenwerking met Manchester United is nog niet helemaal zeker, journalisten.... je zou verwachten dat het klopt wat ze schrijven maar je hebt er werkelijk niets aan. Moet zo ongeveer het makkelijkste beroep ter wereld zijn.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door D_skilled » za jan 08, 2011 3:08 pm

Oscarito schreef:Tja, wat verwacht je als je nog geeneens de waarheid kan spreken over je leeftijd en clubvoorkeur? Laten we het dan nog niet eens hebben over de hele kleine zaken.

Oh I don't mind hoor, jij zorgt constant voor aanwas dat ik het niet kan laten om daar niet op in te gaan. :smallgrin.gif:
Dit staat me dus niet van je aan. Je zet me hier neer als een of andere leugenaar, terwijl ik gewoon over heel veel dingen eerlijk naar je toe ben geweest. Kennelijk vind je het nodig om me publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Een zwaktebod van je, want zo ga je in mijn ogen niet met elkaar om. Zeker niet als het iets is wat zich in privé-sferen heeft afgespeeld.

I rest my case. Nu maar weer ontopic.

Nicky Kuiper waarschijnlijk voor weer een hele lange tijd uitgeschakeld. Op de training geblesseerd geraakt. Het zit die jongen ook niet mee, zeg.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door jabu » za jan 08, 2011 6:43 pm

wimpey schreef:
FCT-Bantje schreef: Wordt trouwens mooie zomer

Bryan weg
Douglas weg
Theo weg

Hebben de scouts nog wat te doen
Dat lijkt me gezien de kwaliteiten van de Twente-scouting geen mooie zomer te worden, eigenlijk. Per dozijn gehaalde spelers zit er ongeveer 1 goede aankoop tussen.
Aan de andere kant hebben ze het vertrek van o.a. Perez, N'Kufo, Arnautovic en Stoch ook aardig opgevangen. Daar kwamen meen ik Ruiz, Chadli en Luuk de Jong voor in de plaats.

wimpey
Berichten: 52117
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door wimpey » za jan 08, 2011 7:44 pm

D_skilled schreef: I rest my case. Nu maar weer ontopic.
Ik zou me niet uit de tent laten lokken. Niet ageren, niet reageren.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Neefkens » za jan 08, 2011 8:01 pm

SylvievdVaart schreef:
wimpey schreef:
Neefkens schreef:Doe dat dan maar lekker via PM, niet hier de topics een beetje lopen verzieken. :1evil.gif:
Jij bent toch mod-af! :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
:smallgrin.gif: De echte klap, die komt nog.
Grote vrienden, dat heet nou gewoon sociale controle. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Lionel » za jan 08, 2011 9:56 pm

wimpey schreef:
FCT-Bantje schreef: Wordt trouwens mooie zomer

Bryan weg
Douglas weg
Theo weg

Hebben de scouts nog wat te doen
Dat lijkt me gezien de kwaliteiten van de Twente-scouting geen mooie zomer te worden, eigenlijk. Per dozijn gehaalde spelers zit er ongeveer 1 goede aankoop tussen.
Dat verwacht ik ieder jaar eigenlijk....
IK GELOOF!!!!!!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Justin » zo jan 09, 2011 6:01 pm

FC Twente krijgt opnieuw domper op trainingskamp te verwerken
Zondag, 9 januari 2011 om 16:58
Een dag nadat Nicky Kuiper een naar alle waarschijnlijkheid zware kniekwetsuur opliep, werd FC Twente in het Zuid-Spaanse La Manga opnieuw getroffen door blessureleed. Dwight Tiendalli moest zich in het oefenduel met TSG Hoffenheim na tien minuten laten vervangen, aldus De Telegraaf.

Tiendalli viel op zijn knie en raakte daarbij geblesseerd. Eerder dit seizoen was de linkerverdediger van Twente al een aantal weken uitgeschakeld met een knieblessure. Over de ernst van de huidige blessure is op dit moment nog niets bekend.
Bart Buysse kwam zondagmiddag het veld in als vervanger van de linksachter. Nacer Chadli, die eerder ook met knieklachten kampte, maakte tegen de Bundesliga-club gewoon zijn opwachting.

www.voetbalzone.nl

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door 999 » di jan 11, 2011 12:13 pm

Komst Onyewu wekt verbazing

ENSCHEDE - De komst van Oguchi Onyewu is de nadrukkelijke wens van Twente-trainer Michel Preud'homme. Intern heeft het aantrekken van de centrale verdediger voor gefronste wenkbrauwen gezorgd, omdat het huidige centrale duo Peter Wisgerhof-Douglas goed functioneert.


Daar staat tegenover dat FC Twente met het huren van Onyewu de kans krijgt een geschikte opvolger van Douglas warm te laten draaien voor het geval de Braziliaan in deze of de volgende transferperiode vertrekt. Overigens speelde Onyewu in anderhalf jaar tijd geen enkel competitieduel bij AC Milan.

Gesloten