AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
Zijn die nou beter dan Bouma en Zenden?
Dat zou dan betekenen dat Oranje een gebrek heeft aan goede verdedigers.wimpey schreef:Ooijer heeft toch aardig wat jaren Oranje in z'n zak. Dat moet Marcellis ook kunnen bereiken.
Marcellis kan een nuttige kracht zijn, maar Ooijer was een meerwaarde bij PSV. Dat niveau kan Marcellis niet halen.
Wat een onzin...Marcellis is niet goed genoeg, zo simpel is het.wimpey schreef:Domme zet van Rutten. N.b. iemand die spelers beter schijnt te maken. Bovendien is dit natuurlijk een regelrechte 'fuck you' richting je opleiding.
Hij begon uitstekend, maar hij heeft nu eenmaal enkele minpunten (lengte, snelheid, reactievermogen). Hij kan een nuttige speler zijn, maar zijn ontwikkeling stokte. Erg jammer, ik had ook verwacht dat Marcellis zich zou blijven verbeteren en een belangrijke speler zou worden van PSV. Maar dat valt dus tegen.
Voor de Nederlandse subtop is hij overigens een goede speler, AZ lijkt me dan ook een mooie keuze.
Maar ja, Rutten kan toch geen goed doen in jouw ogen

Dat hij Mokthar regelmatig bij het 1e betrekt en Wuytens, Ojo en met name Labyad speeltijd heeft gegeven is natuurlijk ook een enorme fuck you richting de opleiding

ADArveladze keert AZ de rug toe
Shota Arveladze vertrekt bij AZ. De assistent-trainer van de Alkmaarse club tekent voor drie seizoenen bij het Turkse Kayserispor. Dit meldt de club op zijn site. De 37-jarige Georgiër was sinds 2008 in dienst bij de kampioen van vorig jaar.
De club wilde hem graag langer aan zich binden, maar hij wil graag op eigen benen verder. Arveladze speelde zelf ook in Turkije. Hij kwam daar uit voor Trabzonspor.
Kayserispor, de nummer acht in de Turkse Superliga, wil hem vastleggen als hoofdcoach. De 60-voudige international van Georgië heeft het eerste aanbod van de Turkse clubleiding evenwel afgewezen.
Als speler kwam hij ook uit voor Ajax, Glasgow Rangers en AZ. In Alkmaar speelde de zesvoudige international twee seizoenen. Hij sloot zijn carrière af bij het Spaanse Levante.
Jammer voor AZ. Hopelijk zien we Shota nog eens terug bij Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
Ook die spelers gaat hij niet laten doorbreken hoor.Baseman schreef:Dat zou dan betekenen dat Oranje een gebrek heeft aan goede verdedigers.wimpey schreef:Ooijer heeft toch aardig wat jaren Oranje in z'n zak. Dat moet Marcellis ook kunnen bereiken.
Marcellis kan een nuttige kracht zijn, maar Ooijer was een meerwaarde bij PSV. Dat niveau kan Marcellis niet halen.
Wat een onzin...Marcellis is niet goed genoeg, zo simpel is het.wimpey schreef:Domme zet van Rutten. N.b. iemand die spelers beter schijnt te maken. Bovendien is dit natuurlijk een regelrechte 'fuck you' richting je opleiding.
Hij begon uitstekend, maar hij heeft nu eenmaal enkele minpunten (lengte, snelheid, reactievermogen). Hij kan een nuttige speler zijn, maar zijn ontwikkeling stokte. Erg jammer, ik had ook verwacht dat Marcellis zich zou blijven verbeteren en een belangrijke speler zou worden van PSV. Maar dat valt dus tegen.
Voor de Nederlandse subtop is hij overigens een goede speler, AZ lijkt me dan ook een mooie keuze.
Maar ja, Rutten kan toch geen goed doen in jouw ogen![]()
Dat hij Mokthar regelmatig bij het 1e betrekt en Wuytens, Ojo en met name Labyad speeltijd heeft gegeven is natuurlijk ook een enorme fuck you richting de opleiding
IK GELOOF!!!!!!
Jij kunt in de toekomst kijken?
Dat is handig, daar valt goed geld mee te verdienen!
Dat is handig, daar valt goed geld mee te verdienen!
Yup.
Anders zou hij niet op de proppen komen met Andy vd Meyde. Dan had hij die Labyad wel opgesteld samen met Amrabat.
Anders zou hij niet op de proppen komen met Andy vd Meyde. Dan had hij die Labyad wel opgesteld samen met Amrabat.
IK GELOOF!!!!!!
Dat was een aankoop van Reker, Rishi. 

Ik denk dat Andy gewoon gehaald is omdat er na het vertrek van Lazovic een 'naam' gehaald moest worden voor de supporters, die ook nog eens niet zo duur was.
Dat het niet een al te beste 'naam' is, is dan weer een ander verhaal.
Dat het niet een al te beste 'naam' is, is dan weer een ander verhaal.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Labyad is pas 17, die jongen is nog niet klaar voor een vaste basisplaats.Rishi schreef:Anders zou hij niet op de proppen komen met Andy vd Meyde. Dan had hij die Labyad wel opgesteld samen met Amrabat.
Je hebt toch Amrabat. Rutten is gewoon trainer die jonge jongens de kans geeft. Ja, in de laatste wedstrijd van het seizoen 

IK GELOOF!!!!!!
Mogelijk de zoveelste ex-Ajacied naar AZ: volgens VI wil Verbeek naast Dost ook Quansah meenemen naar Alkmaar.
Blijft grappig, die anti-Ajax pathie van ze. Maar ondertussen...

Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Quansah? Die gozer is toch niet goed genoeg voor AZ. Nogal een verschil met wat er nu rondloopt.
Gelukkig runnen supporterts de clubs niet. Anders zou iedere speler met een Ajax-achtergrond naar het buitenland moeten.De Dominee schreef:Mogelijk de zoveelste ex-Ajacied naar AZ: volgens VI wil Verbeek naast Dost ook Quansah meenemen naar Alkmaar.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do mei 06, 2010 1:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg een beetje het gevoel dat AZ voorlopig kiest voor consolidatie van de positie als subtopper / net achter de top 2.Peter schreef:Quansah? Die gozer is toch niet goed genoeg voor AZ. Nogal een verschil met wat er nu rondloopt.
Tja... Tiendalli en Wisgerhof staan in de verdediging van de landskampioenPeter schreef:Quansah? Die gozer is toch niet goed genoeg voor AZ. Nogal een verschil met wat er nu rondloopt.

IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ze kunnen toch ook niet anders... Zover ik weet is het met de Curators ook nog steeds niet rond. Tel daarbij op dat er nog wat spelers in de belangstelling staan van andere clubs.De Dominee schreef:Ik krijg een beetje het gevoel dat AZ voorlopig kiest voor consolidatie van de positie als subtopper / net achter de top 2.Peter schreef:Quansah? Die gozer is toch niet goed genoeg voor AZ. Nogal een verschil met wat er nu rondloopt.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Die vent is bovendien 35 of zo.Peter schreef:Quansah? Die gozer is toch niet goed genoeg voor AZ. Nogal een verschil met wat er nu rondloopt.

Eigenlijk meer iets voor Feyenoord? Is hij transfervrij? Speelt Yakubu nog?joey schreef:Die vent is bovendien 35 of zo.Peter schreef:Quansah? Die gozer is toch niet goed genoeg voor AZ. Nogal een verschil met wat er nu rondloopt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hij is nog op stage geweest bij 1860 München, maar dat liep op niets uit. Yakubu is volgens zijn paspoort 28 haha.
Hetgeen ook het geval is.Baseman schreef: Dat zou dan betekenen dat Oranje een gebrek heeft aan goede verdedigers.
En is ineens minder dan totale prutsers als Salcido en Maza? Dat zal toch niet?Hij begon uitstekend
Prima keuze. Speeltijd opdoen, vertrouwen krijgen van een trainer die het in hem ziet zitten. Stap terug en straks 2 vooruit.Voor de Nederlandse subtop is hij overigens een goede speler, AZ lijkt me dan ook een mooie keuze.
PSV is 3e geworden op resp. 7 en 8 punten van de ploegen daarvoor. Rutten is een aardige trainer, zonder management skills. Een uitvoerder, geen planner. Ik ben blij met Rutten, hij is de juiste man voor PSV.Maar ja, Rutten kan toch geen goed doen in jouw ogen![]()

Wimpey heeft alleen gezegd dat Rutten gaat stressen zodra hij een tegenslag te verwerken krijgt en daarom dus niet goed genoeg is voor de top. Alhoewel jij hem al vergeleek met Mourinho en Ferguson.Baseman schreef:
Maar ja, Rutten kan toch geen goed doen in jouw ogen![]()

Even terug naar AZ. Scheringa wilde blijkens dit artikel in september alle spelers van AZ in de uitverkoop zetten om zijn bank te redden. Zie ook de link in het artikel met daarin de geschatte marktwaarde van alle selectiespelers (schatting door AZ zelf!).
El H. is een beetje duur, hahaha.
El H. is een beetje duur, hahaha.
Schaars destijds 7 mln... Had ook een optie geweest voor Ajax in plaats van Demy of samen met Demy. Moreno 3,5 mln, Dembele 12 destijds nog.
Stel je eens voor dat het zo gelopen was als Scheringa wilde. Alle spelers weg die iets waard waren. Dat zou een dreun geweest zijn, zeg. AZ zou volledig ingestort zijn. Gedegradeerd, bij wijze van spreken. Dat Brands hieraan meegewerkt heeft verbaast me wel. Hoe moet je zoiets verkopen aan de achterban? Geen wonder dat hij weg wil bij AZ.
Scheringa zag zijn spelers dus echt als vee.
Scheringa zag zijn spelers dus echt als vee.