PSV 2007 - 2008 (deel II)
of een manier om tien dagen eerder met vakantie te mogen?Rishi schreef:Heerlijk
Een mondelinge overeenkomst telt m.i. Aissati wil gewoon weg bij psv, zou Stevens hem iets beloven?
Voor alle duidelijkheid: voor mij hoeft hij niet te komen, want dan komt de "evenoude" Siem de Jong niet aan spelen toe, tenzij Perez het wijze besluit neemt te stoppen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Misschien, maar Reker zal dat ontkennen denk ik.Ramona schreef:Ook als ze in zijn ogen de gemaakte afspraken niet nagekomen zijn; kan hij er dan niet onderuit?Jöhnk schreef:Mee eens. Aissati heeft geen poot om op te staan.
Van mij mag Ajax hem halen trouwens.
Dan wordt het, zoals Duke zegt, een arbitragezaak. En we weten inmiddels allemaal dat de club dan het meeste kans maakt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens de Italiaanse kranten zou het Frey worden, maar het is koffiedik kijken. Je ziet zo gigantisch veel geruchten voorbij komen dat je echt niet meer weet wat wel en wat niet waar is.Voetske schreef:Volgens het AD zou AC Milan nu de belangrijkste gegadigde zijn om doelman Heurelho Gomes over te nemen.
dat geldt voor nederland misschien, jöhnk, maar de Uefa is een buitenlandse organisatie en daar kunnen de regels wel eens anders voor zijn.Jöhnk schreef:Een mondelinge overeenkomst heeft evenveel waarde als een getekend contract.
de knvb schikt zich vaak naar de UEFA. - ik moet zeggen dat de wens de vader van de gedachte is.

Maar aan een akkoord mondeling of niet hangen toch afspraken aan vast, ik kan me best voorstellen dat Aissati wat garanties heeft willen hebben wat betreft speeltijd, en gezien Reker zijn staat van dienst kan ik me ook voorstellen dat ie het een en ander heeft belooft om de speler over te halen ( zeker gezien het feit dat men al eerder met Aissati aan het klooien was ) ...
Dus als de ene partij zijn mondelingen afspraken niet na komt dan mag toch ook de andere partij ...
Dus als de ene partij zijn mondelingen afspraken niet na komt dan mag toch ook de andere partij ...
Blij met de punten ...