Ken je feiten, Generaal. :eusa_naughty:generaal schreef:Weet je wat ernstig is? Dat de Kluif nooit heeft hoeven zitten.Lucas schreef:Ernstig, zulke haat :nooo:
PSV
Psv NetwerkWesterhof lijkt helemaal niet zo gecharmeerd van Kluivert
(Gepost door RvN)
Tegenover Omroep Brabant (beluister interview) heeft PSV voorzitter Westerhof laten blijken niet al te enthousiast te zijn over Patrick Kluivert. "De Patrick Kluivert van vandaag is niet dezelfde als die van acht jaar geleden", aldus de voorzitter. Volgens Westerhof zoekt Koeman een aanvaller zoals Kluivert acht jaar geleden was.
PSV Netwerk
Westerhof zegt er zeker van te zijn dat PSV voor 31 augustus een nieuwe aanvaller presenteert.
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zijn straf was gelijk aan wat eenieder zou krijgen voor hetzelfde vergrijp. Daar kun je het niet mee eens zijn maar je kunt het Kluivert niet kwalijk nemen dat hij 'alleen maar' een werkstraf heeft gehad, dan moet je dat de rechter kwalijk nemen.generaal schreef:Een werkstraf staat m.i. niet gelijk aan een celstraf.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat bedoelde ik dus, Generaal. :xyxthumbs:Raymon schreef:Zijn straf was gelijk aan wat eenieder zou krijgen voor hetzelfde vergrijp. Daar kun je het niet mee eens zijn maar je kunt het Kluivert niet kwalijk nemen dat hij 'alleen maar' een werkstraf heeft gehad, dan moet je dat de rechter kwalijk nemen.generaal schreef:Een werkstraf staat m.i. niet gelijk aan een celstraf.
Yep.... :yes:T82 schreef:Als je Koeman net zag op Nederland 2 denk ik dat Kluivert morgen komt...
Hij had het over 'de kans die wij Patrick bieden', dus dat zal wel doorgaan.
TelegraafPSV wil Kluivert voor twee seizoenen
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV en Patrick Kluivert zijn volop in onderhandeling over een transfer naar Eindhoven. Na de eerste dag van concrete onderhandelingen omschreef Paul Foortse, de zaakwaarnemer van de spits, de gesprekken als "positief" . Wel maakte hij een stevig voorbehoud. "Om de transfer rond te laten komen, zal er echter wel eerst een oplossing moeten komen", luidde zijn cryptische commentaar.
Wat het grote struikelblok is, wilde Foortse niet aangeven, maar de financiën lijken de grootste hobbel in de gesprekken. Kluivert heeft in Zuid-Europa en Engeland altijd een megasalaris geïncasseerd, maar zal in Eindhoven met beduidend minder genoegen moeten nemen. Bovendien wordt er in Eindhoven gedacht aan een prestatiecontract, waarbij de spits meer gaat verdienen als hij veel speelt. Vandaag praten beide partijen verder. In ieder geval is gisteren duidelijk geworden dat er voor Kluivert een tweejarig contract klaarligt.
Voordat technisch manager Stan Valckx de onderhandelingen met Foortse opstartte, werd er eerst nog topoverleg gevoerd op trainingscomplex De Herdgang. Daarbij waren niet alleen de leden van de directie, maar ook de commissarissen Jan Timmer en Frits Schuitema aanwezig. Bij PSV bestaat overigens niet in alle geledingen van de club enthousiasme voor de komst van Kluivert. Niet alleen vanuit supporterskringen worden er bezwaren opgeworpen, maar ook voorzitt!er Rob Westerhof heeft zo zijn bedenkingen. "De Patrick Kluivert zoals die acht of tien jaar geleden was, is anders dan de Patrick Kluivert van vandaag de dag, die twee jaar niet heeft gespeeld. Hij heeft gezien zijn blessures toch een hoog risicoprofiel."
Edison Mendez, de nieuwe aanwinst van PSV, dreigt pas eind volgende week in Eindhoven terug te keren. Na met PSV tot een akkoord te zijn gekomen ging de Ecuadoriaan twaalf dagen geleden terug naar zijn vaderland om een werkvergunning aan te vragen. Inmiddels gaat het de goede kant op met die paperassen, maar nu vreest PSV dat Mendez op woensdag 6 september mee moet spelen in de vriendschappelijke interland van Ecuador tegen Peru.
Het stinkt aan alle kanten!
Neehoor. Ik heb nooit zo'n moeite met het inschatten van de betrouwbaarheid van een gerucht. Of een poster. :hypocrite:generaal schreef:Ben je nog steeds verdrietig dat het Rothen-gerucht bullshit bleek te zijn? :aai:JC schreef:Precies! Laat-ie lekker in de cel wegrothen! :spijker:generaal schreef: Weet je wat ernstig is? Dat de Kluif nooit heeft hoeven zitten.
Bovenstaande post was van hetzelfde niveau als je Rothenprimeur, wellicht dat ik er daardoor weer even aan moest denken.
Hij is er al: :cheer:
Sjongejonge; jij moet nog een keer een Oranje zien falen voordat er bij jou pas iets doordringt?? Je wilt dat Makaay na Ek2008 zegt "Sorry, je had toch Kluivert moeten meenemen", voordat bij jou pas het kwartje valt
Makaay kan al net zo min meevoetballen als van Nistelrooij!Kom op zeg; dat mag je toch wel kunnen inzien, zelfs als je verblindt bent door blinde Kluivert-haat.
Omgekeerde wereld. Gaan ze daar in Eindhoven straks 'en Kluivert kostte niets' zingen? :nooo:joey schreef:Gelukkig maar! :xyxthumbs:
Volgens Derksen wil Koeman per se Kluivert terwijl de RvC tegen is. Gezellige boel daar. :D
Kluivert kost niets, dus in hoeverre kan de RvC dwarsliggen?
Patje :rocketwhore:
Foortse (zaakwaarnemer van Kluivert) was vanavond op de Herdgang, meldt Barbara Barend. Morgen al de presentatie van Patrick?
Kluivert heeft altijd gezegd dat hij in Nederland alleen voor Ajax wilde spelen. Maar we zien het, nood breekt wetten. ;) Ben je echt boos op hem, Dubbel? Verwachtte je nog iets van hem?
Kluivert heeft altijd gezegd dat hij in Nederland alleen voor Ajax wilde spelen. Maar we zien het, nood breekt wetten. ;) Ben je echt boos op hem, Dubbel? Verwachtte je nog iets van hem?
Het stinkt aan alle kanten!
Het is altijd een lastig verhaal; mag een Ajacied naar de concurrent wanneer Ajax hem zelf niet wil hebben? Laten we het er gemakshalve maar op houden dat Patje als een soort Paard van Troje gewoon in dienst van Ajax gaat functioneren.joey schreef:Kluivert heeft altijd gezegd dat hij in Nederland alleen voor Ajax wilde spelen. Maar we zien het, nood breekt wetten. ;) Ben je echt boos op hem, Dubbel? Verwachtte je nog iets van hem?
Patje :smile-ajax:
- Giacomo Puccini
Als mens mocht ik hem al niet... maar voor mij heeft Kluivert ook als Ajacied afgedaan als hij voor psv Eindhoven gaat voetballen. Dat kun je niet maken richting je ouwe club. Je gaat gewoon niet voor een rivaal voetballen, dat is respectloos.
Kluivert heeft wel eens gezegd dat hij ooit zou terugkeren bij Ajax, net zoals Kuijt iets in die trant sprak in een volle Kuip (maar dan over feyenoord ;) ). Hoe zou dat over komen als Kuijt over een aantal jaren ineens voor Ajax ging voetballen? Dan ben je toch een laf mens?
Kluivert heeft wel eens gezegd dat hij ooit zou terugkeren bij Ajax, net zoals Kuijt iets in die trant sprak in een volle Kuip (maar dan over feyenoord ;) ). Hoe zou dat over komen als Kuijt over een aantal jaren ineens voor Ajax ging voetballen? Dan ben je toch een laf mens?
Ajax!
Van mij ook niet echt, maar toch staan die beelden van '95 nog altijd op mijn netvlies gebrand en moet ik er eigenlijk niet aan denken om Patje in dat Philips tuniekje te zien. Het levert nog niet dezelfde gevoelens op als 'nr. 14' in Rotterdam, maar toch.joey schreef:Ik merk dat Kluivert me niets meer doet. Was sowieso geen favoriet van mij.
En ergens ben ik ook bang dat het nog gaat werken ook ;)
-
- AT Toto winner 10/11
Het meest komische op PN is dat zo ongeveer het meest gebruikte argument is dat 'Kluivert niet bij de gemoedelijke Brabantse clubsfeer past'. En vervolgens staan er 99 pagina's waarin Kluivert nog net niet dood wordt gewenst, mensen hun seizoenskaart weggeven, doorknippen, dreigen 'acties te ondernemen', Koeman voor alles dat smerig uit lopen te maken en ga zo maar door.
Er is voor Kluivert verdomd weinig 'Brabantse gemoedelijkheid' af te breken daar, dat hebben ze zélf al gedaan. :X
Ik kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat Kluivert straks écht in Eindhoven speelt. Hij is een van de weinige spelers van '95' die nog steeds verklaart van Ajax te houden, is arrogant, glamour, een vedette, Amsterdammer en echte Ajacied, een combinatie die op geen enkele manier bij PSV past.
Ik blijf denken dat Kluivert een afleidingstruc is en er morgen of overmorgen een andere spits wordt gepresenteerd.
Net als Joey heb ik overigens geens last van enige wrok tegenover Kluivert, terwijl ik het wél een echte Ajacied vind. Naar Feyenoord had hij niet moeten gaan, maar het pure leed dat deze transfer de PSVfans aandoet is vele, vele malen vermakelijker dan de pijn die het doet om een Ajacied bij die club te zien spelen. Ik lig hier gewoon dubbel van het lachen. Kan ook niet wachten tot Ajax - PSV, om dan als Ajacieden massaal Kluivert aan te gaan moedigen.
Er is voor Kluivert verdomd weinig 'Brabantse gemoedelijkheid' af te breken daar, dat hebben ze zélf al gedaan. :X
Ik kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat Kluivert straks écht in Eindhoven speelt. Hij is een van de weinige spelers van '95' die nog steeds verklaart van Ajax te houden, is arrogant, glamour, een vedette, Amsterdammer en echte Ajacied, een combinatie die op geen enkele manier bij PSV past.
Ik blijf denken dat Kluivert een afleidingstruc is en er morgen of overmorgen een andere spits wordt gepresenteerd.
Net als Joey heb ik overigens geens last van enige wrok tegenover Kluivert, terwijl ik het wél een echte Ajacied vind. Naar Feyenoord had hij niet moeten gaan, maar het pure leed dat deze transfer de PSVfans aandoet is vele, vele malen vermakelijker dan de pijn die het doet om een Ajacied bij die club te zien spelen. Ik lig hier gewoon dubbel van het lachen. Kan ook niet wachten tot Ajax - PSV, om dan als Ajacieden massaal Kluivert aan te gaan moedigen.
Dat vind ik weer te makkelijk.
Stam is groot geworden bij PSV en kon daar terug keren, maar hij koos voor Ajax en is dan ineens een broodvoetballer.
Welke voetballer is overigens geen broodvoetballer ?
En nogmaals, Ajax wil Kluivert niet. Moet hij dan uit principe zijn kans op redding afwijzen ? Dat zou wel erg dom zijn van hem !
Al zou ik er geen enkel probleem mee hebben natuurlijk :D
Stam is groot geworden bij PSV en kon daar terug keren, maar hij koos voor Ajax en is dan ineens een broodvoetballer.
Welke voetballer is overigens geen broodvoetballer ?
En nogmaals, Ajax wil Kluivert niet. Moet hij dan uit principe zijn kans op redding afwijzen ? Dat zou wel erg dom zijn van hem !
Al zou ik er geen enkel probleem mee hebben natuurlijk :D