AZ 2008 - 2009
O, destijds toen ze bijna kampioen werden, riep hij van alles over Ajax. In de VI stond toen een artikel over AZ waarin Scheringa uitgebreid aan het woord kwam en waarin de naam Ajax ongeveer dertig keer werd genoemd. Dit was beter bij AZ dan bij Ajax en dat was beter bij AZ dan bij Ajax en hun jeugdopleiding was die van Ajax ook al bijna voorbij en Ajax werd nooit meer kampioen. Ik weet niet waarom die lui van AZ zoveel ruimte kregen om dat soort onzin uit te kramen, maar het irriteerde me mateloos. Dus heb ik mijn abonnement op de VI opgezegd. Die misselijke woekeraar moet zijn bek houden over onze club.
Goede kans ook dat alle frustraties van Van Gaal over afgelopen jaar eruit gaan komen als AZ de titel binnen heeft. 'Wij zijn de besten van Amsterdam', en zo.

Goede kans ook dat alle frustraties van Van Gaal over afgelopen jaar eruit gaan komen als AZ de titel binnen heeft. 'Wij zijn de besten van Amsterdam', en zo.

Het stinkt aan alle kanten!
Tis jammer dat onze trainer er zo'n boeltje van heeft gemaakt, want anders had je met een kampioenschap dieje DS de mond kunnen snoeren ..
Laatst gewijzigd door 999 op za mar 07, 2009 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik weet het. Volkomen idioot.Peter schreef:Hij ziet zichzelf iig als de oplossing voor de crisis. Dirk, de nieuwe messias, Scheringa.
No kidding.

Biedt zichzelf aan als crisismanager en zegt en passant dat hij wel een volmacht wil. Alsof ons politieke stelsel zo in elkaar zit. Hij zal wel denken dat ze voor de messias wellicht een uitzondering maken.

Het gaat helemaal de goede kant uit, Willem.wimpey schreef:AZ is inderdaad nog geen kampioen.joey schreef:AZ is nog geen kampioen of Scheringa barst los over Ajax dit en Ajax dat.
Ik heb zin in morgen, al wordt het een lange zit. Ajax, Twente, AZ: ben benieuwd wat eruit gaat rollen.

-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Ik kan daar juist enorm van genieten!joey schreef:O, destijds toen ze bijna kampioen werden, riep hij van alles over Ajax. In de VI stond toen een artikel over AZ waarin Scheringa uitgebreid aan het woord kwam en waarin de naam Ajax ongeveer dertig keer werd genoemd. Dit was beter bij AZ dan bij Ajax en dat was beter bij AZ dan bij Ajax en hun jeugdopleiding was die van Ajax ook al bijna voorbij en Ajax werd nooit meer kampioen. Ik weet niet waarom die lui van AZ zoveel ruimte kregen om dat soort onzin uit te kramen, maar het irriteerde me mateloos. Dus heb ik mijn abonnement op de VI opgezegd. Die misselijke woekeraar moet zijn bek houden over onze club.![]()
IK GELOOF!!!!!!
www.volkskrant.blog.nlGebroken
Geplaatst op 09-03-2009 08:10 door Nico Dijkshoorn in categorie sport
Keeper Sergio Romero van AZ heeft zijn hand gebroken. Tijdens het werk. Hij wilde graag aan zijn ploeggenoten laten zien dat hij het heel erg vond, zijn foutje in de bekerwedstrijd tegen NAC. Daarom sloeg hij tegen een muur. Romero probeerde hiermee de emotie schuldbewuste machteloze woede uit te drukken.
Dat herken ik wel. Ruzie en dan veel te hard een pot pindakaas op tafel neerzetten. “Goed, dan kies jij de kleur van het behang uit!” Weglopen en dreunend de deur achter je dicht te doen. In de gang wachten op een reactie. Het ballet van de geacteerde radeloosheid.
Volgens Louis van Gaal zat Romero na afloop te huilen in de kleedkamer. Een schilderij. Huilende keeper met gebroken hand. Jammer dat Van Gaal er naast staat om het schilderij uit te leggen. “Wat we hier zien is de totale mens Romero die net zijn team heeft benadeeld met een impuls doorbraak. En wat zijn impuls doorbraken, Stijn? Heel goed, impuls doorbraken zijn uitingen van ongenoegen en zoals jullie zien, laat je vuist maar zien Romero, heeft hij daarmee ons team benadeeld. Omdat hij een Argentijn is. Doe je vuist maar weer naar beneden.’
De totale mens. Louis heeft het echt gezegd. Bij AZ kijken ze naar de totale mens. Scheringa had het er op de televisie ook al over. Hij vond het erg onverstandig, als keeper je vuist kapot slaan, maar het gaat bij AZ om de mens. En hoeveel geld die van Dick wil lenen. Maar dat zei hij er niet bij.
Het is jammer dat Louis en Scheringa het uit gingen leggen. Zie je toch dat het nog geen topclub is. Nog te veel onder de indruk van emoties. Bij AZ kan je met een verfrommeld vuistje gaan zitten janken in de kleedkamer en is er meteen volop begrip. Ploeggenoten om hem heen. “Joh, dat kunnen ze tegenwoordig heel knap weer recht zetten, zo’n duim.” Ik denk dat Huub Stevens de hand zelf had gezet. Bij hem thuis brak je iedere week je hand. Je wist niet beter.
Ik mag er graag naar kijken, geacteerde machteloze woede. Gooien met stoeltjes. Trainers zijn er heel goed in, en dan met name van Louis van Gaal. Dat is juist een trainer die niets anders doet dan tijdens een wedstrijd met het hele lichaam laten zien dat hij een heel betrokken coach is. Armpjes in de lucht na een gemiste kans. Kijken naar het publiek op de tribune. Rollende ogen van ongeloof. Niemand die mooier en duidelijker en fotogenieker oeeehhh roept na een gemiste kans.
Het hangende hoofd, als een speler vindt dat hij onterecht wordt gewisseld. Het gooien met de schaatsen na een verloren rit. Het op de grond gaan liggen na een mislukte tweede service. Allemaal zwaar aangezette stukjes acteerwerk van mensen die begrijpen dat je het in de sport larger dan life neer moet zetten, om ook de achterste rijen te bereiken.
Maar je moet het wel goed doen. Ik geloof helemaal niets van Romero als totale mens. Een overdreven Argentijnse janker is het. Je zou hem voor eeuwig een fel wit verband om zijn hand toewensen, zoals René van de Kerkhof ooit droeg tijdens de finale van het WK in Argentinië. Stonden die Argentijnen trouwens ook alweer om te huilen.
Dat is denk ik het verschil tussen de beperkte mens Stijn Schaars en de totale mens Romero. Stijn heeft het in zich om zijn voet te breken tegen een muurtje als AZ dit jaar, door Romero, weer net naast het kampioenschap grijpt. Hij zal niet huilen. Niet heel overdreven schokkend in de kleedkamer gaan zitten. Voetje gebroken, kan gebeuren. Volgend jaar staat hij er weer. Zo hoort het. Niet dat pampa-theater.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali