AZ 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 07, 2009 3:12 pm

Meen je dat? Geef mij dan maar Twente, hoor. Zoveel respect heb ik niet voor DS en co.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 07, 2009 3:55 pm

AZ is nog geen kampioen of Scheringa barst los over Ajax dit en Ajax dat. Ik heb die omhooggevallen politieagent niet nodig om mij aan het verstand te brengen dat Ajax gefaald heeft, dat weet ik zelf ook wel. :1evil.gif:

Doe mij dus maar Twente.
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 07, 2009 3:58 pm

Waar barst die geitenwollen sok dan los over Ajax dit en dat?

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 07, 2009 4:03 pm

O, destijds toen ze bijna kampioen werden, riep hij van alles over Ajax. In de VI stond toen een artikel over AZ waarin Scheringa uitgebreid aan het woord kwam en waarin de naam Ajax ongeveer dertig keer werd genoemd. Dit was beter bij AZ dan bij Ajax en dat was beter bij AZ dan bij Ajax en hun jeugdopleiding was die van Ajax ook al bijna voorbij en Ajax werd nooit meer kampioen. Ik weet niet waarom die lui van AZ zoveel ruimte kregen om dat soort onzin uit te kramen, maar het irriteerde me mateloos. Dus heb ik mijn abonnement op de VI opgezegd. Die misselijke woekeraar moet zijn bek houden over onze club. :1evil.gif:

Goede kans ook dat alle frustraties van Van Gaal over afgelopen jaar eruit gaan komen als AZ de titel binnen heeft. 'Wij zijn de besten van Amsterdam', en zo. :excited.gif:

999

Bericht door 999 » za mar 07, 2009 4:07 pm

Tis jammer dat onze trainer er zo'n boeltje van heeft gemaakt, want anders had je met een kampioenschap dieje DS de mond kunnen snoeren ..
Laatst gewijzigd door 999 op za mar 07, 2009 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 07, 2009 4:09 pm

DS? Dikke Sul?

999

Bericht door 999 » za mar 07, 2009 4:14 pm

Daniel_vT schreef:DS? Dikke Sul?
Dirk Scheringa ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 07, 2009 4:24 pm

Mwah, hij is niet dik en ook geen sul maar verder heb ik weinig goede woorden voor hem over. :kots:

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 07, 2009 4:27 pm

999 schreef:
Dirk Scheringa ...
Is toch hetzelfde?

999

Bericht door 999 » za mar 07, 2009 4:28 pm

Daniel_vT schreef:
999 schreef:
Dirk Scheringa ...
Is toch hetzelfde?
Wa wil je nou ?.
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » za mar 07, 2009 4:38 pm

Zeggen dat Dirk Scheringa een dikke sul is. :icon_biggrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mar 07, 2009 4:55 pm

Hij ziet zichzelf iig als de oplossing voor de crisis. Dirk, de nieuwe messias, Scheringa.

No kidding.

999

Bericht door 999 » za mar 07, 2009 4:57 pm

Ach, op zijn bankrekening staan meer euri's dan van alle forumleden bij elkaar ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 07, 2009 4:58 pm

Peter schreef:Hij ziet zichzelf iig als de oplossing voor de crisis. Dirk, de nieuwe messias, Scheringa.

No kidding.
Ik weet het. Volkomen idioot. :drecul.gif:

Biedt zichzelf aan als crisismanager en zegt en passant dat hij wel een volmacht wil. Alsof ons politieke stelsel zo in elkaar zit. Hij zal wel denken dat ze voor de messias wellicht een uitzondering maken. :biggrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » za mar 07, 2009 5:54 pm

Hij klinkt een beetje als Cruijff! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » za mar 07, 2009 6:00 pm

Hahaha. :drecul.gif:

Maar Ajax heeft dan ook veel weg van een bananenrepubliek. :confused.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za mar 07, 2009 8:04 pm

joey schreef:AZ is nog geen kampioen of Scheringa barst los over Ajax dit en Ajax dat.
AZ is inderdaad nog geen kampioen.

Ik heb zin in morgen, al wordt het een lange zit. Ajax, Twente, AZ: ben benieuwd wat eruit gaat rollen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 08, 2009 3:53 pm

wimpey schreef:
joey schreef:AZ is nog geen kampioen of Scheringa barst los over Ajax dit en Ajax dat.
AZ is inderdaad nog geen kampioen.

Ik heb zin in morgen, al wordt het een lange zit. Ajax, Twente, AZ: ben benieuwd wat eruit gaat rollen.
Het gaat helemaal de goede kant uit, Willem. :hypocrite.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » zo mar 08, 2009 3:54 pm

Die lange zit komt in ieder geval wel uit...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 08, 2009 3:54 pm

AZ wordt gewoon de winnaar vanmiddag en gewoon kampioen hoor.
Veldspel van NEC is niet echt slecht, maar je weet geoon dat het geen goals kan maken... da's al tijden zo.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 08, 2009 3:57 pm

Benji schreef:Die lange zit komt in ieder geval wel uit...
Dat wel, maar ik word er niet vrolijk van. :blush.gif:

AZ zal nog wel een paar punten morsen, maar het gaat die ploeg zoveel gemakkelijker af dan Ajax.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mar 08, 2009 4:03 pm

Vergeet AZ nou maar.. ze zullen heus hun punten nog verspelen maar zolang de rest het ook blijft doen is er toch niks aan de hand voor ze.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo mar 08, 2009 4:13 pm

Ik weet niet of het iemand anders eens is opgevallen, maar de Zeeuw die mag van alle scheidsrechters in Nederland doen en laten wat hij wil. Maar je zult nooit zien dat hij bijna nooit bestraft wordt.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 09, 2009 12:56 am

joey schreef:O, destijds toen ze bijna kampioen werden, riep hij van alles over Ajax. In de VI stond toen een artikel over AZ waarin Scheringa uitgebreid aan het woord kwam en waarin de naam Ajax ongeveer dertig keer werd genoemd. Dit was beter bij AZ dan bij Ajax en dat was beter bij AZ dan bij Ajax en hun jeugdopleiding was die van Ajax ook al bijna voorbij en Ajax werd nooit meer kampioen. Ik weet niet waarom die lui van AZ zoveel ruimte kregen om dat soort onzin uit te kramen, maar het irriteerde me mateloos. Dus heb ik mijn abonnement op de VI opgezegd. Die misselijke woekeraar moet zijn bek houden over onze club. :1evil.gif:

Goede kans ook dat alle frustraties van Van Gaal over afgelopen jaar eruit gaan komen als AZ de titel binnen heeft. 'Wij zijn de besten van Amsterdam', en zo. :excited.gif:
Ik kan daar juist enorm van genieten!
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 09, 2009 12:43 pm

Gebroken
Geplaatst op 09-03-2009 08:10 door Nico Dijkshoorn in categorie sport

Keeper Sergio Romero van AZ heeft zijn hand gebroken. Tijdens het werk. Hij wilde graag aan zijn ploeggenoten laten zien dat hij het heel erg vond, zijn foutje in de bekerwedstrijd tegen NAC. Daarom sloeg hij tegen een muur. Romero probeerde hiermee de emotie schuldbewuste machteloze woede uit te drukken.

Dat herken ik wel. Ruzie en dan veel te hard een pot pindakaas op tafel neerzetten. “Goed, dan kies jij de kleur van het behang uit!” Weglopen en dreunend de deur achter je dicht te doen. In de gang wachten op een reactie. Het ballet van de geacteerde radeloosheid.

Volgens Louis van Gaal zat Romero na afloop te huilen in de kleedkamer. Een schilderij. Huilende keeper met gebroken hand. Jammer dat Van Gaal er naast staat om het schilderij uit te leggen. “Wat we hier zien is de totale mens Romero die net zijn team heeft benadeeld met een impuls doorbraak. En wat zijn impuls doorbraken, Stijn? Heel goed, impuls doorbraken zijn uitingen van ongenoegen en zoals jullie zien, laat je vuist maar zien Romero, heeft hij daarmee ons team benadeeld. Omdat hij een Argentijn is. Doe je vuist maar weer naar beneden.’

De totale mens. Louis heeft het echt gezegd. Bij AZ kijken ze naar de totale mens. Scheringa had het er op de televisie ook al over. Hij vond het erg onverstandig, als keeper je vuist kapot slaan, maar het gaat bij AZ om de mens. En hoeveel geld die van Dick wil lenen. Maar dat zei hij er niet bij.

Het is jammer dat Louis en Scheringa het uit gingen leggen. Zie je toch dat het nog geen topclub is. Nog te veel onder de indruk van emoties. Bij AZ kan je met een verfrommeld vuistje gaan zitten janken in de kleedkamer en is er meteen volop begrip. Ploeggenoten om hem heen. “Joh, dat kunnen ze tegenwoordig heel knap weer recht zetten, zo’n duim.” Ik denk dat Huub Stevens de hand zelf had gezet. Bij hem thuis brak je iedere week je hand. Je wist niet beter.

Ik mag er graag naar kijken, geacteerde machteloze woede. Gooien met stoeltjes. Trainers zijn er heel goed in, en dan met name van Louis van Gaal. Dat is juist een trainer die niets anders doet dan tijdens een wedstrijd met het hele lichaam laten zien dat hij een heel betrokken coach is. Armpjes in de lucht na een gemiste kans. Kijken naar het publiek op de tribune. Rollende ogen van ongeloof. Niemand die mooier en duidelijker en fotogenieker oeeehhh roept na een gemiste kans.

Het hangende hoofd, als een speler vindt dat hij onterecht wordt gewisseld. Het gooien met de schaatsen na een verloren rit. Het op de grond gaan liggen na een mislukte tweede service. Allemaal zwaar aangezette stukjes acteerwerk van mensen die begrijpen dat je het in de sport larger dan life neer moet zetten, om ook de achterste rijen te bereiken.

Maar je moet het wel goed doen. Ik geloof helemaal niets van Romero als totale mens. Een overdreven Argentijnse janker is het. Je zou hem voor eeuwig een fel wit verband om zijn hand toewensen, zoals René van de Kerkhof ooit droeg tijdens de finale van het WK in Argentinië. Stonden die Argentijnen trouwens ook alweer om te huilen.

Dat is denk ik het verschil tussen de beperkte mens Stijn Schaars en de totale mens Romero. Stijn heeft het in zich om zijn voet te breken tegen een muurtje als AZ dit jaar, door Romero, weer net naast het kampioenschap grijpt. Hij zal niet huilen. Niet heel overdreven schokkend in de kleedkamer gaan zitten. Voetje gebroken, kan gebeuren. Volgend jaar staat hij er weer. Zo hoort het. Niet dat pampa-theater.
www.volkskrant.blog.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten