N.E.C. 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 25, 2009 2:07 pm

Ja, het is een middelmatig gezelschap dat het van hard werken moet hebben.

Vitesse is vandaag duidelijk beter.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 25, 2009 2:12 pm

Lekkere corner. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 25, 2009 2:13 pm

En dat van de enige goede voetballer van NEC. :hypocrite.gif:

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo jan 25, 2009 2:18 pm

pff hebben jullie ff geluk daar Ramona :blush.gif: voor het zelfde geldt gaat die hoekschop waarbij stefanovic kopt erin.

Trouwens wel goed voor mijn toto :neutral.gif:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 25, 2009 2:18 pm

Afgelopen.

Ik had ingezet op een 1tje, maar het mocht niet baten.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jan 25, 2009 2:19 pm

NEC was vandaag SLECHT!!
Ik ging voor de 3 punten, maar we mogen blij zijn dat het 0-0 is gebleven.

Die Burgzorg vond ik helemaal nog niet zo slecht overigens.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo jan 25, 2009 2:21 pm

Mooi zo...iig niet verloren... :headbang.gif:

Poeder

Bericht door Poeder » zo jan 25, 2009 6:28 pm

God mag weten waarom,maar gelredome is inderdaad een gelresyndroom voor nec. Winnen is daar maar lastig voor jullie.

Koester de 0-0 waal vrinden :dissapprove.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jan 25, 2009 6:41 pm

Poeder schreef:God mag weten waarom,maar gelredome is inderdaad een gelresyndroom voor nec. Winnen is daar maar lastig voor jullie.

Koester de 0-0 waal vrinden :dissapprove.gif:
Doen we Poeder... :)

Ramona

Bericht door Ramona » zo jan 25, 2009 8:21 pm

Altijd moeilijk, winnen van een slecht spelend NEC... :666.gif: :smallgrin.gif:

Maar zonder gegein...moooie tifo...en wat een werk is er weer verzet... :worshippy.gif:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Poeder

Bericht door Poeder » zo jan 25, 2009 9:41 pm

moet ik nu echt gaan opnoemen wie wel van Vitesse weet te winnen :blush.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » zo jan 25, 2009 9:43 pm

Vind het vaak zoutzakken, maar ik begreep dat ze vandaag niet slecht gespeeld hebben...itt...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jan 25, 2009 10:32 pm

Altijd moeilijk, winnen van een slecht spelend NEC
Vind het eerder beschamend dat NEC niet weet te winnen van dit Vitesse

Wouter

Bericht door Wouter » zo jan 25, 2009 11:57 pm

Wel iets van die strekking. Hij wilde van alles wat Manchester United al deed.

De megalomanie van Aalbers was berucht.
Ik was erbij toen Aalbers dat riep. Hij had het toen over Vitesse TV, waar toen sprake van was. Manchester United was destijds de enige club met een eigen televisieprogramma en naar aanleiding daarvan riep Aalbers: "Jaja, beste mensen, we gaan Manchester United achterna." De woensdag erop had VI die quote op de voorpagina gezet, zonder de contekst natuurlijk.

Vandaag had Vitesse gewoon moeten winnen. Wat was NEC slecht zeg, ik dacht dat die ploeg beter was, maar eigenlijk hebben ze natuurlijk ook gewoon beroerde voetballers als Pothuizen rondlopen. Maar ja, helaas hebben wij geen spits die gewoon de kansen afmaakt. Wel knap dat Been uit een team met zo weinig kwaliteiten toch zo veel heeft weten te halen.

En dat nijmegenaren Calimero's zijn is ook van vroeger. Dat NEC de grijze muis is, is ook van lang geleden...
Toch niet, zo bleek vandaag. In dat uitvak hadden ze allemaal alleen maar "1000% anti-Vitesse", "Rijnstront Arnep" etc. etc. op hun kleren.En ze vierden nota bene feest na een 0-0 waar NEC ook niks aan had...Het blijft toch een beetje een grijze club die weinig meer is dan FC Anti-Vitesse...

Wouter

Bericht door Wouter » ma jan 26, 2009 12:37 am

banjavi schreef:Flauwe geintjes en acties kan ik wel waarderen. Hier vind ik dan weer geen drol aan... man.. get a life.
Video: Varkenskop voor woning Nicky HofsDoor Mike Boeschoten
Zaterdag, 24 januari 2009, 12:46

Een dag voor de Gelderse derby Vitesse-NEC, is het huis van Nicky Hofs 'versierd'. De woning van de middenvelder van Vitesse werd behangen met een spandoek met de tekst 'Zondag gehaktdag'.

Voor de deur van Hofs waren makrelen op de grond gegooid en een varkenskop op een tafeltje gezet. Dat meldt de Gelderlander. Ook de auto van de 25-jarige middenvelder was besmeurd. Het vermoeden bestaat dat het gaat om een actie van NEC-fans.

De wedstrijd tussen Vitesse en NEC begint zondag om 12:30 uur in het Gelredome. Eerder dit seizoen (19 oktober 2008) werd het in Nijmegen 3-1 voor NEC.

Klik op onderstaande link voor videobeelden van de makrelen en de varkenskop.

http://www.youtube.com/watch?v=uawN9aSp ... r_embedded
Ben ik met je eens. Een onthoofding had de moeder van Pothuizen ook weer niet verdiend... :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Wouter op wo jan 28, 2009 12:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Ramona

Bericht door Ramona » ma jan 26, 2009 7:05 am

Ach Wouter, wat klep je toch allemaal...als je het in het grootste theater van Nederland al niet afmaakt, waaar dan wel? :666.gif: :neutral.gif:

Tegenvallende derby eindigt doelpuntloos

N.E.C. heeft zondagmiddag met 0-0 gelijkgespeeld bij aartstivaal Vitesse. In één van de matigste Gelderse derby's sinds jaren vielen maar weinig kansen te noteren. N.E.C. zal het beste gevoel overhouden aan de puntendeling gezien de twee kansen die de Arnhemmers in de slotfase nog kregen. Bij N.E.C., dat speelde met een geïmproviseerde verdediging, debuteerde Mitchell Burgzorg. Hij verving Bas Sibum die geblesseerd was geraakt in de 35ste minuut.

N.E.C. heeft zondagmiddag met 0-0 gelijkgespeeld bij aartsrivaal Vitesse. In één van de meest matige Gelderse derby's sinds jaren vielen maar weinig kansen te noteren. N.E.C. zal het beste gevoel overhouden aan de puntendeling gezien de twee kansen die de Arnhemmers in de slotfase nog kregen. Bij N.E.C., dat speelde met een geïmproviseerde verdediging, debuteerde Mitchell Burgzorg. Hij verving Bas Sibum die geblesseerd was geraakt in de 35ste minuut.

Voor de wedstrijd ging het meer over randzaken dan over de derby zelf. Mario Been vertrekt definitief naar Feyenoord in de zomer. In zijn vooralsnog laatste Gelderse derby moest hij flink gaan improviseren. Ramon Zomer moest de afsluitende training op zaterdag verlaten met een liesblessure en bleek niet in staat om te spelen. Dat zorgde voor problemen achterin omdat er na het vertrek van Peter Wisgerhof en de blessures van Mark Otten en Arek Radomski maar weinig alternatieven waren. Been besloot dan ook in een ander systeem te gaan spelen met drie verdedigers. Dani Fernandez en Youssef El-Akchaoui werden de mandekkers, good-old Patrick Pothuizen de vrije man. Het middenveld werd versterkt met Dominique Kivuvu. Voor de rest dezelfde namen als woensdag tegen Sparta, waardoor huurling Dennis Rommedahl zijn competitiedebuut maakte voor N.E.C. Trainer Theo Bos van Vitesse kende weinig problemen. Alleen Santi Kolk was na een schop van Twente-speler en oud N.E.C.’er Wisgerhof vorige week, te geblesseerd om aan de aftrap te verschijnen. De nieuwe aanwinst Stevanovic begon op de bank.

De wedstrijd begon vrij aardig met direct een aardige kans voor Vitesse. Uit een corner ontstond een klutssituatie waar Sibum uiteindelijk riskant maar beheerst de bal over de eigen goal wegwerkte. Daarna zakte de wedstrijd naar een bedenkelijk niveau. Vitesse kon ondanks de geïmproviseerde verdediging van N.E.C. niets creëren, terwijl de Nijmegenaren niet eens in de buurt kwamen van het strafschopgebied. De enige keer dat N.E.C. dat wel lukte was het ook gelijk raak. Pothuizen trapte bal binnen. Helaas had Schöne de corner waaruit de verdediger scoorde eerst over de achterlijn geschoten, waarna de goal terecht werd afgekeurd. Dat was ook direct het ‘hoogtepunt’ van de wedstrijd. Het dieptepunt was het uitvallen van Bas Sibum. Hij moest het veld verlaten met naar het laat aanzien een hamstringblessure. Hij werd vervangen door Mitchell Burgzorg, die daarmee zijn debuut in de hoofdmacht van N.E.C. maakte.

Het spelbeeld in de tweede helft veranderde niet. N.E.C. leek de 0-0 wel een mooie tussenstand te vinden gezien de personele problemen, Vitesse was te bang en onmachtig om iets te creëren. Pas na een minuut of zeventig brandde de wedstrijd eindelijk een beetje los. De Arnhemmers gingen meer druk naar voren zetten, waardoor N.E.C. iets meer ruimte kreeg voorin. Dat mondde voor de Nijmegenaren ook uit in het enige en, zo bleek uiteindelijk, het laatste schot op doel. Lasse Schöne sneed vanaf links mooi naar binnen, maar zijn schot werd goed gestopt door Velthuizen. Aan de andere kant kregen Claudemir en Jenner goede schotkansen, maar hun schoten werden gekeerd door Gabor Babos.

In het laatste kwartier was het alleen Vitesse dat nog kansen creëerde. Een aantal malen kwam met name Verhaegh er goed door op de rechterflank, maar zijn voorzetten werden keer op keer onderschept door de uitstekend spelende Burgzog. De debutant leek niet onder de indruk van zijn debuut en was samen met Pothuizen de beste man van het veld. De keren dat de twee de voorzetten niet onschadelijk konden maken was het ook gelijk gevaarlijk. Van Wolfswinkel en Stevanovic kregen in de laatste minuten enorme kopkansen, maar beide spelers konden niet genoeg richting geven aan de bal om op goal te koppen.

Daarmee eindigde de derby van Gelderland in een bloedeloze 0-0. Vitesse had de meeste aanspraak op een eventuele overwinning, maar gezien het niveau van de wedstrijd was een doelpuntloos gelijkspel een normale uitkomst. N.E.C. oogde vermoeid en leek tevreden met de uitslag. De ploeg kon hierdoor ‘de vloek van de glasbak’ niet doorbreken, maar het onderlinge resultaat tegen de club uit Arnhem valt dit seizoen positief uit. De stand op de ranglijst meegerekend, is het wel duidelijk welke club de nummer één van Gelderland is.

Door: Roel Klein

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma jan 26, 2009 12:14 pm

Al gehoord wat de derbyprofessor ervan vond?

http://www.depers.nl/sport/279938/Op-zo ... derby.html

:headbang.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Ramona

Bericht door Ramona » ma jan 26, 2009 12:20 pm

Nee, had ik nog niet...thnx! :biggthumpup.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jan 26, 2009 1:30 pm

25/1/2009 - AD: Been sprak met Feyenoord over meenemen spelers van NEC
(Gepost door K)

BRON: Algemeen Dagblad

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Mario Been in zijn gesprekken met Feyenoord over diverse namen van mogelijke versterkingen gesproken. "Ook bij NEC lopen interessante spelers," bevestigde Been. "NEC heeft bepaalde spelers die nog allerminst aan het plafond zitten. Nee, ik heb met NEC niet afgesproken geen spelers vanuit Nijmegen mee te nemen. Mocht het gebeuren, dan is dat inherent aan de voetballerij." Met linksback El-Akcahoui wordt al langer met feyenoord in verband gebracht. "Je bent al de zoveelste die vraagt of ik meega," reageerde El-Akchaoui in het AD. "Maar je moet toch echt bij de trainer en Feyenoord zijn. Ik heb natuurlijk wel ambities, zoals iedere profvoetballer die moet hebben." [reageer]
Laat hem Davids dan inderdaad ook maar meenemen; die speelt als een natte pleerol de laatste tijd. Hij kan geen val (meer) vasthouden.

Verder vind ik dat Been zich niet meer moet uitlaten over dit soort zaken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 26, 2009 1:31 pm

Interessante spelers nog wel. Misschien mag Potje ook mee? :biggrin.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jan 26, 2009 1:36 pm

joey schreef:Interessante spelers nog wel. Misschien mag Potje ook mee? :biggrin.gif:
Zoveel spelers lopen er helemaal niet rond die het niveau van Feyenoord (van nu) overtreffen.
Als wij greene maar niet krijgen ... of de Cler ofzo.. in ruil voor El ak.. :-)

NEC zal het heeeel moeilijk gaan krijgen volgend jaar, ben ik bang.
Sommige (geruchten) roepen al dat NEC bezig zou zijn met van Hanegem. (wilden ze ook al voordat Been kwam volgens mij). Als dat zo is, ... dan lever ik mijn seizoenskaart in... :) (heb ik niet, maar dat terzijde)

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2009 1:36 pm

Die Been begint zo langzamerhand wel compleet door de mand te vallen zeg.

Eerst een beetje de vermoorde onschuld spelen als mensen vragen naar zijn mogelijke overstap naar Rotterdam. Nee hoor, meneer had zoveel aan NEC te danken. Hij was alleen maar met zijn werkgever bezig. Vervolgens zie je hem zelfs op de tribune zitten bij Feyenoord - Heerenveen, spreekt hij openlijk over de onderhandelingen en gaat hij nu zelfs nog even verder met onrust zaaien binnen zijn club door te stellen dat er misschien wel spelers mee kunnen gaan.

Nee, een fijne en betrouwbare kerel die Mario.... :kots:
Laatst gewijzigd door Marillion op ma jan 26, 2009 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jan 26, 2009 2:04 pm

Vind ik ook... heb het idee dat ie nu al veel meer met Fnoord bezig is dan met Nec.. en dan zichzelf een beetje op zn borst slaan dat ie zo loyaal is naar Nec toe.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma jan 26, 2009 3:09 pm

Mocht hij dit werkelijk allemaal zo gezegd hebben, dan ben ik het met jullie eens en kan ik dit echt NIET waarderen. Zo zal de voetballerij in elkaar zitten, maar als je het dan toch over "loyaal zijn" hebt, houdt dit dan binnenskamers.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 26, 2009 3:16 pm

Let maar op. Dit gaat jullie in de 2e seizoenshelft de nodige punten kosten.
Nil volentibus arduum

Gesloten