PSV deel 2
-
Wat vonden jullie van de argumenten van Koeman?
'Misschien hebben we boven onze stand geleefd.'
'Buitenlandse clubs hebben een sterke bank, wij niet.'
'De ketting wordt hoe langer hoe zwakker en op een gegeven moment breekt-ie'. (Of zoiets.)
'Als er eentje zijn benen terugtrekt, is het over voor hem dit seizoen'.
Zouden jullie gemotiveerd raken door deze/dit soort uitspraken? Hoe benader je een groep die kapot zit?
'Misschien hebben we boven onze stand geleefd.'
'Buitenlandse clubs hebben een sterke bank, wij niet.'
'De ketting wordt hoe langer hoe zwakker en op een gegeven moment breekt-ie'. (Of zoiets.)
'Als er eentje zijn benen terugtrekt, is het over voor hem dit seizoen'.
Zouden jullie gemotiveerd raken door deze/dit soort uitspraken? Hoe benader je een groep die kapot zit?
Het stinkt aan alle kanten!
Het zijn van die dingen die je wel hoopt maar niet uitspreekt? Tenzij je het poëtisch doet natuurlijk. Wat mij betreft scheuren ze dan ook van die Peruviaan tot aan die Chinees allemaal hun achillespees.Ajax Rules schreef:@Rishi: dat lijkt me normaal....ik denk dat iedere supporter behalve Bertje en Thomas dat hoopt.
Ik hou het er maar op dat ik het een paar maanden geleden niet gedacht zou hebben dat de teksten die ik nu in deze topic lees over vliegende tackles, blessures etc van Ajax supporters af zouden komen.
Diezelfde supporters die zich altijd verheven voelde boven de "boeren" en nooit zouden hopen op blessures van tegenstanders omdat Ajax het altijd op eigen kracht moest kunnen winnen, vallen voor mij nu in ieder geval hard van hun "voetstuk". :whistling:
Diezelfde supporters die zich altijd verheven voelde boven de "boeren" en nooit zouden hopen op blessures van tegenstanders omdat Ajax het altijd op eigen kracht moest kunnen winnen, vallen voor mij nu in ieder geval hard van hun "voetstuk". :whistling:
Gelukkig heb ik mezelf nooit op dat voetstuk geplaatst. :cheer:
Het liefst moet Ajax vol overtuiging en met mooi voetbal kampioen worden, de concurrentie op een straatlengte achterstand achter zich latend. Maar helemaal op eigen kracht kampioen worden gebeurt zelden, wanneer het verschil in punten klein is. Ieder team heeft ten slotte te maken met blessures. Als Ajax dit seizoen kampioen wordt is dat gewoon terecht. Als PSV het wordt, net zo goed.
Maar iedere kleine beetjes helpen. PSV-supporters zouden het mooi vinden als Ajax Stam of Huntelaar even een paar weken kwijt is, ik zou het mooi vinden wanneer PSV Farfan of Simons een paar weken moet missen.
Het liefst moet Ajax vol overtuiging en met mooi voetbal kampioen worden, de concurrentie op een straatlengte achterstand achter zich latend. Maar helemaal op eigen kracht kampioen worden gebeurt zelden, wanneer het verschil in punten klein is. Ieder team heeft ten slotte te maken met blessures. Als Ajax dit seizoen kampioen wordt is dat gewoon terecht. Als PSV het wordt, net zo goed.
Maar iedere kleine beetjes helpen. PSV-supporters zouden het mooi vinden als Ajax Stam of Huntelaar even een paar weken kwijt is, ik zou het mooi vinden wanneer PSV Farfan of Simons een paar weken moet missen.
InderdaadThomas schreef:Gelukkig heb ik mezelf nooit op dat voetstuk geplaatst. :cheer:
IK GELOOF!!!!!!
Welnee, Vitesse heeft zichzelf al lang de das omgedaan. Ookal speelden ze vandaag goed tegen Feyenoord (pech gehad), in Eindhoven zie ik Vitesse nog steeds niet winnen.Raymon schreef:PSV speelt nog tegen Twente, NEC, Utrecht en Vitesse. Allemaal spelen ze nog ergens om dus hopelijk zijn ze ook allemaal super gemotiveerd :yes:
Jöhnk schreef:Als Ajax kampioen wordt, eindigt het toch maar mooi boven 'het beste Nederlandse team sinds Ajax '95'. :hypocrite:
Hoe kan dat? :shock: :hypocrite:
De toptrainer (volgens VI) Koe met zijn Nederlandse Lyon die het moet afleggen tegen de prutsers van de hysterische HtC, ik begrijp het niet meer. :hypocrite:
Overigens, ik wens niemand een blessure toe, maar Alex mag van mij alvast op zoek naar een andere club zonder daarbij gehinderd te worden door beslommeringen als wedstrijden met PSV. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Alle druk ligt bij PSV, dat is wel in het voordeel van Ajax. Maar als PSV wint in Nijmegen kunnen ze weer wat vertrouwen krijgen voor de wedstrijd tegen Twente, wat natuurlijk verreweg de zwaarste resterende competitiewedstrijd is voor Koeman en co. Van Vitesse wint PSV waarschijnlijk wel. Ik denk ook dat PSV in Nijmegen wel wint.
Ik denk dat PSV zowel gelijkspeelt tegen NEC als tegen Twente.
Die gasten creëren qua kansen helemaal niks.
Doet me denken aan 2003-2004. Toen speelde Ajax op het laatst een reeks gelijk. Feyenoord, NEC, AZ, RBC etc
Die gasten creëren qua kansen helemaal niks.
Doet me denken aan 2003-2004. Toen speelde Ajax op het laatst een reeks gelijk. Feyenoord, NEC, AZ, RBC etc
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”