Voor psv is de competitie veel belangrijker. Plaatsing voor de cl levert veel geld op, de play-offs?, dat is een loterij. Woerts heeft dat niet voor niets verzonnen. Zonder loting speelt feyenoord "nooit" meer cl.Muisje Andersom schreef:Overigens zei Koeman al na PSV-Ajax dat hij tegen Liverpool spelers zou sparen omdat hij de competitie belangrijker vindt. Uiteindelijk is dit resultaat teleurstellend, omdat PSV nu nog een keer moet verliezen of twee keer gelijk spelen. Vooraf had ik ingeschat dat dit de moeilijkste wedstrijd zou zijn en dat dit de nederlaag zou moeten zijn. Gelijkspelen doen ze wellicht nog wel een keer, maar dat is dus niet genoeg. hopen maar dat twente het goed doet zaterdag.
De 1-1 valt mij ook tegen, want nu gaan allerlei belangen meetellen. Rutten wil drie worden of nummer vier? Been zal niet van psv willen winnen, één keer gelijk spelen is genoeg en wint Ajax alles? Denk aan excelsior!
Het enige dat hoop oplevert is koeman die salcido (blessure en wil hij wel?) laat staan en een beetje twijfelt aan zijn eigen elftal (boven zijn stand geleefd?) Er komen kleine irritante blessures en je weet nooit.
Ik kan morgen niet naar Ajax, dat wordt ieder kwartier even bellen. Een grote overwinning voert de druk op, het liefst met 6-0 (of meer! :D ) Ik weet dat het vorig seizoen 0-0 was.