PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Maar dan toch niet in de winterstop.
Natuurlijk wel, Harm.
Heel simpel, Madrid betaalt meer dan andere clubs.
Het stinkt aan alle kanten!
Tja, wat is groot. Real zal echt niet de hoofdprijs gaan betalen, dan gaan ze wel voor een 'naam'. 10 miljoen wellicht, maximaal.joey schreef:Mwah, bij PSV zouden ze een gat in de lucht springen. Eindelijk een grote transfer.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Raul = spitsRishi schreef:Omdat Dudzak nog niet goed genoeg is. Denk je nou echt dat hij een Raul, Higuain, Ruudje, Benzema ofzo op de bank kan houden? Nee dus..
Higuain = spits
Ruud = spits
Benzema = spits
Doedzak is linkshalf/linksvoor.
Whitey on the moon.
je weet wat ze voor Drenthe betaalden... Ze zijn gek daar.De Dominee schreef:Tja, wat is groot. Real zal echt niet de hoofdprijs gaan betalen, dan gaan ze wel voor een 'naam'. 10 miljoen wellicht, maximaal.joey schreef:Mwah, bij PSV zouden ze een gat in de lucht springen. Eindelijk een grote transfer.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja maar er zal dan toch een vedette op de bank moeten plaatsnemen....GangstaRiB schreef:Raul = spitsRishi schreef:Omdat Dudzak nog niet goed genoeg is. Denk je nou echt dat hij een Raul, Higuain, Ruudje, Benzema ofzo op de bank kan houden? Nee dus..
Higuain = spits
Ruud = spits
Benzema = spits
IK GELOOF!!!!!!
-
Tsja... dat moeten ze zelf maar uitvogelen. Maar om nou te zeggen dat Real niet geinteresseerd is, omdat er een vedette op de bank moet gaan zitten... nee dat geloof ik niet. Doedzak is uitstekend gescout door PSV en die gaan een klapper met deze jongen maken.Rishi schreef:Ja maar er zal dan toch een vedette op de bank moeten plaatsnemen....GangstaRiB schreef:Raul = spitsRishi schreef:Omdat Dudzak nog niet goed genoeg is. Denk je nou echt dat hij een Raul, Higuain, Ruudje, Benzema ofzo op de bank kan houden? Nee dus..
Higuain = spits
Ruud = spits
Benzema = spits
Whitey on the moon.
Vind hem nog niet zo heel goed.. Maar kan het verkeerd hebben. Die kans is heel groot 

IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kun je ergens kaarten krijgen voor dat theaterduo Lazovic & Reis. 

Wat een kansen zeg.
- peter
Matige speler blijft die Maza toch. Een beetje opbouwen kan hij echt niet.
Ik kom er net in en heb de de 1e helft gemist, zie ik. Hoe doet PSV het?
Als ze Dszudszak verkopen, dan wordt PSV geen kampioen. Rutten kan lullen wat hij wil, maar de kleedkamer is niet sterk genoeg om een vertrek van Dszudszak, Lazovic, Afellay of Bakkal te vervangen zonder kwaliteit in te leveren. En het verschil in kwaliteit tussen Ajax, PSV en Twente is niet groot genoeg.joey schreef:Natuurlijk wel, Harm.
- peter
Ik vind dat ze veel te weinig brengen. Laatste 5 minuten zie je weer een slotoffensiefje, maar het is allemaal erg mager. Ze zijn overigens wel beter, dat dan weer wel.
Amrabat op links. Manco komt er ook weer aan. Bij Vitesse speelde Lazovic trouwens een sterke serie in een vrije rol op links. Geen speler is onvervangbaar..Harm schreef:Als ze Dszudszak verkopen, dan wordt PSV geen kampioen. Rutten kan lullen wat hij wil, maar de kleedkamer is niet sterk genoeg om een vertrek van Dszudszak, Lazovic, Afellay of Bakkal te vervangen zonder kwaliteit in te leveren. En het verschil in kwaliteit tussen Ajax, PSV en Twente is niet groot genoeg.joey schreef:Natuurlijk wel, Harm.
Amrabat kan niets. Manco heeft nog niets laten zien. PSV kan met de huidige selectie het vertrek van Dudzak niet opvangen. En veel geld is er niet. Als PSV de CL weer mist, is de nood aan de man.generaal schreef: Amrabat op links. Manco komt er ook weer aan. Bij Vitesse speelde Lazovic trouwens een sterke serie in een vrije rol op links. Geen speler is onvervangbaar..
Waar is die sufkut Engelaar?
Nevermind, hij sloft mee, zie ik net.
Amrabat speelde zijn beste wedstrijden bij VVV op links; op die positie heeft hij bij PSV nooit een eerlijke kans gekregen. Manco heeft mij genoeg laten zien: zodra hij weer 100% fit is, is hij een meerwaarde voor PSV. Tegen Heerenveen vorig seizoen deed hij de wedstrijd in zijn eentje kantelen, met nog 5 minuten speeltijd resterend. De manier waarop hij daarvoor zorgde, getuigde van grote individuele klasse.wimpey schreef:Amrabat kan niets. Manco heeft nog niets laten zien. PSV kan met de huidige selectie het vertrek van Dudzak niet opvangen. En veel geld is er niet. Als PSV de CL weer mist, is de nood aan de man.generaal schreef: Amrabat op links. Manco komt er ook weer aan. Bij Vitesse speelde Lazovic trouwens een sterke serie in een vrije rol op links. Geen speler is onvervangbaar..
- peter
Je hebt in ieder geval de grootste schwalbes/theatershows al gemist. Lazovic slaagde met een 10, maar Reis kwam ook wel tot een 8+.wimpey schreef:Waar is die sufkut Engelaar?
Het is weer onaantrekkelijk, maar we wachten nog even op een goal.
Ze lopen vooral met de bal. Zo trek je die ploeg niet uit elkaar.
Die jongen van Praag doet er ook aan mee.Peter schreef: Je hebt in ieder geval de grootste schwalbes/theatershows al gemist. Lazovic slaagde met een 10, maar Reis kwam ook wel tot een 8+.

Mag ik het vrij bedroevend vinden wat PSV laat zien? Die Manolev heeft bijv. nog geen bal goed geraakt sinds ik zit te kijken.
Als jij vindt dat Amrabat Dszudszak op links kan vervangen dan stoppen we nu meteen met discussiëren, want dan heb je er geen verstand van.generaal schreef:Amrabat speelde zijn beste wedstrijden bij VVV op links; op die positie heeft hij bij PSV nooit een eerlijke kans gekregen. Manco heeft mij genoeg laten zien: zodra hij weer 100% fit is, is hij een meerwaarde voor PSV. Tegen Heerenveen vorig seizoen deed hij de wedstrijd in zijn eentje kantelen, met nog 5 minuten speeltijd resterend. De manier waarop hij daarvoor zorgde, getuigde van grote individuele klasse.wimpey schreef:Amrabat kan niets. Manco heeft nog niets laten zien. PSV kan met de huidige selectie het vertrek van Dudzak niet opvangen. En veel geld is er niet. Als PSV de CL weer mist, is de nood aan de man.generaal schreef: Amrabat op links. Manco komt er ook weer aan. Bij Vitesse speelde Lazovic trouwens een sterke serie in een vrije rol op links. Geen speler is onvervangbaar..
- peter
Ik vind het ook (weer) erg matig, maar ik krijg continu op mijn kop.wimpey schreef:Mag ik het vrij bedroevend vinden wat PSV laat zien? Die Manolev heeft bijv. nog geen bal goed geraakt sinds ik zit te kijken.

Het is allemaal vrij degelijk, maar aanvallend stelt het ook maar weer weinig voor. Denk alleen nog wel dat ze die 1-0 een keertje maken.