Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Zo'n Auassar, dat is toch een parodie...
Die Rigters hè. Dat kan écht niet. Dan is Mido een olijfje in vergelijking met Rigters.
-
Hij is nog mooi ook, mooi eigen doelpunt. 

Van Haaren heeft een beetje hetzelfde postuurD_skilled schreef:Die Rigters hè. Dat kan écht niet. Dan is Mido een olijfje in vergelijking met Rigters.
Die transfer van Rigters naar Engeland is feitelijk zijn ondergang als voetballer geworden. Hij is toen gehaald op basis van één uitschieter tijdens het EK onder 21 want het was gewoon een hele matige speler. Leuk voor NAC maar echt niets bijzonders. Beter had hij er voor gekozen om even na te genieten van dat toernooi om vervolgens gewoon aan zijn loopbaan te blijven werken in Nederland. Maar ja, de euro's zullen wel erg aantrekkelijk zijn geweest. En eerlijk gezegd was dat ook wel weer te begrijpen in zijn positie.
Feyenoord is trouwens wel aan een ongeslagen serie bezig!
Feyenoord is trouwens wel aan een ongeslagen serie bezig!
Nil volentibus arduum
Rigters heeft daar waarschijnlijk goed geboerd. Zo'n kans had hij nooit meer gekregen. Prima keuze, lijkt mij.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Om precies die reden snap ik het ook wel. Dat was een eenmalige kans. Ik ben alleen bang dat hij het zelf iets anders zag.Bertje schreef:Rigters heeft daar waarschijnlijk goed geboerd. Zo'n kans had hij nooit meer gekregen. Prima keuze, lijkt mij.
Nil volentibus arduum
Worden jullie ook zo misselijk van Mario Been? Dat slappe geleuter met als enige bedoeling zijn straatje schoon te vegen, bweh. 'Ik zeg nog zo tegen de spelers dat ze geen vrije trappen mogen weggeven, en wat doen ze...' , zulke teksten. Bweh. 

Het stinkt aan alle kanten!
Ja, vervelende kerel. Op zich is hij wel consequent in zijn gedrag want hij doet 't al jaren zo. Bij een teleurstellend resultaat hoort 'ie er liever even niet bij.
Nil volentibus arduum
Nog een tip voor de liefhebbers. Wil je even al het leed van Ajax vergeten?
Nu op Radio Rijnmond met wie Sport! Luisteraars mogen bellen over het afgelopen sportweekend. (lees feyenoord).
@ Thijs, benieuwd wat meneer Filipo vandaag weer heeft te melden ;)
Nu op Radio Rijnmond met wie Sport! Luisteraars mogen bellen over het afgelopen sportweekend. (lees feyenoord).
Is 1995 echt zolang geleden??
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar wel consequent 4-3-3 spelen... Kan jol nog wat van leren 

Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat is het ook enige consequente aan Been zijn optreden dit seizoen.mattie schreef:Maar wel consequent 4-3-3 spelen... Kan jol nog wat van leren
Wat een geweldig programma is dat he? Daar kan ik echt van genieten.Rijkaard schreef:Nog een tip voor de liefhebbers. Wil je even al het leed van Ajax vergeten?
Nil volentibus arduum
Castaignos brengt grote broer Feyenoord 1-0 voor op kleine broer Excelsior.
Debuut Burgerking
Wat een enorme kans voor Excelsior...
Wat een enorme kans voor Excelsior...
Haha, Burgerking is veel te traag
- Ajaciedjuh
Het zou lekker zijn als Excelsior het weekend compleet leuk zou maken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hahaha, die 'sprint' van die Burgerking, hilárisch! Wat sta je dan voor l*l zeg.
Je bedoelt deze zeker: http://www.youtube.com/watch?v=yNRfGV1d ... ata_player ?Ferry schreef:Hahaha, die 'sprint' van die Burgerking, hilárisch! Wat sta je dan voor l*l zeg.
Die ja 

Lol... zo traag was hij bij NEC nog nie man..... kolere... zelfs ik kan dat tempo bijhouden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."