PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Daar kon je op wachten, Twente was veel beter. Mooie goal.
D_skilled? Wat zeg je van je club's flutdefensie?
D_skilled? Wat zeg je van je club's flutdefensie?
Rutten is meteen totaal para en neurotisch. Wat een zenuwpees is die man toch.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ahjoh dat Twente halen we wel in. Alles beter dan een winst voor PSV.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Eind van het seizoen weten we pas echt wat hier het gunstigst zou zijn. Theoretisch gelijk natuurlijk zowel in Eihoven als in Enschede, verliezen ze beiden 4 punten.
I think I lost my fucking headache
Hmmm. Ik vind Twente duidelijk beter spelen. PH is een goede coach.Thijs schreef:Ahjoh dat Twente halen we wel in. Alles beter dan een winst voor PSV.
Lens, international toch, eraf. Stond tegen een debutant en bakte er blijkbaar weinig van.
Mwah, Twente wacht ook veel af hoor !!!.Maar is natuurlijk andere kost dan tien Feyenoorders ..wimpey schreef:Hmmm. Ik vind Twente duidelijk beter spelen. PH is een goede coach.Thijs schreef:Ahjoh dat Twente halen we wel in. Alles beter dan een winst voor PSV.
Lens, international toch, eraf. Stond tegen een debutant en bakte er blijkbaar weinig van.
Blij met de punten ...
Daar wordt Twente een 1 op 1 ontnomen. Die dikke Bouma struikelde over z'n eigen poten. Leep balletje van Luuk de Jong. Verdomd leuke speler is dat toch. 

Nee hoor, in de Herhaling is duidelijk een overtreding van R. te zien Wimpey .. wel eerlijk blijve hé ..wimpey schreef:Daar wordt Twente een 1 op 1 ontnomen. Die dikke Bouma struikelde over z'n eigen poten. Leep balletje van Luuk de Jong. Verdomd leuke speler is dat toch.

Blij met de punten ...
Mij leek dat geen overtreding. Bouma moet om z'n as draaien, dat duurde een kwartier en toen raakte ie uit balans. Bij 14 minuten en 35 seconden ongeveer.999 schreef:Nee hoor, in de Herhaling is duidelijk een overtreding van R. te zien Wimpey .. wel eerlijk blijve hé ..wimpey schreef:Daar wordt Twente een 1 op 1 ontnomen. Die dikke Bouma struikelde over z'n eigen poten. Leep balletje van Luuk de Jong. Verdomd leuke speler is dat toch.

Die Toivionen zakt ook vrolijk door zijn hoeven in dit soort wedstrijden ..
Blij met de punten ...
De Scandi-magier bakt er al tijden niets van. Mag er weer eens uit in een grote wedstrijd.
999 schreef:Die Toivionen zakt ook vrolijk door zijn hoeven in dit soort wedstrijden ..

2 keer 4-1 de laatste keren.999 schreef:.. Jammer dat ze tegen ons altijd anders spelen ..
PSV heeft nog geen kans gehad in de 2e helft. Die keeper van Twente heeft er 1 kopballetje van Reis uit moeten houden.
Tja, van wat ik er in de tweede helft van heb gezien vind ik het niet hoogstaand allemaal ...
Blij met de punten ...
Ruiz, oftewel Bryan, staat alweer. Pieters is aangeslagen.999 schreef:twee dooien ..
Twente speelt slim. Goed gebruik makend van de ruimte die PSV tussen de linies weggeeft.999 schreef:Tja, van wat ik er in de tweede helft van heb gezien vind ik het niet hoogstaand allemaal ...
Vind je.Ik vind het afwachtend allemaal, veel moet van R. en J. komen ..wimpey schreef:Twente speelt slim. Goed gebruik makend van de ruimte die PSV tussen de linies weggeeft.999 schreef:Tja, van wat ik er in de tweede helft van heb gezien vind ik het niet hoogstaand allemaal ...
Blij met de punten ...
Ik lees trouwens dat PSV goed positiespel speelt. Lange halen is het enige dat ik zie. Het slimme combinatiespel komt van Twente.999 schreef:Tja, van wat ik er in de tweede helft van heb gezien vind ik het niet hoogstaand allemaal ...
1e deel 2e helft was voor Twente. Ruimte, goed lopende aanvallen. Nu zakken ze natuurlijk in. PSV laat echter helemaal niets zien.999 schreef: Vind je.Ik vind het afwachtend allemaal, veel moet van R. en J. komen ..
Zie PSV niet meer scoren. Eerste helft licht overwicht van PSV, maar de betere kansen voor FC Twente. Tweede helft is het FC Twente wat de klok slaat.