Feyenoord 2009-2010
Re: Feyenoord 2009-2010
Ik dacht altijd dat het moment van staken bepalend was. Is dat in de eerste helft dan wordt de wedstrijd overgespeeld. Is het in de tweede helft dan wordt de wedstrijd later afgemaakt.
En als de wedstrijd tussen die twee helften in gestaakt wordt dan...?
Dat is ook de tweede helft
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Geblaas allemaal...
Nu.nl

Restant Feyenoord - Vitesse op 31 maart
Uitgegeven: 22 maart 2010 16:48
Laatst gewijzigd: 22 maart 2010 17:06
ZEIST - Het gestaakte duel tussen Feyenoord en Vitesse wordt op woensdag 31 maart uitgespeeld. Daartoe heeft het bestuur betaald voetbal van de KNVB maandag besloten.
In De Kuip wordt dan alleen de tweede helft afgewerkt. Het restant van de wedstrijd begint bij een stand van 1-1.
De Belgische arbiter Serge Gumienny hield zaterdagavond het duel in het Rotterdamse stadion na de eerste helft voor gezien.
Regenval
Volgens de scheidsrechter was het veld door overvloedige regenval niet langer goed en veilig bespeelbaar. De trainers Mario Been (Feyenoord) en Theo Bos (Vitesse) toonden naderhand begrip voor het besluit om de wedstrijd te staken.
Het afgebroken duel wordt volgende week woensdag om 20.00 uur hervat, in principe onder dezelfde Belgische leiding als afgelopen zaterdag.
Toegangsbewijs
Toeschouwers die in het bezit zijn van een gebruikt toegangsbewijs voor de gestaakte wedstrijd mogen zonder verdere kosten de tweede helft in De Kuip bijwonen.
Beide ploegen dienen het tweede deel van de wedstrijd met dezelfde selecties in te gaan. De gele kaarten voor de Vitesse-spelers Paul Verhaegh, Serginho Greene en Nicky Hofs blijven van kracht.
Zij werden zaterdag in de eerste helft geboekt. Eventuele schorsingen naar aanleiding van deze kaarten treden pas na afloop van de volledige wedstrijd in De Kuip in werking.
Het duel tussen Vitesse en FC Groningen is wegens het uitspelen van de uitwedstrijd tegen Feyenoord voor de Arnhemse club verschoven van vrijdag 2 april naar zaterdag 3 april.
© ANP
Nu.nl
Voor één helft zal Vitesse zich toch wel kunnen opladen? 

3-1 voor Feyenoord. Vitesse 2 keer tegen Ajax gezien? De zwakste tegenstander die Ajax dit seizoen heeft gehad.Jöhnk schreef:Voor één helft zal Vitesse zich toch wel kunnen opladen?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Feyenoord was goede tweede. 

Ik word nog steeds ziek wanneer ik aan de uitwedstrijden tegen de kakkies en NAC denk. Zoooo totaaaaal onnodig.Peter schreef:Feyenoord was goede tweede.
Sparta kan een keer gebeuren, tegen Roda was Ajax gewoon slecht, maar bij NAC en de kakkies moet je als Ajax zijnde gewoon winnen. Wanneer dat de bottleneck zou blijken te zijn...

Feyenoord uit....pffff die wedstrijd had me heel wat opgeleverd als ze gewoon hadden gewonnen.
Ik krijg gelukkig wel het nieuwe uitshirt van het Nederlands elftal
Als die kakkerlakken in de bekerfinale komen, volgen er nog een paar mooie weddenschappen.. Altijd prachtig om te wedden met die kakkerlakken!
Ik krijg gelukkig wel het nieuwe uitshirt van het Nederlands elftal

IK GELOOF!!!!!!
Ja en Ronaldo en Viera speelde ook bijna Ajax maar helaas zat het financieel tegenBryan Ruiz speelde bijna voor Feyenoord
Bryan Ruiz.
ROTTERDAM - Bryan Ruiz speelt vanavond met FC Twente tegen Feyenoord om een finaleplek van het bekertoernooi. Het had niet veel gescheeld of Ruiz speelde echter voor zijn Rotterdamse tegenstander.
De aanvaller beviel vijf jaar geleden namelijk toenmalig Feyenoord-trainer Ruud Gullit wel tijdens een proefperiode in Rotterdam. ,,Ik heb begrepen dat hij positief over mij was, maar een week later werd Gullit ontslagen," zegt Ruiz in De Telegraaf.
Ook Dwight Tiendalli heeft een verleden bij Feyenoord. Na bij Feyenoord onder hoongelach de deur te zijn gewezen, klopte de speler in de voorbereiding op het huidige seizoen aan bij FC Twente. Of hij in Enschede heel misschien zijn conditie op peil mocht houden?
Wat volgde kan gerust als een eigentijds voetbalsprookje worden betiteld. Tiendalli speelde zich razendsnel in de gunst bij trainer Steve McClaren, dwong een contract af en werkte zich bij de titelkandidaat uit Enschede op tot een onomstreden basisspeler.
,,Wie me vorige zomer had gezegd dat ik nu met de koploper van de eredivisie de halve bekerfinale tegen Feyenoord zou spelen, had ik voor gek verklaard,'' zegt Tiendalli woensdagochtend in het AD.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
hopen we dat Twente vanavond de kakkerlakken vernederen of dat de kakkerlakken een knauw geven aan Twente..
Voor mij had het duidelijk geweest als twente afgelopen weekend had verloren. Jammer maar helaas.
Twente heeft nu het geluk dat ze zondag Sparta treffen.
Voor mij had het duidelijk geweest als twente afgelopen weekend had verloren. Jammer maar helaas.
Twente heeft nu het geluk dat ze zondag Sparta treffen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Neuh PSV moet tegen VVV.
Feyenoord moet tegen NEK.
Feyenoord moet tegen NEK.
Feyenoord inmiddels zeker van Europees voetbal
25 maart 2010 Radio Rijnmond
Feyenoord is inmiddels zeker van Europees voetbal. Omdat Ajax al geplaatst is voor Europees voetbal zou Feyenoord ook bij een verlies in de finale al zeker zijn van deelname aan de Europa League. Alleen welk ticket, welke bepaalt in welke voorronde Feyenoord instroomt, moet nog bepaald worden. Mocht Feyenoord in de competitie zakken naar de zesde plaats en de bekerfinale verliezen, dan zal Feyenoord deelnemen aan de play-offs om een gunstiger EL- ticket te krijgen.
Feyenoord Netwerk
meer: Radio Rijnmond
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
NEC domineert tegen Feyenoord. Feyenoord komt er niet aan te pas. Het is helaas nog niet uitgedrukt in doelpunten.
D_skilled schreef:NEC domineert tegen Feyenoord. Feyenoord komt er niet aan te pas. Het is helaas nog niet uitgedrukt in doelpunten.
Wat is dit een slecht elftal dramatisch gewoon zelfde elf als de 2de helft tegen Twente wordt gewoon een makkie op 25 April
-
Wat een DDDDDDDDRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKK van een wedstrijd zeg... wat een niveau... Alleen maar de ballen naar voren roeien en hopen dat iemand van hetzelfde team er iets van maakt...
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Het is niet om aan te zien idd, maarja ze hebben toch al europees voetbal dus ik zit hier niet echt meer van te genieten. In de bekerfinale zullen ze de geest opeens wel weer hebben, zo raar is dat bij die gasten.
Daar is Makaay nog niet zo van overtuigd... dat ze Europees voetbal hebben. :-)
Ik ben daar ook wel van overtuigd hoor... maargoed...Makaay: 'Overtuigd dat we Europees voetbal halen'
Feyenoord besliste woensdag de gestaakte wedstrijd tegen Vitesse tien minuten 'na rust'. Roy Makaay - afgelopen week ook al belangrijk in de halve finale van de beker tegen FC Twente - velde het lot over zijn voormalig werkgever (2-1).
"We hebben de opdracht voor deze avond volbracht", zei Makaay na afloop tegen de clubsite van Feyenoord. "Alleen winst telde tegen Vitesse. Het enige verwijt dat we onszelf kunnen maken is dat we geen derde doelpunt hebben gemaakt."
Feyenoord staat na de zege op Vitesse vaster op de vierde plaats in de Eredivisie. Nummer vijf AZ volgt op vier punten. "We hebben nog een lastig programma, daarom was het belangrijk deze wedstrijd te winnen. Net zoals we dat zondag tegen NAC moeten doen. We hebben het halen van Europees voetbal als doelstelling en ik ben ervan overtuigd dat ons dat gaat lukken", aldus Makaay.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
die krijgen nog een loodzwaar programma.. Twente uit- Psv uit.. Kan opeens AZ welke dus nog thuis ontvangt Psv en Twente erboven staan.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Feyenoord haalt alleen geen Europees als wij derde worden en zij zesde. En dan moeten ze dus de play-offs verliezen, én de bekerfinale.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dus ze halen gewoon europees voetbal en laat ze lekker winnen van Twente.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Dus moet Feyenoord tegen Twente en PSV vol gaan. Ze hebben een probleem als Ajax derde wordt en ze die wedstrijden ook verliezen.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Feyenooit is de club die het langste uit niet verloren heeft. Dat ze dat maar tot het einde van het seizoen in competitieverband zullen handhaven 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."