Dus als Kluivert komt en scoort ben je de volgende dag nog chagrijnig?Baseman schreef:Wat een flauwekul, voor mij denken en dan ook nog een hypocriet smilie gebruiken ? :nooo:joey schreef:Dan staan Baseman en Harm voor hem op de banken!
Als ik iets wel verschrikkelijk zou vinden, dan is het een komst van Kluivert.
Voetballend is hij al jaren een schim van zichzelf en zijn persoonlijkheid is 4 keer niets...
Maar goed, de Telegraaf meldt het en dan wil het weinig zeggen.
PSV
Neem eens niet alles zo serieus, man! Kluivert komt toch niet, dus rustig maar.Baseman schreef:Wat een flauwekul, voor mij denken en dan ook nog een hypocriet smilie gebruiken ? :nooo:joey schreef:Dan staan Baseman en Harm voor hem op de banken!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Maar 'dat andere' is juist een probleem omdat hij in mijn ogen op is. Als Ronaldinho in 95 dat puntertje zou hebben gemaakt en net zo'n Ajacied was geweest als Kluivert, dan hadden ze hem nu mogen halen.joey schreef:Dat vind ik een betere reden dan 'dat andere'. :xyxthumbs:Ye' Mighty Oak schreef:Nou, zijn persoonlijkheid maakt me niet zoveel uit. Ik ben er gewoon van overtuigd dat die jongen fysiek helemaal op is en dat het zonde van het geld is.
Ik zou nooit in Nederland komen voetballen als ik Kluivert was. Begint dat moordenaar-gedoe opnieuw. Terwijl hij dat ongeluk blijkbaar nog lang niet verwerkt heeft.
De PSV-supporters zeggen de vreselijkste dingen over Kluivert, terwijl ze Lucius op handen droegen. :X
Nu zijn er teveel onzekerheden en opmerkingen te plaatsen bij 'de voetballer Kluivert' om deze stap te nemen. Kluivert is alles wat PSV niet is. Deze zomervakantie is er eventjes teveel op een niet PSV manier gegaan (dat heb jij zelf ook gezegd) om nu Kluivert aan de selectie toe te voegen.
Waarom denk je dat PSV een kans heeft?Ye' Mighty Oak schreef:Maar 'dat andere' is juist een probleem omdat hij in mijn ogen op is. Als Ronaldinho in 95 dat puntertje zou hebben gemaakt en net zo'n Ajacied was geweest als Kluivert, dan hadden ze hem nu mogen halen.
Nu zijn er teveel onzekerheden en opmerkingen te plaatsen bij 'de voetballer Kluivert' om deze stap te nemen. Kluivert is alles wat PSV niet is. Deze zomervakantie is er eventjes teveel op een niet PSV manier gegaan (dat heb jij zelf ook gezegd) om nu Kluivert aan de selectie toe te voegen.
Hier ben ik het helemaal mee eens :yes:Lucas schreef:Het is een feit dat het overgrote deel van de supporters de ene dag spelers uitfluiten en uitkotsen (Boukhari, Zlatan) en hem later toejuichen als ie een belangrijke goal scoort.
Al irriteer ik me er regelmatig aan...helemaal als eigen spelers uitgefloten worden, dat vind ik zo'n onzin.
Dat je laat merken dat de teamprestatie slecht is geweest is wat anders, maar door individuele spelers uit te fluiten gaan ze echt niet beter spelen.
Zo werd Park een seizoen lang door veel PSV supporters uitgefloten en afgemaakt, om een seizoen later de held te zijn...
Op zich geen verkeerde speler, maar wel een mindere mentaliteit en vooralsnog niet erg constant.26 augustus 2006
`Brandts stuurt aan op conflict met Leo, Diba rond met psv`
Uit zeer betrouwbare bron de volgende geruchten:
- Brandts stuurt aan op conflict met Leo: hij wil hem weg hebben. Leo wil wel blijven.
- Diba is bijna rond met psv.
Als alles doorgaat wordt het zondag bekend gemaakt.
Bron : De Rat
Edit: NiNi ontkent dit gerucht nu, dus dan zal het wel niet waar zijn.
Edit 2:
NiNi schreef:
PSV was voorbereidt op het vertrek van Vennegoor (die ik persoonlijk had gehouden), echter de beoogde (gewenste) opvolger is in 4 dagen tijd dubbel zo duur geworden. Vandaar dat er nu ook naar alternatieven gezocht wordt.
NiNi
En weer een speler weg:
www.nieuws.nlMika Väyrynen keert PSV de rug toe
(Novum) - Mika Väyrynen vertrekt bij PSV. De 24-jarige middenvelder zet zijn loopbaan voort bij Celta de Vigo in de Primera División. De Fin verblijft momenteel in Spanje om te onderhandelen met de club waarvoor oud-Ajacied Daniël de Ridder actief is. "Het is beter voor mij om weer wekelijks te gaan spelen", licht de 21-voudig international zijn vertrek toe in De Telegraaf van zondag.
PSV stemt in met het vertrek van Väyrynen. De Eindhovense club trok onlangs de Ecuadoraanse middenvelder Edison Méndez aan en heeft een overschot aan middenvelders.
Väyrynen speelde één seizoen in Eindhoven, waarin hij in elf competitieduels in actie kwam. Eerder stond hij vier seizoenen onder contract bij sc Heerenveen.