AZ
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik wil alleen aangeven dat het oh zo geweldige AZ nog steeds maar 2 punten voor staat op die waardeloze club uit Amsterdam. En dat ze in onderlinge wedstrijden 2 keer met meer geluk dan wijsheid een gelijkspel uit het vuur hebben gehaald.Muisje Andersom schreef:Je wil toch niet het bijzondere tot het algemene verklaren, Ray? De eerste helft van Ajax tegen PSV dit seizoen is ook geen graadmeter gebleken
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Niemand zegt dat AZ geweldig is, en niemand zegt dat Ajax een waardeloze club is. Een aantal mensen beweert dat AZ dit seizoen voetbal speelt dat leuk is om naar te kijken. Of in ieder geval, leuker om naar te kijken dan naar Ajax. Supporter zijn van Ajax betekent toch niet dat je moet vinden dat Ajax per definitie het mooiste spel laat zien? Dat is wel heel erg in het verleden leven, helaas.
I think I lost my fucking headache
Nee, niet weer deze discussie. Ik blijf bij de conclusie die ik aldoor (voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd, na de wedstrijd) heb geventileerd: Bremen is hoogstens Europese subtop. Maar goed, iedereen heeft inmiddels wel door dat die ophemeling van Werder nergens op sloeg.
En voor Lucas geldt volgens mij ook dat hij ver voordat het verval zich inzette constateerde dat het reuze meeviel met dat topteam uit Bremen. Je doet de waarheid onrecht aan als je stelt dat Lucas pas tot deze conclusie kwam nadat het kaartenhuis uit Bremen inelkaar stortte.
En voor Lucas geldt volgens mij ook dat hij ver voordat het verval zich inzette constateerde dat het reuze meeviel met dat topteam uit Bremen. Je doet de waarheid onrecht aan als je stelt dat Lucas pas tot deze conclusie kwam nadat het kaartenhuis uit Bremen inelkaar stortte.
Sorry hoor, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. ;) Werder Bremen hoogstens Europese subtop? Je kan het ook overdrijven. Een team dat in de CL ter nauwer nood uitgeschakeld wordt door Barcelona en Chelsea, mee doet om het kampioenschap in Duitsland en grote kanshebber is voor de UEFA Cup is toch wel zeker Europese subtop, of niet? Zo niet dan zou ik wel eens willen weten wie jij wel rekent tot de Europese subtop en hoe breed die in jouw ogen is.Jöhnk schreef:Nee, niet weer deze discussie. Ik blijf bij de conclusie die ik aldoor (voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd, na de wedstrijd) heb geventileerd: Bremen is hoogstens Europese subtop. Maar goed, iedereen heeft inmiddels wel door dat die ophemeling van Werder nergens op sloeg.
En het feit dat iedereen nu denkt dat Werder maar een matig team heeft zegt me niets. De meesten hadden Werder voor de wedstrijden tegen Ajax zelden zien spelen en baseren hun mening dan ook op de twee onderlinge wedstrijden tegen Ajax. Ik weet niet of dat ook geldt voor Lucas, maar ik kreeg wel de indruk dat zijn mening meer gebaseerd was op gezond (of ongezond ;) ) optimisme. But correct me if I’m wrong, Lucky Luke.
Ik ga er altijd van uit dat Ajax niet kansloos is inderdaad. Verder zie ik wel eens Duits voetbal. En zie ik ook het nivo van het duitse voetbal en hoe de clubs in Europees verband presteren de laatste jaren. Als ik dan 1+1 optel en ook nog eens zie dat Werder veel minder speelt dan in het begin van het seizoen (en idd Thomas, waarom zou dat niet boven hun normale nivo zijn geweest), dan schat ik in dat Ajax een zeer behoorlijke kans heeft tegen Werder. Ware het niet dat een niet nader te benoemen persoon het vern**kt heeft
I think I lost my fucking headache
Het gaat niet om de inhoudelijke discussie, Thomas. Die hebben we al gevoerd. Mijn punt is dat zowel ik als Lucas voordat het verval zich inzette zeiden dat Bremen te kloppen was. Ergo: het is onheus om te stellen dat de slechte maand Februari van Werder daarbij als (belangrijkste) argument is gebruikt.
Maar ik zal zo even kijken of ik een lijstje kan maken van Europese toppers en subtoppers.
Maar ik zal zo even kijken of ik een lijstje kan maken van Europese toppers en subtoppers.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father