Afkloppen!
Alleen als je Roosje er ook bij neemt. :yes:Ye' Mighty Oak schreef:Dan liever Harry
Alleen als je Roosje er ook bij neemt. :yes:Ye' Mighty Oak schreef:Dan liever Harry
Dat vind ik een betere reden dan 'dat andere'. :xyxthumbs:Ye' Mighty Oak schreef:Nou, zijn persoonlijkheid maakt me niet zoveel uit. Ik ben er gewoon van overtuigd dat die jongen fysiek helemaal op is en dat het zonde van het geld is.
Wat Kluivert deed was zéér kwalijk, ik bagatelliseer niets, maar onverantwoordelijk weggedrag is niet ongebruikelijk bij jonge mensen (mannen). Niet voor niets hebben automobilisten tussen 18 en 24 veel ongelukken. Hij heeft nooit de intentie gehad iemand dood te rijden, dus hem een moordenaar noemen gaat me te ver. Overigens heeft de rechtbank bepaald dat ook Putman tot op zekere hoogte verantwoordelijk was voor het ongeluk, want hij kwam zomaar het parkeervak uit.brigade zuid schreef:Met een dooie tot gevolg. Maakt mij verder niet uit, maar zeggen 'hij reed een keer te hard' dat is wel een beetje bagataliseren.
Het gaat mij dan ook veel minder om het ongeluk zelf maar vooral om de manier waarop hij er mee om is gegaan.Lucas schreef:Scorebord journalistiek. Alle jongeren rijden wel eens te hard (en niet alleen jongeren). En al die mensen nemen daarmee het risico in zo'n positie terecht te komen. Hij heeft die fout gemaakt, zoals wij bijna allemaal, en hij is daarvoor gestraft
Wat een flauwekul, voor mij denken en dan ook nog een hypocriet smilie gebruiken ? :nooo:joey schreef:Dan staan Baseman en Harm voor hem op de banken!