Epi Drost schreef:[
Iedere supporter heeft kritiek op zijn eigen club, ook de Ajax fan. Ik snap alleen de kritiek op Twente niet in dat perspectief. Twente heeft helemaal geen hotseknots begonia voetbal cultuur, nooit gehad ook, en Twente is helemaal niet de typische provincieclub wat dat betreft. IK bedoel maar, we hebben Epi Drost als clubheld. Iedereen die oud genoeg is om hem te kennen weet wel wat dat betekent. Twente domineert wel degelijk het overgrote merendeel van alle wedstrijden dat het speelt dit seizoen, ook al wordt er minder gemakkelijk gescoord als bij Ajax. Ook wij hebben liever mooi voetbal, net als Ajax, en als het er niet uitziet, krijgen spelers een bak kritiek over zich heen. Ruiz speelde slecht tegen VVV afgezien van dat doelpunt, bijvoorbeeld. Dat hebben we echt wel gezien in Twente. Maar als Ajax fans zoals hier op dit forum Twente gaan bekritiseren omdat het zoveel geluk heeft, zogenaamd, dan denk ik kom op zeg. Er is geen club op deze wereld die zoveel wedstrijden wint puur met dank aan geluk. Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt dan komt dat omdat ze aan het begin van het seizoen punten hebben laten liggen, terwijl Twente dat niet heeft gedaan. Zo simpel is het.
Als ik het Twente forum lees dan is alles jegens Ajax en er om heen de haat wel erg groot dus Twente respect, supporters NOT
Maar als jullie kampioen worden zal ik ze feliciteren op het TW forum