AZ
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
De Zeeuw is ook weer opgebloeid sinds hij weer in de Heitinga-rol mag spelen. Ik vind de beginopstelling van Van Gaal maar eigenaardig. Die linksback, Özat, is niet de snelste. Zet daar dan een aalvlugge buitenspeler tegenover. Sowieso vind ik AZ bijna altijd lekkerder spelen met Jenner als rechtsbuiten in de ploeg.
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik wil niet winnen op die manier. Ze mogen (graag zelfs) een slechte dag hebben, maar ik verwacht een mooie strijd om het middenveld.LeonardoSpits schreef:Ik hoop dat jenner en martens zich blesseren deze week op de training, want als ze zoals vanavond ook tegen ajax spelen dan houd ik mn hart vast
Ik hoop in ieder geval dat AZ thuis wel wil voetballen zondag. De wedstrijd in de Arena lieten ze afbraakvoetbal zien, niet om aan te zien. Misschien wel een van de meest verdedigend ingestelde ploegen die ik voor de winterstop in de Arena gezien heb.
Ik vind ook niet dat je op blessures van de tegenstander moet hopen. Dat heeft Ajax helemaal niet nodig, we kunnen echt wel van AZ winnen als er goed wordt gevoetbald hoor.
Ik vind ook niet dat je op blessures van de tegenstander moet hopen. Dat heeft Ajax helemaal niet nodig, we kunnen echt wel van AZ winnen als er goed wordt gevoetbald hoor.
Mooi resultaat van AZ! Maar in principe deed van Gaal het natuurlijk fout. 2-0 in 1 helft tegen een zo sterke ploeg met Ajax voor de deur? Hij had natuurlijk de Zeeuw, Koeverman en Averladze bij die hopeloze ruststand moeten wisselen en zijn ploeg moeten sparen voor zondag, dan gaat het er immers echt om!
I think I lost my fucking headache