PSV 2009-2010
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: PSV 2009-2010
Haha, laat ook maar weer? Je zat nog te kijken in de hoop dat ADO met 10 man langszij kon komen?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nee die illusie had ik niet. Maar ik had geen zin om weer een monoloog af te steken. Ik vind het schandalig.Thijs schreef:Haha, laat ook maar weer? Je zat nog te kijken in de hoop dat ADO met 10 man langszij kon komen?
15 mei 2011.
-
Tegen 9 man ADO, tsja. Die boeren pakken we nog wel.
-
En gestaakt, haha.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat zit Mark Wotte daar dom commentaar op te geven zeg..
-
Inderdaad, zit hij het nou goed te praten?
Wat een stompzinnig figuur.
Wat een stompzinnig figuur.
-
Toch nog tegen 9 man een tegengoal incasseren, lekker PSV.
Goed, ik hou voortaan wel weer gewoon m'n mond als ik hoop heb op puntverlies.Marillion schreef:Morgen moet PSV naar ADO. Eerlijk gezegd heb ik wel een klein beetje hoop dat ze daar wat puntjes morsen. Gelijkspelletje moet haalbaar zijn.

Nil volentibus arduum
Laudrup schreef:En weer wordt psv geen strobreed in de weg gelegd. On-ge-lo-fe-lijk........
Tja, de eredivisie stelt weinig voor.
Waarom is die wedstrijd eigenlijk gestaakt? Vanwege de mist of zo?
Het stinkt aan alle kanten!
Aanhoudende spreekkoren van een deel van het ADO publiek. Tja, dat moet je niet doen als Luinge de scheidsrechter is.
Nil volentibus arduum
Ach zo. Het gewone werk dus. Tegen PSV of tegen Luinge?
Volgens mij tegen Luinge omdat hij ADO een paar kaarten gaf. Tja, dat kan natuurlijk ook niet ongestraft gebeuren.
Nil volentibus arduum
Nee, dan moet er ingegrepen worden. Dat hoeft het proletenvolk uit Den Haag niet te pikken.
ADO Den Haag mag van mij meteen weer terug naar de eerste divisie.

Was wel weer de FC Luinge Show , die dacht wat mij collega's vorige week deden kan ik ook

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vond het zwaar overdreven. Dergelijke spreekkoren hoor je overal, maar bij ADO wordt er altijd gestaakt.joey schreef:Nee, dan moet er ingegrepen worden. Dat hoeft het proletenvolk uit Den Haag niet te pikken.![]()
- Daily Blind
tegen 9 of 11 PSV was gewoon beter en hebben verdiend gewonnen. Het spel was niet geweldig, maar er waren tenminste combinaties die het aanzien waard waren en er werd gewoon goed gescoord!
ADO werd volledig weggespeeld door PSV, het leek regelmatig wel een oefenpotje in de zaal voor PSV
Luinge deelde veel kaarten uit, maar ze leken mij allemaal terecht. Alleen de rode kaart voor Immers had geel moeten zijn, hij vloog er hard in maar hij ging voor de bal. Jammer dat Luinge daarna de wedstrijd staakte, maar het publiek beledigde hem wel constant en langdurig. Triest volk.
PS: De schroothoop Engelaar domineerde het middenveld, de waardeloze Toivonen scoorde 4 keer en de nooit lerende Lazovic schreef 4 assists op zijn naam

Luinge deelde veel kaarten uit, maar ze leken mij allemaal terecht. Alleen de rode kaart voor Immers had geel moeten zijn, hij vloog er hard in maar hij ging voor de bal. Jammer dat Luinge daarna de wedstrijd staakte, maar het publiek beledigde hem wel constant en langdurig. Triest volk.
PS: De schroothoop Engelaar domineerde het middenveld, de waardeloze Toivonen scoorde 4 keer en de nooit lerende Lazovic schreef 4 assists op zijn naam

Spreekt voor zich, het kan zelfs best zo zijn dat het gewoon één groot complot tegen Ajax is...GangstaRiB schreef:Voor Ado en dat soort clubs, is er maar één wedstrijd en dat is als Ajax op bezoek komt. PSV? Ach.. we geven gewoon open huis.
En dat tegen ADO! Chapeau!Baseman schreef:
PS: De schroothoop Engelaar domineerde het middenveld, de waardeloze Toivonen scoorde 4 keer en de nooit lerende Lazovic schreef 4 assists op zijn naam![]()
Als je niet tegen een kritische benadering van psv kan, moet je echt naar PN gaan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Je wil toch zeker niet je punt halen na een wedstrijd als deze, Base? Als je na deze wedstrijd vindt dat Toivonen een wereldspits is en Orlando magisch is, dan is dat toch enigzins lachwekkend.
Toivonen heeft nu al meermalen aangetoond dat hij in Europa en tegen de subtop van Nederland niet meekan. Leuk dat hij er tegen ADO vier in pegelt, maar Cvitanich schoot ze er ook vooral tegen dergelijke tegenstanders in. Maakt hem ook opeens geen wondervoetballer, hoor. Dat Orlando Magic het middenveld domineerde zegt me niet zoveel. Daar stond werkelijk waar niemand meer en we hebben het ook nog altijd over ADO.
Voor de rest een prima overwinning, maar hier zou ik geen conclusies aan verbinden.
Toivonen heeft nu al meermalen aangetoond dat hij in Europa en tegen de subtop van Nederland niet meekan. Leuk dat hij er tegen ADO vier in pegelt, maar Cvitanich schoot ze er ook vooral tegen dergelijke tegenstanders in. Maakt hem ook opeens geen wondervoetballer, hoor. Dat Orlando Magic het middenveld domineerde zegt me niet zoveel. Daar stond werkelijk waar niemand meer en we hebben het ook nog altijd over ADO.
Voor de rest een prima overwinning, maar hier zou ik geen conclusies aan verbinden.
Hahaha, roepen dat Engelaar schroot is en dat kritiek noemen
Maar goed, jij hebt weinig gevoel voor humor blijkbaar.
Zo serieus was mijn PS namelijk niet.
Edit: Zie nu de post van Peter.
Ik bedoelde het dus niet zo serieus.

Laatst gewijzigd door Baseman op ma nov 09, 2009 9:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gevoel voor humor? Mwah, ik heb wel genoeg zelfrespect om niet als Ajax-fan mijn wijsheden tentoon te spreiden op een psv-forum.Baseman schreef:Hahaha, roepen dat Engelaar schroot is en dat kritiek noemen![]()
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Baseman schreef:Hahaha, roepen dat Engelaar schroot is en dat kritiek noemen![]()

Lazovic speelt overigens wel een prima seizoen, hoor. Die Rutten heeft daar toch echt wel wat weten te raken, want hij is van een ongeleid projectiel omgeturnd naar een zeer bruikbare buitenspeler.