FC Groningen 2008 - 2009
Zo bond wil ik het dan nog even niet maken... maar Dank voor het vertrouwen.. :-)joey schreef:banjavi schreef:Precies... foei dat je dat niet hebt gedaan.. ;)joey schreef:Verdomme! Ik had Vitesse nog een paar plaatsen lager moeten zetten op de ranglijst!![]()
In elk geval wél onder NEC, Banjavi.![]()
Die Cahais gaat het dus niet redden? Neem niet aan dat ze Granqvist of Sankoh voor hem op de bank zetten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Zo, dat was een mooi begin. Ietwat geflatteerd misschien, maar de FC was duidelijk beter dan Vitesse. Hebben het daar altijd lastig en winnen daar vrijwel nooit. Om dan meteen de eerste wedstrijd met 4-0 te winnen is natuurlijk lekker.
Granqvist is wel een hele goede aankoop gebleken. Echt een nieuwe kopsterke rots in de branding. Haalde vrijwel elke bal weg voor het doel.
Wat betreft Cahais: dat is een hele talentvolle speler, maar op dit moment past hij een beetje lastig in het team. Het is eigenlijk een opkomende centrale linkerverdediger a lá Heitinga, maar dan voor de linker positie. Op dit moment vind ik Stenman niet al te best spelen, dus wie weet dat hij nog eens als linksback kan spelen (daar is hij dan eigenlijk weer te traag voor).
De wedstrijden dat hij speelt maakt hij wel een goede indruk, maar hij duikt nogal vaak voor het doel op (wat alle supporters natuurlijk prima vinden, want hij scoort zelfs (tegen jullie als ik me niet vergis), maar denk dat Jans liever een echte verdediger ziet. Ik zou hem wel eens willen zien in een soort 4-2-3-1 formatie naast Femi als CM, denk dat hij daar erg voor geschikt is.
Granqvist is wel een hele goede aankoop gebleken. Echt een nieuwe kopsterke rots in de branding. Haalde vrijwel elke bal weg voor het doel.
Wat betreft Cahais: dat is een hele talentvolle speler, maar op dit moment past hij een beetje lastig in het team. Het is eigenlijk een opkomende centrale linkerverdediger a lá Heitinga, maar dan voor de linker positie. Op dit moment vind ik Stenman niet al te best spelen, dus wie weet dat hij nog eens als linksback kan spelen (daar is hij dan eigenlijk weer te traag voor).
De wedstrijden dat hij speelt maakt hij wel een goede indruk, maar hij duikt nogal vaak voor het doel op (wat alle supporters natuurlijk prima vinden, want hij scoort zelfs (tegen jullie als ik me niet vergis), maar denk dat Jans liever een echte verdediger ziet. Ik zou hem wel eens willen zien in een soort 4-2-3-1 formatie naast Femi als CM, denk dat hij daar erg voor geschikt is.
- SylvievdVaart
Tuurlijk mien jong. 0-4 uut is machtig mooi ja!Grunn schreef:Zo, dat was een mooi begin. Ietwat geflatteerd misschien, maar de FC was duidelijk beter dan Vitesse. Hebben het daar altijd lastig en winnen daar vrijwel nooit. Om dan meteen de eerste wedstrijd met 4-0 te winnen is natuurlijk lekker.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Daily Blind
- Daily Blind
Toppie schreef:Noem 5 spitsen die willen komen , betaalbaar zijn en Ajaxwaardig. Veel succesZlatan Son of God schreef:Hoezo weinig keus?
Noem je al 2 dingen die Berg niet is.
Arnautovic is dat absoluut! Daarnaast hebben we Cvitanich al gehaald dus hoeft de man die gehaald meot worden er nog niet direct te staan. Daarnaast hebben we in de jeugd nog een groot talent rond lopen en heb ik vandaag bij Vitesse ook een toekomstig topper gezien.
Dus je weet er maar 1 , waar grote twijfel over isZlatan Son of God schreef:Toppie schreef:Noem 5 spitsen die willen komen , betaalbaar zijn en Ajaxwaardig. Veel succesZlatan Son of God schreef:Hoezo weinig keus?
Arnautovic is dat absoluut! Daarnaast hebben we Cvitanich al gehaald dus hoeft de man die gehaald meot worden er nog niet direct te staan. Daarnaast hebben we in de jeugd nog een groot talent rond lopen en heb ik vandaag bij Vitesse ook een toekomstig topper gezien.

- Daily Blind
Die Van Wolfswinkel is er inderdaad zeker eentje om goed in de gaten te houden! Liet vandaag een erg sterke indruk achter!Zlatan Son of God schreef:Toppie schreef:Noem 5 spitsen die willen komen , betaalbaar zijn en Ajaxwaardig. Veel succesZlatan Son of God schreef:Hoezo weinig keus?