Feyenoord 2008 - 2009
Kun je zo'n jongen voor 5 ton ophalen dan wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar 5 miljoen voor een 19 jarige die alles nog moet bewijzen op eredivisieniveau is fors.Peter schreef:Uiteraard. Ik vind dat we nu al zwemmen in de voorhoede spelers en zie er hiet liefst een stuk of 6 verkocht worden.
5 miljoen hoor? Het zou pas erg zijn als ze hem in de A1 hadden opgehaald.Voetske schreef:Erger is dat clubs de noodklok luiden, al heb ik alleen nog maar van AZ voorbeelden gezien, dat men op steeds jongere leeftijd spelertje weg kaapt.Dit is in principe net zo erg.De speler in kwestie is klaar om de stap naar Twente 1 te maken, komt er plotseling een andere club die dankjewel zegt ...
Ik weet wel dat Zlatan Son of God of hoe hij ook mag heten nu helemaal gek van deze speler was.
IK GELOOF!!!!!!
Ja en ?.Het gaat toch niet om het bedrag.Dat zal je altijd blijven houden.Punt is dat die jongen nog niet 1 wedstrijd in Twente 1 heeft gespeeld.Twente denkt, das mooi, Engelaar weg of welk andere speler, maar onze jeugd opleiding heeft de vervanger, gekneed voor het Twente spel al in huis.En dan komt Feyenoord effe langs, belooft die jongen gouden bergen en whoppa .. weg is ie ..Rishi schreef:5 miljoen hoor? Het zou pas erg zijn als ze hem in de A1 hadden opgehaald.Voetske schreef:Erger is dat clubs de noodklok luiden, al heb ik alleen nog maar van AZ voorbeelden gezien, dat men op steeds jongere leeftijd spelertje weg kaapt.Dit is in principe net zo erg.De speler in kwestie is klaar om de stap naar Twente 1 te maken, komt er plotseling een andere club die dankjewel zegt ...
Ik weet wel dat Zlatan Son of God of hoe hij ook mag heten nu helemaal gek van deze speler was.
Daarbij, als je dat bij Feyenoord doet schreeuwen ze moord en brand, dan hoor je ze piepen over het grote geld enz.Maar ze zijn precies het zelfde.Dan moeten de clubs gewoon niet zo staan te tetteren.
Blij met de punten ...
12-07-2008 FEYENOORD LEGT BELOFTE MANTEIGA VAST
Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.
Feyenoord.nl
Ken hem niet, omdat ik geen wedstrijden van het Copa São Paulo-team van Vitória heb kunnen bemachtigen. Ik neem aan dat Feyenoord hem wel onder andere daar van kent. Derhalve dus inderdaad een kwestie van goed scoutingswerk. Al kan het na de Copa SP ook heel snel gaan, natuurlijk.
13/7/2008 - 'Feyenoord huurt Portugees Coentrão met optie tot koop'
(Gepost door K)
Volgens het Portugese A Bola (de 'Portugese VI') is Feyenoord met Benfica de huur van Fábio Coentrão overeengekomen. Feyenoord zou daarnaast een optie tot koop hebben bedongen voor een bedrag van vijf miljoen euro. Hij was zaterdag al niet meer op de training van Benfica, volgens het Portugese voetbalblad om de laatste details van zijn overgang te regelen.
Feyenoord Netwerk
De linksbuiten kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor CD Nacional. Feyenoord zou daarmee de zo gewenste versterking van de aanval hebben. Feyenoord zocht nog iemand die van de flanken voor gevaar kon zorgen.
Feyenoord Netwerk
Carrière Fábio Coentrão: Wikipedia
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Je kent hem niet, maar prijst wel het scoutingswerk? Nogal voorbarig. Eigenlijk maakt die kneus Steef zich geen moment waar, want wanneer weet hij de leiding van zijn club warm te maken voor al die exceptionele Zuid-Amerikaanse talentjes?Thomas schreef: Ken hem niet, omdat ik geen wedstrijden van het Copa São Paulo-team van Vitória heb kunnen bemachtigen. Ik neem aan dat Feyenoord hem wel onder andere daar van kent. Derhalve dus inderdaad een kwestie van goed scoutingswerk. Al kan het na de Copa SP ook heel snel gaan, natuurlijk.
Ken ik niet. Iemand anders wel?banjavi schreef:13/7/2008 - 'Feyenoord huurt Portugees Coentrão met optie tot koop'
(Gepost door K)
Volgens het Portugese A Bola (de 'Portugese VI') is Feyenoord met Benfica de huur van Fábio Coentrão overeengekomen. Feyenoord zou daarnaast een optie tot koop hebben bedongen voor een bedrag van vijf miljoen euro. Hij was zaterdag al niet meer op de training van Benfica, volgens het Portugese voetbalblad om de laatste details van zijn overgang te regelen.
Feyenoord Netwerk
De linksbuiten kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor CD Nacional. Feyenoord zou daarmee de zo gewenste versterking van de aanval hebben. Feyenoord zocht nog iemand die van de flanken voor gevaar kon zorgen.
Feyenoord Netwerk
Carrière Fábio Coentrão: Wikipedia
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart