Feyenoord 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Jöhnk » di jan 26, 2010 5:19 pm

Op 21 juli 1998 in een oefenwedstrijd tegen AGOVV was de Nigeriaan, slechts 15 jaar, 9 maanden en 20 dagen oud toen hij als speler van Barcelona debuteerde in een oefenduel.
:drecul.gif:


Leo was laatst de coolsingel aan het inspecteren. Nu weten we waarom. Hij heeft grote plannen. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door peter » di jan 26, 2010 5:24 pm

Mocht men nog op zoek willen naar een vervanger voor de Guzman, dan kan men wellicht een keertje contact zoeken met Okocha. Het gerucht gaat dat hij een comeback plant haha.

Die Haruna krijgt natuurlijk never nooit geen contract he. Zo gek is men bij Feyenoord ook weer niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door peter » di jan 26, 2010 9:16 pm

Het was een tijdje stil rondom Babo, maar daar issie weer:
Babovic sluit niet uit dat hij 'negen of tien jaar' bij Feyenoord blijft

Zijn eerste Klassieker in Nederland was er één om snel te vergeten. Stefan Babovic wilde zich in de Amsterdam ArenA graag laten zien, maar kreeg nog voor rust een directe rode kaart wegens een zwaaiende arm in het gezicht van Jan Vertonghen. Aankomende zondag is hij uit op sportieve wraak.

De middenvelder heeft te horen gekregen dat Radomir Antic, bondscoach van Servië, zondag naar Rotterdam komt om Babovic, Marko Pantelic en mogelijk Miralem Sulejmani te bekijken. “Reden te meer om me dan helemaal leeg te spelen”, zei Babovic in Sportweek. “Als ik scoor, zou het zomaar kunnen dat mijn shirt weer uitgaat. Dan houdt niemand me in het veld nog tegen.”

De middenvelder is gelukkig in Rotterdam en herhaalt de wens om nog lang bij Feyenoord te blijven. “Ik kan best naar andere goede clubs, maar ik ben hier niet naar toe gekomen om na een jaar alweer weg te gaan”, zegt hij. “Ik wil bij Feyenoord iets moois opbouwen. Ik sluit niet uit dat ik negen of tien jaar blijf. Mijn ambitie is om aanvoerder van Feyenoord te worden. Natuurlijk niet nu al, maar wel als ik 28 of 29 ben.”

VZ

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Rooie » di jan 26, 2010 11:00 pm

Haha, die vent doet er beter aan er eerst voor te zorgen in de basis te komen :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Harm » di jan 26, 2010 11:31 pm

Of dat hij dan in een vlaag van verstandsverbijstering vergeten is dat hij al een gele kaart heeft :smallgrin.gif:

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door D_skilled » do jan 28, 2010 4:40 pm

Feyenoord wordt in verband gebracht met de 18-jarige Australiër Tommy Oar.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door D_skilled » do jan 28, 2010 7:37 pm

Een geschenk uit de hemel.
'Slory voor medische keuring bij West Bromwich Albion'

Sky Sports meldt dat Feyenoord en West Bromwich Albion inmiddels een aakkord hebben bereikt over de transfer van Andwelé Slory (naar de Engelse club. De aanvaller zou al in Engeland zijn en vandaag een medische keuring ondergaan.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » do jan 28, 2010 8:38 pm

'Landzaat bereid miljoen in te leveren'
28 januari 2010 K

Denny Landzaat zegt niet geschrokken te zijn van de berichtgeving dat Feyenoord een salarisplafond van 500.000 euro wil gaan hanteren. Hij verdient volgens Sportweek nu 1,6 miljoen. Landzaat tegenover Sportweek: "Dat heb ik gelezen, maar dat is voor mij geen reden om al bij voorbaat te zeggen dat ik niet langer wil blijven. We weten allemaal dat de club moet bezuinigen en dat de salarissen omlaag gaan. Als je wilt blijven, zul je daar in mee moeten. Daar ben ik toe bereid, want ik heb het hier ontzettend naar m’n zin. We hebben een leuke, goede groep, die nog het nodige kan bereiken. Ik hoop daarom dat ze me volgend seizoen nog goed kunnen gebruiken. Als ze vinden van wel en me een aanbieding doen, moet blijken of we eruit komen. Nu heb ik van de clubleiding nog niks vernomen. En nee, ik weet ook niet of de trainer na dit seizoen nog met me door wil."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Duke » vr jan 29, 2010 9:06 am

'Feyenoord laat Wanderson medische keuring ondergaan'

Feyenoord staat op het punt om de Braziliaanse spits Wanderson do Carmo vast te leggen. De 23-jarige aanvaller van GAIS uit Zweden onderging donderdag in Rotterdam-Zuid al succesvol zijn medische keuring, aldus het Algemeen Dagblad. Hij heeft nog geen contract getekend.

Zodra Feyenoord afscheid heeft genomen van spelers als Andwelé Slory (verkoop) en Luigi Bruins (verhuur), zal Wanderson zijn overgang naar de Eredivisie kunnen afronden. Indien Slory niet kan worden overgedaan aan West Bromwich Albio of een andere club, komt de komst van de zo vurig gewenste spits in gevaar.

Door toedoen van de licentiecommissie van de KNVB is Feyenoord erg beperkt in de mogelijkheden om versterking te halen. Wanderson stond vorig kalenderjaar al in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. De Braziliaan, 1 meter 80, maakte in de afgelopen jaargang achttien doelpunten in dertig wedstrijden.
Voetbalzone
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr jan 29, 2010 4:57 pm

Ook SuperMario geeft af op arbitrage
vrij. 29 januari 2010

Vandaag heeft NEC naar aanleiding van het bekerduel van afgelopen woensdag ook van buitenaf nog wat extra bijval gekregen. Voormalig NEC coach Mario Been verklapte aan het AD dat ook hij zo zijn bedenkingen heeft over de arbitrage rondom wedstrijden van Ajax in het algemeen, en die van afgelopen woensdag in het bijzonder. Al zal de Hollandse klassieker die dit weekend op het programma staat in de Kuip hier ongetwijfeld in grote mate debet aan zijn: Pieter Vink, de aangewezen scheidsrechter voor deze pot, zal na deze uitspraken mogelijk toch tweemaal achter zijn oren krabben.

"Ik heb soms het gevoel dat er met twee maten wordt gemeten", aldus Been. "Ik praat eigenlijk nooit over scheidsrechters. Maar ik heb de bekerwedstrijd Ajax - NEC van afgelopen woensdag helemaal teruggekeken op video. Dan kan ik wel leven met de Nijmeegse kritiek op de arbiter."

Als voorbeeld haalde hij de kaarten van Heubach aan. "Hij kreeg zijn tweede gele kaart voor een lullige handsbal, terwijl een Ajacied gewoon onbestraft de bal met twee handen binnen de lijnen mag vangen. Dat begrijp ik niet."
In de uitwedstrijd op 1 november tegen Ajax (5-1) kregen de Rotterdammers ook twee rode kaarten gepresenteerd, voor Stefan Babovic en doelman Rob van Dijk. Ditmaal was het de ons nog welbekende Kevin 'die weet de uitslag al' Blom (rood voor Vleminckx in de wedstrijd tegen Twente) die de prenten aan de Arena-bezoekers gaf. "Babovic werd toen in de eerste helft uit het veld gestuurd voor iets dat Suarez bij Ajax later in de wedstrijd precies hetzelfde deed. Sommige dingen worden gewoon niet terecht of anders beoordeeld. Daarom denk ik soms dat er met twee maten wordt gemeten", besluit Been, na Advocaat en Vloet dus al de derde coach die in korte tijd zijn bedenkingen uitspreekt over de onpartijdigheid van de Nederlandse arbitrage. Laten we hopen dat men in Zeist meeluistert...
Daar ben ik het dus niet mee eens. Die handsbal van Heubach was wel degelijk een gele kaart, want hij ging moedwillig met de hand naar de bal om die speler van Ajax het doorbreken te belemmeren en dat is inderdaad geel. En hij had al geel, dus gewoon rood.

Maargoed. Mario wil natuurlijk ook een beetje de scheids prikkelen voor zondag.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Jöhnk » vr jan 29, 2010 5:20 pm

SuperMario? Waar heb je dit bericht vandaan?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door joey » vr jan 29, 2010 5:28 pm

Pfff, wat zeiken die trainers tegenwoordig. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » vr jan 29, 2010 5:31 pm

Jöhnk schreef:SuperMario? Waar heb je dit bericht vandaan?
Oh.. sorry... stond op detrouwenhonden.nl (fansite van NEC).
Maar Mario zit tegenwoordig bij Feyenoord, dus ik vond het hier meer passen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Wouter » za jan 30, 2010 1:25 am

joey schreef:Pfff, wat zeiken die trainers tegenwoordig. :excited.gif:
Inderdaad. Maaskant was al helemaal potsierlijk met zijn commentaar op het non-doelpunt tegen de Eagles en de rode kaart van Leonardo bij RKC-NAC. In Nederland wordt het een sport om op de scheidsrechter te gaan zeiken, maar in deze beide gevallen hadden de scheidsrechters gewoon gelijk.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » za jan 30, 2010 9:06 am

Scheids bij Ajax-NEC was gewoon inconsequent... dat was mijn probleem. NIet dat hij een terechte gele kaart voor hands aan Heubach gaf.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door LucaS » za jan 30, 2010 9:18 am

ER was natuurlijk wel een essentieel verschil tussen de bal van Emanuelson en Heubach. Emanuelson ving de bal op, maar hij was op zeker uit gegaan, hij ontnam helemaal niemand de kans om er met de bal vandoor te gaan, benadeelde NEC op geen enkele wijze. Daar geen geel voor geven vind ik op zich niet zo raar. Ik vind het wel raar om voor zo'n vrije trap een gele kaart te geven. En als iemand dan een tweede overtreding maakt, neem dat dan mee in je overweging, om voor die twee zaken rood te geven is te belachelijk voor woorden. Maar het gejank van eenieder dat Ajax wordt bevoordeeld is van een zeer treurig niveau.
Laatst gewijzigd door LucaS op za jan 30, 2010 9:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Banjavi » za jan 30, 2010 9:31 am

Het niveau van de scheids was van en treurig niveau, bedoel je.

Maargoed, genoeg hierover gediscussieerd. Als mijn 'gejank' van een treurig niveau schijnt te zijn, komen we hier niet uit.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door LucaS » za jan 30, 2010 9:56 am

Ik had het niet over jou, ik had het over de van Hanegems, Benen en Advocaten van deze wereld
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Duke » za jan 30, 2010 10:52 am

LucaS schreef:Maar het gejank van eenieder dat Ajax wordt bevoordeeld is van een zeer treurig niveau.
Eens. Hoe lang ze het er gisteravond niet over hebben gehad. In plaats dat ze het over dé verrassing van dit bekertoernooi hebben! :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door raymon » za jan 30, 2010 11:14 am

LucaS schreef:ER was natuurlijk wel een essentieel verschil tussen de bal van Emanuelson en Heubach. Emanuelson ving de bal op, maar hij was op zeker uit gegaan, hij ontnam helemaal niemand de kans om er met de bal vandoor te gaan, benadeelde NEC op geen enkele wijze. Daar geen geel voor geven vind ik op zich niet zo raar. Ik vind het wel raar om voor zo'n vrije trap een gele kaart te geven. En als iemand dan een tweede overtreding maakt, neem dat dan mee in je overweging, om voor die twee zaken rood te geven is te belachelijk voor woorden. Maar het gejank van eenieder dat Ajax wordt bevoordeeld is van een zeer treurig niveau.
Is dit trouwens de 2de keer dat Urby dit geintje flikt in 2 opeenvolgende wedstrijden, of vergis ik me?

Overigens moet je voor de overtreding van Heuback wel geel trekken, ongeacht de eerste. Als het andersom was geweest (eerst hands en dan die vrije trap) dan had je daar anders mee om kunnen gaan inderdaad.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Frank » za jan 30, 2010 11:15 am

Ik blijf het toch mooi vinden.

Als een club benadeeld wordt klagen de supporters van die club over de scheidsrechter en zeggen de supporters van andere clubs dat ze niet zo moeten zeuren.

Totdat een andere club weer benadeeld wordt, dan gaat het net zo goed andersom.

Gelukkig doen we er allemaal net zo hard aan mee.... :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Ramona » za jan 30, 2010 11:16 am

:eusa_naughty.gif:

Niet iedereen is een calimero... :smallgrin.gif:

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Frank » za jan 30, 2010 11:17 am

Bijna allemaal.... :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Ramona » za jan 30, 2010 11:25 am

:biggthumpup.gif: :)

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Feyenoord 2009-2010

Bericht door Harm » za jan 30, 2010 1:40 pm

LucaS schreef:ER was natuurlijk wel een essentieel verschil tussen de bal van Emanuelson en Heubach. Emanuelson ving de bal op, maar hij was op zeker uit gegaan, hij ontnam helemaal niemand de kans om er met de bal vandoor te gaan, benadeelde NEC op geen enkele wijze. Daar geen geel voor geven vind ik op zich niet zo raar. Ik vind het wel raar om voor zo'n vrije trap een gele kaart te geven. En als iemand dan een tweede overtreding maakt, neem dat dan mee in je overweging, om voor die twee zaken rood te geven is te belachelijk voor woorden. Maar het gejank van eenieder dat Ajax wordt bevoordeeld is van een zeer treurig niveau.
Ik kan me ook zo'n situatie met Worm herinneren bij NEC. Kreeg hij daar toen een kaart voor?

Plaats reactie