PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 22, 2009 12:15 pm

Marillion schreef:Maar Joey heeft in deze wat mij betreft wel gelijk. Ajax doet toch niet veel anders? Als wij stiekem de overwinning meenemen uit Florence staan we allemaal te springen van enthousiasme.
Niet alleen bij Florence, ook in de Ned. competitie heeft AJAX net zulke overwinningen gehaald als Psv gisteren.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 22, 2009 12:23 pm

Beloki schreef:
Harm schreef:
Laudrup schreef:Hoe onverdiend.....

Maar goed, Groningen heeft het echt laten liggen vnvnd.

Niettemin blijft het een verschrikkelijke schijtclub dat psv, en lazovic EDIT.
Edit Duke: Nergens voor nodig, Harm.
:kots:
*EDIT*

Ik vind het schandalig dat mijn post geëdit is en die van Laudrup niet. Dat is pas om te kotsen mods.

Peter: Klopt inderdaad.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo feb 22, 2009 12:30 pm

Een gestolen overwinning, waar een gelijkspel verdiend zou zijn geweest. Maar je hoort mij niet klagen :icon_biggrin.gif:
Lodeweges zet een heerlijke serie neer, hopen dat PSV zo blijft presteren !

EDIT (Peter)

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo feb 22, 2009 12:36 pm

Harm schreef:
Beloki schreef:
Harm schreef: Edit Duke: Nergens voor nodig, Harm.
:kots:
EDIT
Hoe kom je daar nu weer bij?

Volgens mij komt Bryan overgens uit Ierland dus ook hier sla je de plank weer eens vreselijk mis.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 22, 2009 12:47 pm

Ontopic graag. Ik vind de opmerking nodeloos kwetsend en heb hier ook voor de nodige editjes gezorgd.

PSV was dus klaarblijkelijk de mindere partij, maar ze winnen 'em wel. Ik ben benieuwd of Ajax bijvoorbeeld in Eindhoven weet te winnen. Zal wel moeten, denk ik.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo feb 22, 2009 1:21 pm

Peter schreef:PSV was dus klaarblijkelijk de mindere partij, maar ze winnen 'em wel. Ik ben benieuwd of Ajax bijvoorbeeld in Eindhoven weet te winnen. Zal wel moeten, denk ik.
Hmm dat komt me bekend voor, die situatie. Afgelopen donderdag perhaps? Oh nee, toen waren een hoop mensen negatief en was het niet een kwaliteit.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 22, 2009 1:37 pm

Daniel_vT schreef:
Peter schreef:PSV was dus klaarblijkelijk de mindere partij, maar ze winnen 'em wel. Ik ben benieuwd of Ajax bijvoorbeeld in Eindhoven weet te winnen. Zal wel moeten, denk ik.
Hmm dat komt me bekend voor, die situatie. Afgelopen donderdag perhaps? Oh nee, toen waren een hoop mensen negatief en was het niet een kwaliteit.
Huh? Ik geef gewoon aan dat ze de mindere partij waren en toch de wedstrijd wisten te winnen.

Overkwam Ajax ook wel eens (Heracles-uit, Twente-uit). Is dat een kwaliteit? Neuh, want het geluk blijft je niet achtervolgen. Slecht voetballen kost Ajax altijd na verloop van tijd punten.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 22, 2009 1:49 pm

Maar snap jij dat Lodeweges in uitwedstrijden met Koevermans begint Base? Je weet dat Groningen pressie wil spelen in de Euroborg. Dan heb je toch veel meer aan Lazovic met de ruimtes die ontstaan?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 22, 2009 1:50 pm

Peter schreef:Ontopic graag. Ik vind de opmerking nodeloos kwetsend en heb hier ook voor de nodige editjes gezorgd.

PSV was dus klaarblijkelijk de mindere partij, maar ze winnen 'em wel. Ik ben benieuwd of Ajax bijvoorbeeld in Eindhoven weet te winnen. Zal wel moeten, denk ik.
Ze waren niet de mindere, maar gelijkwaardig.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo feb 22, 2009 3:46 pm

Harm schreef:Maar snap jij dat Lodeweges in uitwedstrijden met Koevermans begint Base? Je weet dat Groningen pressie wil spelen in de Euroborg. Dan heb je toch veel meer aan Lazovic met de ruimtes die ontstaan?
Dit ben ik met je eens !
Maar misschien wil Lodeweges zo min mogelijk veranderen aan het systeem en denkt hij daarom beter te kunnen spelen met Koevermans ?

Wel mooi om te zien dat Lodeweges op het einde van de wedstrijd op de aanval durfde te gaan spelen door Nijland en Lazovic in te brengen, dat had de Stevens van dit seizoen nooit gedaan.

PS: Dank Peter :biggthumpup.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo feb 22, 2009 3:52 pm

Laten Laudrup en die 2 lampies hier effe normaal doen he.

Peter doet dit voor z'n lol en is toch geen kleuterjuf of editor van de Kinderkrant!! :excited.gif:

Knappe zege van PSV trouwens, winnen in Groningen is gewoon een goede prestatie.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » zo feb 22, 2009 4:09 pm

joey schreef:
Laudrup schreef:Hoe onverdiend.....

Maar goed, Groningen heeft het echt laten liggen vnvnd.

Niettemin blijft het een verschrikkelijke schijtclub dat psv, en lazovic moet ook. (edit peter)
Stel je niet aan, zeg. :excited.gif:

Wij kunnen moeilijk iets zeggen over de speelwijze van PSV, of wel? PSV heeft de punten opgehaald, dat is toch het enige dat telt? Toch? :hypocrite.gif:
Het is niet alleen de gestolen overwinning in de 93e min, het zijn ook de reacties van Lazovic en Afellay waar ik kotsneigingen van krijg....

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » zo feb 22, 2009 5:12 pm

Laudrup schreef:
Het is niet alleen de gestolen overwinning in de 93e min, het zijn ook de reacties van Lazovic en Afellay waar ik kotsneigingen van krijg....
Stel je niet aan zeg, die jongens deden niks verkeerd.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo feb 22, 2009 9:20 pm

Zolang Lazovic niet met een zak over zijn lelijke kop loopt doet hij altijd wat verkeerd.

Affelay heb ik niet gezien. Wat deed die? Was die ook opeens ook Popeye de tweede?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo feb 22, 2009 10:17 pm

Adriaanse: PSV past wel bij mij
SALZBURG - Co Adriaanse sluit niet uit dat hij volgend seizoen trainer is van PSV, mocht de club uit Eindhoven hem willen hebben.

Dat zei de oefenmeester van de Oostenrijkse koploper Salzburg zondag in het televisieprogramma Studio Sport.

,,Het lijkt mij een aantrekkelijke club,’’ verklaarde de voormalig coach van Ajax. ,,Ik kan niet zeggen dat die niet bij mij zou passen.’’ Hij zei verder ,,te hebben gelezen’’ dat PSV op zoek is naar een opvolger van de vertrokken Huub Stevens.

Adriaanse verklaarde dat de afgelopen periode zich zeker tien clubs uit Nederland bij hem hadden gemeld. ,,Als ik wil kan ik terug. Men is mij kennelijk nog niet vergeten.’’

PSV wil pas reageren op de komst van de nieuwe oefenmeester als die daadwerkelijk heeft getekend. ,,Eerder zeg ik niets,’’ zei Jan Reker, de algemeen directeur, recentelijk.

Adriaanse is desondanks één van de namen die circuleert. Anderen zijn die van Ron Jans en Fred Rutten. De eerste zei vorige week zeker tot de zomer van 2010 bij FC Groningen te blijven. De tweede heeft nog een lopende verbintenis bij Schalke 04 in Duitsland.

Het contract van Adriaanse bij Salzburg loopt na dit seizoen af. In principe maakt de huidige interim-trainer Dwight Lodeweges het seizoen af bij PSV.

www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
NFP
Berichten: 262
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 6:19 pm

Bericht door NFP » ma feb 23, 2009 8:03 am

Jinne schreef:Zolang Lazovic niet met een zak over zijn lelijke kop loopt doet hij altijd wat verkeerd.

Affelay heb ik niet gezien. Wat deed die? Was die ook opeens ook Popeye de tweede?
Afellay riep "Jaaa, dat is je zoon hoor', tegen Hans Nijland in de catacomben. Schande! :confused.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma feb 23, 2009 8:33 am

brigade zuid schreef:
Marillion schreef:Maar Joey heeft in deze wat mij betreft wel gelijk. Ajax doet toch niet veel anders? Als wij stiekem de overwinning meenemen uit Florence staan we allemaal te springen van enthousiasme.
Niet alleen bij Florence, ook in de Ned. competitie heeft AJAX net zulke overwinningen gehaald als Psv gisteren.
Noem er eens 1 dan, want Joey komt niet verder dan Twente uit en die was alles behalve gestolen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 23, 2009 8:48 am

NFP schreef:Afellay riep "Jaaa, dat is je zoon hoor', tegen Hans Nijland in de catacomben. Schande! :confused.gif:
Ik vind 'schande' een wat groot woord ('niet zo boeiend', eerder...), maar die Afellay is wel een heel irritant menneke aan het worden, inderdaad. Ik heb in geen jaren een Ajacied zulke irritante, hooghartige dingen horen zeggen als Ibrahim Afellay, dus dat Eindhovense geleuter over Ajax-arrogantie kan definitief ophouden, neem ik aan.

K.
Still alive...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma feb 23, 2009 11:08 am

El Clavo schreef:
brigade zuid schreef:
Marillion schreef:Maar Joey heeft in deze wat mij betreft wel gelijk. Ajax doet toch niet veel anders? Als wij stiekem de overwinning meenemen uit Florence staan we allemaal te springen van enthousiasme.
Niet alleen bij Florence, ook in de Ned. competitie heeft AJAX net zulke overwinningen gehaald als Psv gisteren.
Noem er eens 1 dan, want Joey komt niet verder dan Twente uit en die was alles behalve gestolen.
Volendam uit, Heracles uit.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma feb 23, 2009 11:11 am

Zilina thuis.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 23, 2009 11:15 am

Hamburg uit was ook een gestolen overwinning.

Wat Afellay betreft: hij lijkt wel een Ajacied. Een Nigeltje of zo. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » ma feb 23, 2009 11:15 am

Kowalczyk schreef:
NFP schreef:Afellay riep "Jaaa, dat is je zoon hoor', tegen Hans Nijland in de catacomben. Schande! :confused.gif:
Ik vind 'schande' een wat groot woord ('niet zo boeiend', eerder...), maar die Afellay is wel een heel irritant menneke aan het worden, inderdaad. Ik heb in geen jaren een Ajacied zulke irritante, hooghartige dingen horen zeggen als Ibrahim Afellay, dus dat Eindhovense geleuter over Ajax-arrogantie kan definitief ophouden, neem ik aan.

K.
Eens. Iedere keer als ik die goser zie dan moet ik weer denken aan dat irritante gebral van 'm toen PSV landskampioen was geworden. "Dat is VIER Amsterdam, dat is vier!!!" Bleah.

Verder heeft Lazovic ook zijn 'ik ben niet te benijden' momentje:
,,Ik word overal afgebrand. In kranten, maar ook in praatprogramma’s op televisie. De wereld is tegen me. Dit is mijn antwoord. Niemand kan Danko kapot maken.’’

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 23, 2009 11:23 am

joey schreef:Wat Afellay betreft: hij lijkt wel een Ajacied. Een Nigeltje of zo. :smallgrin.gif:
Kan me van Nigel geen enkel voorbeeld van dergelijk geëtter herinneren... Maar misschien ligt dat aan mij.

Afellay kan het niet laten om een lange neus te maken naar - pakweg - Ajax (na het veroveren van de landstitel) of Hans Nijland (na een late overwinning). Dat is bijzonder hinderlijk en kinderachtig gedrag. Het is hooghartig, gemakkelijk en je overschrijdt er een soort elementaire fatsoenscode mee.

De laatste Ajacied die daar op vergelijkbare wijze een handje van had, kan ik me om eerlijk te zijn niet herinneren.

Een naar jongetje, al kan het mij persoonlijk niet heel veel schelen.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma feb 23, 2009 11:27 am

brigade zuid schreef:
El Clavo schreef:
brigade zuid schreef: Niet alleen bij Florence, ook in de Ned. competitie heeft AJAX net zulke overwinningen gehaald als Psv gisteren.
Noem er eens 1 dan, want Joey komt niet verder dan Twente uit en die was alles behalve gestolen.
Volendam uit, Heracles uit.
Volendam kwamen we terug van een 0-1 achterstand en Heracles wonnen we met 1-3. Ik vind egstolen zoals zaterdag psv. Veel slechter zijn, totaal geen 'recht'op een overwinning, maar er in de 93e minuut wel eentje inprikken. Zo'n wedstrijd heeft Ajax dit seizoen nog niet gespeeld. Tegen Zilina heeft Ajax dikverdiend gewonnen en had het eigenlijk 4-0 moeten zijn.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma feb 23, 2009 11:28 am

Was PSV veel slechter dan Groningen? Ik alleen het doelpunt gezien, kan het dus niet beoordelen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten