Die mag van mij overigens wel terugkeren, al was het maar om de rest van Nederland op de kast te krijgen.

Blijkt maar dat je niet eeuwig middelmaat kunt terughalen voor topspelers en keer op keer ermee wegkomen. In zekere zin zijn jullie ook debet aan deze situatie want onze beleidsbepalers kwamer er dus mee weg omdat juillie faalden om kampioen te worden de agelopen jaren. Hierdoor werd veel gemaskeerd maar als ke eerlijk bent zat dit er al veel langer aan te komen.joey schreef:Dank je wel, PSV!![]()
Jullie ploeg is nog lang niet uitgeschakeld voor de titel, hoor. Wat is nou zeven punten? Ik neem aan dat in de winterstop nieuwe spelers gehaald gaan worden.
Moet wel zeggen dat ik Stevens de nederlaag van harte gun. Wat een lafaard, zo kun je toch niet winnen?
Kennelijk hadden ze wel 12 miljoen bij elkaar voor lazofiets en koevermans. Als je daar Suarez voor had gehaald vorig jaar was je nu spekkoper.joey schreef:Dat geld moet je wel eerst hebben. PSV wilde Berg bijvoorbeeld best halen, maar hij was heel duur.
Wat heb je aan één topper voorin, als er voor de rest niks staat? Rare redenatie van je.PSV schreef:Kennelijk hadden ze wel 12 miljoen bij elkaar voor lazofiets en koevermans. Als je daar Suarez voor had gehaald vorig jaar was je nu spekkoper.joey schreef:Dat geld moet je wel eerst hebben. PSV wilde Berg bijvoorbeeld best halen, maar hij was heel duur.
Het zijn Calvinisten die geen risico durven nemen. PSV kan best een voorschot nemen op de verkoop van Affelay maar ze durven niet. Nogmaals kwaliteit verloochend zich niet. Jonge spelers als Suarez en Suleyumani kun je altijd met winst verkopen.
Nu dit jaar geven ze ook alles bij elkaar 9 miljoen of meer uit aan Pieters, Nijland, Maza en Amrabat. Van deze spelers is alleen Amrabat evt wat. De rest is gokken.
Ze hebben gewoon liever 4 middelmatige spelers van 3 miljoen dan een topper van 12 miljoen.
Vorig jaar heb ik het over. Toen hadden we nog Gomes in de goal, Farfan, op het middenveld Perez en Aissati en in de verdediging Alcides. Dan had je dit jaar verder kunnen doorselecteren door de verkoop van Farfan en de extra CL inkomsten.GangstaRiB schreef:PSV schreef:Kennelijk hadden ze wel 12 miljoen bij elkaar voor lazofiets en koevermans. Als je daar Suarez voor had gehaald vorig jaar was je nu spekkoper.joey schreef:Dat geld moet je wel eerst hebben. PSV wilde Berg bijvoorbeeld best halen, maar hij was heel duur.
Het zijn Calvinisten die geen risico durven nemen. PSV kan best een voorschot nemen op de verkoop van Affelay maar ze durven niet. Nogmaals kwaliteit verloochend zich niet. Jonge spelers als Suarez en Suleyumani kun je altijd met winst verkopen.
Nu dit jaar geven ze ook alles bij elkaar 9 miljoen of meer uit aan Pieters, Nijland, Maza en Amrabat. Van deze spelers is alleen Amrabat evt wat. De rest is gokken.
Ze hebben gewoon liever 4 middelmatige spelers van 3 miljoen dan een topper van 12 miljoen.
Wat heb je aan één topper voorin, als er voor de rest niks staat? Rare redenatie van je.
joey schreef:Ja, ik kan het niet laten, de verleiding is te groot.![]()
Denk je dat de komst van Van Bommel veel verschil zou maken?
Mensen hier zijn een beetje anti-van Bommel. Feit is wel dat van Bommel door Rijkaard, van Basten en nu weer Klinsman te licht is bevonden. Hij is niet onomstreden in ieder geval.Ajax Rules schreef:joey schreef:Ja, ik kan het niet laten, de verleiding is te groot.![]()
Denk je dat de komst van Van Bommel veel verschil zou maken?
Volgens mij maakt dat enorm veel uit....hij geeft het elftal meer smoel en een winnaars-karma. Een jaar of vijf terug stond hij echt wel een trapje boven Sneijder en Van der Vaart in het grote-mannen-voetbal. Nu hebben Sneijder en Van der Vaart zich uiteindelijk toch naar naar de Europese top gevoetbald (tot mijn prettige verrassing) en is Van Bommel misschien ietsje minder dan toen, maar ik vind dat veel Ajax-supporters Van Bommel onderschatten. Sommigen onderschatten hem zelfs schromelijk.
Nee, ik zat pas in de 5e minuut op m'n plek. Hoorde er uberhaupt pas na de wedstrijd wat van toen enkele journalisten het erover hadden. Zal morgen vast wel wat over in de krant staan.Thomas schreef:Zat jij in de buurt bij vertegenwoordigers van PSV gedurende die minuut stilte, Thijs? Werd er nog wat gezegd over het gedrag van de PSV-supporters?