PSV 2007 - 2008
Veelste behoudend zeg ik zelf. Vooral in de wedstrijden tegen de Graafschap, Excelsior en Willem II uit. Zonde want die wedstrijden liepen we te makkelijk achteruit. Niet omdat ik mooi voetbal wil zien maar omdat die speelwijze het grootste kans op resultaat heeft. Onze aanvallende spelers kunnen beter aanvallen dan de verdedigende spelers kunenen verdedigen (behalve Marcellis dan).
Echter blijf ik vinden dat de tactiek in de wedstrijden tegen jullie goed was. Bijna geen kans weggegeven thuis en twee kansen uit.
Echter blijf ik vinden dat de tactiek in de wedstrijden tegen jullie goed was. Bijna geen kans weggegeven thuis en twee kansen uit.
Weg?joey schreef:Jonathan Reis wil weg bij PSV, meldt de VI. Nederland, buitenland, maakt hem niet uit. Hij had gedacht bij PSV kansen te krijgen, wat dat betreft is het hem in Eindhoven erg tegengevallen. Zijn toekomst ligt nu elders, zegt hij.
We hadden het hier toch over die fantastische begeleiding van psv? Ze moeten gewoon even begeleiden en dan wil hij weer graag blijven voor de sfeer en de lekkere gevulde koeken van tante Annie.
Niets voor Ajax, hij wilde toch niet? Kwestie van snel geld verdienen? Ajax heeft in de 17-jarige Castillion een jonge spits, heeft KJH nog en Suarez! Poepon reken ik niet mee.
Tja, ik snap het ook niet. Wat maakt het uit dat je je wedstrijden anoniem in Jong PSV moet slijten, zolang je elke dag een gevulde koek krijgt van de familie Van Kemenade?
Maar serieus, die jongen is er blijkbaar nog lang niet. Anders zou NFP niet voorstellen om hem uit te lenen. Zeker niet nu Farfan waarschijnlijk vertrekt en er dus een vacature is.

Maar serieus, die jongen is er blijkbaar nog lang niet. Anders zou NFP niet voorstellen om hem uit te lenen. Zeker niet nu Farfan waarschijnlijk vertrekt en er dus een vacature is.
Het stinkt aan alle kanten!
en psv heeft al weer een nog jongere international gekocht (uit Peru) die ook in de voorhoede een plaats moet krijgen! Vervolgens zal Zeefuik moeten worden opgesteld, als groot talent, dan komt Nigel Hasselbaink enz. enz.Starring schreef:Op een gegeven moment wordt je wel van die al die gevulde koeken...
Die Reis heeft het wel inzich om een grote te worden in Nederland, internationaal moet ik het nog zien.
Ziet psv het in hem zitten? Uitlenen kan, maar hij is toch al een paar maanden uitgeleend geweest aan een ploeg in België?
Klopt. Broertje van Genero Zeefuik.joey schreef:Zeefuik? Daar hoor je ook weinig van.
Ik zag trouwens op dat filmpje over de E2 op ajax.nl dat in de E2 ook een Zeefuik loopt. Familie?
Even over Jonathan Reis. Jonathan heeft zich dit seizoen nauwelijks ontwikkeld. Na een goede start bij Jong PSV is zijn niveau aanzienlijk gedaald. Lijkt me beter als hij wordt uitgeleend en veel aan spelen komt. In potentie is Jonathan Reis beter dan de spitsen die PSV nu heeft. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Mee eens, ik heb Reis slechts 2 wedstrijden gezien, maar dat was ruim voldoende om te constateren dat het een groot voetbaltalent betreft. Ontwikkelen in Jong PSV zal niet meer gaan. Het niveau is veels te laag voor die jongen.D_skilled schreef:
In potentie is Jonathan Reis beter dan de spitsen die PSV nu heeft. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Misschien dat Ajax nog...
PSV heeft iig talenten rondlopen in de spits. Het talent nog de kans geven is een tweede...Demosthenes schreef:
en psv heeft al weer een nog jongere international gekocht (uit Peru) die ook in de voorhoede een plaats moet krijgen! Vervolgens zal Zeefuik moeten worden opgesteld, als groot talent, dan komt Nigel Hasselbaink enz. enz.
Ziet psv het in hem zitten? Uitlenen kan, maar hij is toch al een paar maanden uitgeleend geweest aan een ploeg in België?
AFCA!
De vacature-Farfan heeft PSV natuurlijk al vrij goed ingedekt.joey schreef:Tja, ik snap het ook niet. Wat maakt het uit dat je je wedstrijden anoniem in Jong PSV moet slijten, zolang je elke dag een gevulde koek krijgt van de familie Van Kemenade?![]()
Farfan speelt vanaf rechts en daarvoor heeft PSV voor volgend seizoen al Amrabat én Manco vastgelegd, daar moet Reis zich dus niet op richten lijkt me. Het lijkt mij goed om hem uit te lenen inderdaad, al moet ik zeggen dat ik hem ook niet heel erg goed heb kunnen volgen dit seizoen. Hij heeft al aardig wat doelpunten gemaakt bij Jong PSV maar ik heb de indruk dat hij nog wat stappen moeten maken voordat hij echt klaar is voor het 1ste elftal.
De vaste volgers van Jong PSV op het PN zijn zo ongeveer allemaal van mening dat Reis er nog lang niet is, hij heeft nog veel te leren. Vooral op het bewegen zonder bal en het afspelen van de bal. Techniek heeft hij meer dan voldoende en in de 16 is hij erg gevaarlijk met de bal aan de voet, maar alleen daarmee kom je er niet.
Hij wordt hier wat omhoog geschreven, zo goed is hij nog niet.
Hij wordt hier wat omhoog geschreven, zo goed is hij nog niet.
PNFarfan uiteindelijk 1,5 jaar geschorst voor nationale elftal
Het Algemeen Dagblad meldt dat de strafcommissie van de voetbalbond van Peru uiteindelijk heeft besloten dat Jefferson Farfan en zijn landgenoten die betrokken waren bij een feest met drank en vrouwen tussen twee interlands in voor 1,5 jaar geschorst worden. Na het incident legde de bond al een voorlopige schorsing op met onbepaalde looptijd in afwachting van de uitspraak. Hij zou nu in mei 2009 weer voor het nationale elftal uit mogen komen.