PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di feb 20, 2007 10:23 pm

Had ik al gezegd dat Adebayor niks was? :sad:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di feb 20, 2007 10:23 pm

GangstaRiB schreef:De beste man van psv is toch echt Gomes. Die pakt gewoon die cornerballen zonder gezeik.
Hehe dat bedoel ik :xyxthumbs:

Maar natuurlijk niet eerlijk om deze man met Stekelenburg te vergelijken, in wat voor opzicht dan ook.
Ajax!

Cage

Bericht door Cage » di feb 20, 2007 10:32 pm

Jep, helemaal mee eens. Gomes is een wereldkeeper...

Maar hoe zou het eruit zien bij PSV zonder Gomes, ben ik erg benieuwd naar...
Dan had PSV lang niet zoveel succes gehad denk ik, want vaak wint PSV wedstrijden door hem.

Hadden wij maar zo'n keeper, ipv zo'n grabbelaar die geen bal klemvast kan houden. Er wordt al jaren geropen dat die Stekel wegmoet. Tenminste, door mij dan wel. :blush: :yes:
...

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 10:35 pm

Frank schreef:
Baseman schreef:De neutrale toeschouwer verveelt zich echt niet hoor, maar ja...voor jou zal het toch nooit goed zijn lijkt het wel.
Mijn reactie op joey's uitspraak was meer: "sinds wanneer zijn er Ajax-supporters die neutraal staan ten opzichte van PSV ;) "
Gefeliciteerd, PSV'ers! :xyxthumbs:

Je vergist je, die wedstrijd kan me weinig schelen. Ik heb het einde ook niet gehaald. De krant lezen vind ik een stuk plezieriger. Ik merk dat ik steeds minder geduld krijg met dit soort vertoningen (puur resultaatvoetbal), het interesseert me gewoon niet.

Hoe dan ook, een goede uitslag voor PSV. Dat wordt een avondje voor het doel liggen in Londen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di feb 20, 2007 10:38 pm

Prima prestatie van PSV, en riskante uitslag voor Arsenal. Als PSV er één inprikt in Londen ...

Waar is Kluivert eigenlijk, is hij in de rangorde gepasseerd door Tardelli, of is ie nog steeds niet fit?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di feb 20, 2007 10:38 pm

Niet fit.
joey schreef:Hoe dan ook, een goede uitslag voor PSV. Dat wordt een avondje voor het doel liggen in Londen. ;)
Een kolfje naar Koeman zijn hand! :headbang:
Ajax!

Frank

Bericht door Frank » di feb 20, 2007 10:40 pm

Duke schreef:Prima prestatie van PSV, en riskante uitslag voor Arsenal. Als PSV er één inprikt in Londen ...

Waar is Kluivert eigenlijk, is hij in de rangorde gepasseerd door Tardelli, of is ie nog steeds niet fit?
Kluivert is weer eens geblesseerd, nu weer aan zijn rug.... ;)

Overigens joey, ik heb de hele wedstrijd niet gezien. Ik wilde wakker blijven, en dat lukt niet altijd als ik naar PSV zit te kijken.... :whistling:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 10:41 pm

Giacomo Puccini schreef:Een kolfje naar Koeman zijn hand! :headbang:
Inderdaad. :D

Die man is een enorme mazzelaar. Of zou het toch zijn verdienste zijn dat hij in dit soort wedstrijden het optimale resultaat haalt? Wordt de keuze voor puur resultaatvoetbal beloond?

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 20, 2007 10:44 pm

Gomes is gewoon wereldtop :worshippy:
Je raakt er aan gewend eigenlijk dat hij alle hoge ballen heeft en 'gewoon' geweldig staat te keepen...

En dus de overwinning voor PSV :eusa_dance: :headbang: :cheer:
Veel meer dan verwacht, maar gezien de 2e helft niet eens onverdiend. Na de 1-0 wist Arsenal het niet meer en had PSV grotendeels de controle, al werd het zenuwachtig de laatste minuten. De 2-0 had er zelfs ingezeten, maar we mogen niet klagen :D

Verdedigend stond PSV weer eens ouderwets ijzersterk, een verademing na de afgelopen wedstrijden in de HCE en beker. Koné heeft voor 2 man gewerkt en gesleurd en was erg balvast, Cocu liet zijn grote klasse weer eens zien, Simons was as usual enorm belangrijk als breker en Mendez toonde zijn schotkracht.
Hopelijk valt de blessure voor Da Costa mee, hij speelde echt uitstekend de 1e helft en was opbouwend ook vrij sterk.

PS: Dank Fener en Joey :xyxthumbs:

PPS: Who the f is Henry ;)

Edit: Zie je wel Joey, Van Persie vond de tactische zet van Koeman onverwacht en gaf aan dat Arsenal toen niet wist wat te doen :D
Laatst gewijzigd door Baseman op di feb 20, 2007 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 20, 2007 10:47 pm

Alleen aan het einde van de eerste helft was het leuk, toen Arsenal even echt gas gaf, maar die ploeg blijft natuurlijk tactisch onder de maat. Desondanks een uitstekende prestatie van Koe en co.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 20, 2007 10:50 pm

Ach, dat gezeur over resultaatvoetbal iedere keer.
Nederlandse clubs zijn geen Europese top en resultaat is belangrijker dan mooi voetbal, dat hebben de afgelopen jaren wel aangetoond. Vooral in de CL is het (weinig voorkomende) mooie en aanvallende voetbal eigenlijk alleen weggelegd voor de grote clubs met het vele geld.

Maar jullie zeuren maar, Eindhoven viert een mooi feestje :cheer:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 20, 2007 10:52 pm

Welk resultaat? Heb ik wat gemist of is er sinds 1995 nog een beker met flinke oren naar Nederland gebracht?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Frank

Bericht door Frank » di feb 20, 2007 10:54 pm

Ik ben het helemaal met je eens Base. Toen PSV nog naief de CL-wedstrijden inging (je weet wel, de tijd dat ze nooit de tweede ronde haalde... :hypocrite: ) was het nooit goed omdat ze de punten voor Nederland niet binnenhaalde.

Nu is het weer niet goed, omdat ze resultaatvoetbal spelen.

Whatever.... ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 20, 2007 10:56 pm

Resultaatvoetbal of niet, Psv verdiende de zege.

Gefeliciteerd, heren Psv'ers. :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 10:59 pm

Baseman schreef:Maar jullie zeuren maar, Eindhoven viert een mooi feestje :cheer:
Is dat carnaval nu nog niet afgelopen? :hypocrite:

Een supporter kijkt anders, die wil alleen winnen. De manier waarop doet er niet toe.

Frank

Bericht door Frank » di feb 20, 2007 11:06 pm

Carnaval is pas na woensdag (het haringhappen) afgelopen joey :D

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 11:11 pm

Haringhappen? Je zuipt je dagenlang klem en dan ga je met je katerige kop haringhappen? Rare jongens, die Brabanders. :aai: :D

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 20, 2007 11:16 pm

Gefeliciteerd. PSV speelde gewoon goed. Heel professioneel uitgespeeld. Jammer dat Farfan er niet was. Met hem erbij hadden ze meer kunnen uitlopen.

Kone speelde sterk :worshippy:
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 20, 2007 11:17 pm

Dat haringhappen doe je ook maar één keer en dan ben je meteen afgekickt...ik wel tenminste :D

Frank en ik snappen elkaar :yelclap:

PS: Thanks Jöhnk en Rishi :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 20, 2007 11:22 pm

Baseman schreef:Frank en ik snappen elkaar :yelclap:
Surprise! :D

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di feb 20, 2007 11:33 pm

Ik vind het knap resultaat van PSV. Base, Harm en Frank gefeliciteerd! :xyxthumbs:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Frank

Bericht door Frank » di feb 20, 2007 11:37 pm

Baseman schreef:Dat haringhappen doe je ook maar één keer en dan ben je meteen afgekickt...ik wel tenminste :D
Sterker nog, ik ben er (toen ik nog carnaval vierde) nooit aan begonnen. Ik lus geen haring... :X

Harm

Bericht door Harm » wo feb 21, 2007 12:03 am

Baseman schreef:Maar jullie zeuren maar, Eindhoven viert een mooi feestje :cheer:
Ik heb jou anders nergens gezien ;)

Ik voel een hoofdpijntje aankomen morgenvroeg. Gelukkig hoef ik pas om 10 uur op mijn werk te zijn en mag ik om 3 uur weer naar huis. Inderdaad om te haringhappen :cheer:

Al mochten ze er in de uitwedstrijd uitvliegen, dan nog is er haast geen fijner gevoel dan de ontlading tijdens zo'n belangrijke goal.

Wouter

Bericht door Wouter » wo feb 21, 2007 12:17 am

Je vergist je, die wedstrijd kan me weinig schelen. Ik heb het einde ook niet gehaald. De krant lezen vind ik een stuk plezieriger. Ik merk dat ik steeds minder geduld krijg met dit soort vertoningen (puur resultaatvoetbal), het interesseert me gewoon niet.
Gek, want ik vond het een boeiende wedstrijd van een hoog niveau. In elk geval een stuk beter en spannender dan Werder-Ajax, waar één ploeg duidelijk tekort kwam voor het Europese (sub)topniveau.

Het is toch wel fascinerend om te zien hoe goed Gomes is, en hoe Cocu op zijn oude dag mee kan draaien in het internationale topvoetbal. Ik zou zeggen: chapeau, PSV!

En een slome wedstrijd? Je ziet toch wel hoe snel Arsenal kan combineren? Alleen stond de verdediging van PSV zo goed dat Arsenal desondanks maar een handvol kansen kreeg. Ajax was weggespeeld door Arsenal, Joey...

Harm

Bericht door Harm » wo feb 21, 2007 12:24 am

Muisje Andersom schreef:Echte PSV'ers hebben heilig ontzag voor relaties en neuken niet buiten de deur! :eusa_naughty:
De brabantse variant op 'Ajacieden trekken nooit hun jasje uit'!
Precies :headbang: :cheer: :bis:

Wij zijn lief :yes:

Gesloten