PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 21, 2006 4:44 pm

'Koeman wil Robert terughalen'
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 21 december om 11:35

Ronald Koeman overweegt om de Braziliaan Robert terug naar Eindhoven te halen. De spits komt momenteel op huurbasis uit voor Betis Sevilla in Spanje, maar de PSV-coach zou hem een tweede kans willen geven in de lichtstad.

“We hebben nu eenmaal niet veel geld te besteden, dus ik sluit de komst van Robert niet uit,” laat Koeman weten over de speler die in 2005 naar Nederland kwam, maar nooit echt door wist te breken.

PSV haalde bij de start van dit seizoen onder meer Diego Tardelli en Patrick Kluivert naar Eindhoven, maar de eerste voldoet vooralsnog niet aan de kwaliteitseisen, terwijl Kluivert geplaagd wordt door de ene na de andere blessure.
voetbalzone.nl

Robert heeft zeker niets te zeggen? Want ik denk niet dat hij zin heeft om Eindhoven op de bank te gaan zitten.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr dec 22, 2006 4:12 pm

Het Eindhovens Dagblad bericht dat PSV zich bij Excelsior heeft gemeld om Luigi Bruins over te nemen. De 19-jarige rechtermiddenvelder is al langere tijd onderwerp van veel geruchten, dat zowel PSV als Ajax, Feyenoord en AZ achter hem aanzitten. Bruins' contract bij Excelsior loopt pas medio 2008 af en dus is een transfersom verschuldigd, bij overname.
De Telegraaf meldt dat PSV mogelijk in de winterstop verdediger Alcides overneemt van Benfica. De 21-jarige Braziliaan speelt daar op huurbasis en is eigendom van Chelsea, maar krijgt nog geen werkvergunning in Engeland. Op dezelfde manier als Alex. Het huurcontract met Benfica loopt af per 1 januari en dus is PSV een belangrijke kandidaat om de huur over te nemen.

Mocht Alcides naar Eindhoven komen, dan is hij het eerste halfjaar alleen maar inzetbaar in de Eredivisie en de beker. Hij speelde met Benfica al Champions League.
bron: psv netwerk

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr dec 22, 2006 4:54 pm

Dat is speler nummer drie die eventueel via Chelsea komt. Waar we vanaf weten.

Koeman zit trouwens al een hele tijd achter Alcides aan. Sinds z'n Ajax-periode al.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr dec 22, 2006 4:54 pm

Was Alcides geen rechtsback waar Ajax destijds interesse had?
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey

Bericht door wimpey » vr dec 22, 2006 6:37 pm

Baseman schreef: Mocht er verder nog iets spelen (wat ik natuurlijk niet hoop) dan is dat niet bekend, dus dan ga ik er ook niet vanuit.
Alcides dus. Met het oog op diens eventuele komst snap ik de aankoop van Kromkamp niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 23, 2006 6:04 pm

Ronald Koeman wil snel uitsluitsel van Cocu

23/12/2006 11:13

PSV hoopt nog deze winterstop van Phillip Cocu te horen of hij ook volgend seizoen nog voetbalt bij de Eindhovense club. Het contract van de 36-jarige aanvoerder loopt aan het einde van deze jaargang af.

'Op ons trainingskamp in La Manga ga ik met een goed glas rioja de situatie bespreken met Phillip', kondigt coach Ronald Koeman aan in De Telegraaf. 'Over een Cocu die fit en goed is, hoef je niet lang te discussiëren. Maar het is ook duidelijk dat we het graag eerder willen weten dan vorig jaar het geval was. Zodat we ook de tijd hebben om, als dat nodig is, naar alternatieven te kijken.'

Cocu is bezig aan zijn derde seizoen in successie bij PSV, na zes jaar in Barcelona te hebben gespeeld. Bij de huidige koploper van de Eredivisie is hij zowel binnen als buiten de lijnen van grote waarde met zijn ervaring en sterke spel. Deze competitie speelde hij vijftien duels en maakte hij drie doelpunten.
vi.nl

Met pensioen gaan kan ook heel leuk zijn hoor, Phillip! :eusa_pray:

Wotte heeft het verbruid bij Ronald Koeman

23/12/2006 17:30

Ronald Koeman ergert zich aan uitspraken die Mark Wotte eerder deze week had gedaan in een interview. 'Als ik trainer was geweest van Vitesse, Ajax, Benfica en PSV en ik had overal miljoenen uit mogen geven voor spelers, dan had nu waarschijnlijk ook iedereen gezegd dat ik een toptrainer was.'

De onlangs bij RKC Waalwijk begonnen Wotte noemde niet de naam van Koeman, maar somde wel heel toevallig de vier clubs op waar de voormalige international heeft gewerkt. De huidige coach van PSV was dat evenmin ontgaan, en reageerde dan ook met een venijnige verbale uithaal in De Telegraaf.

'Ik verbaas me over deze uitspraak, die ik niet netjes vind. Zeker niet als je bedenkt dat Wotte me afgelopen zomer twee keer heeft benaderd of hij niet als assistent-trainer met mij mee kon naar PSV, met de vraag of de familie Koeman niet iets kon betekenen voor de familie Wotte.'
vi.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 23, 2006 7:36 pm

Kluivert weer met een hoogstandje en met een hakje de assist op Afellay, 1-0.

Laudrup

Bericht door Laudrup » za dec 23, 2006 8:01 pm

3-0 ondertussen...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za dec 23, 2006 8:16 pm

Sukkels, wij stonden bij rust met 5-0 voor tegen FC Kanonnenvoer.

RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits » za dec 23, 2006 8:28 pm

4. Afellay
assist Kluivert 1 0

16. Arouna Koné
assist Kluivert 2 0

21. Simons (kopbal)
assist Méndez

toppie patrick :xyxthumbs:
[/b][/quote]

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 23, 2006 8:50 pm

Haha, lachwekkend dit. Kluivert is gewoon de knuffelbeer van Eindhoven geworden. :D

Laudrup

Bericht door Laudrup » za dec 23, 2006 9:01 pm

Hypocrieten :nooo:

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » za dec 23, 2006 9:48 pm

De Dominee schreef:Was Alcides geen rechtsback waar Ajax destijds interesse had?
Ze hadden destijds ook interesse, maar hij was ook toen een voorstopper hoor, volgens mij...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 23, 2006 10:10 pm

Alcides kan zowel in het centrum als op rechts uit de voeten, volgens mij.

Frank

Bericht door Frank » zo dec 24, 2006 12:14 am

Thijs schreef:Sukkels, wij stonden bij rust met 5-0 voor tegen FC Kanonnenvoer.
Welke wedstrijd hadden jullie ook al weer twee dagen na Willem II op het programma staan? ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 12:19 am

Ik hoop niet dat Thijs serieus was met z'n opmerking. :D Ik denk het niet hoor.

Sjra

Bericht door Sjra » zo dec 24, 2006 4:20 am

Laudrup schreef:Hypocrieten :nooo:
Ach er zijn net zoveel Ajax-hypocriete Kluivert-fans. Als het meezit, dan waren jullie altijd voor Kluivert en als het tegenzit em lekker afzeiken. Moet je al die topics maar eens lezen.

Maar goed, ik als PSV-supporter én Kluivert-supporter heb altijd netjes voet bij stuk gehouden. :eusa_dance:

Mooi voorbereidend werk bij de 1-0:
http://www.sendspace.com/file/qy0g99

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 8:04 am

Er is een groot verschil tussen iemand afzeiken en constateren dat hij een x aantal jaren niet heeft gepresteerd vanwege blessures. Kluivert kan geweldig voetballen. Bijna niemand past zo goed in het Ajax-systeem als Kluivert, maar het was niemand z'n schuld dat hij een aantal jaren heeft verbruid bij Newcastle en Valencia.

Btw, hoe komt het eigenlijk dat jij fan van PSV en Kluivert bent?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo dec 24, 2006 10:36 am

Frank schreef:
Thijs schreef:Sukkels, wij stonden bij rust met 5-0 voor tegen FC Kanonnenvoer.
Welke wedstrijd hadden jullie ook al weer twee dagen na Willem II op het programma staan? ;)
Feyenoord uit voelde voor ons hetzelfde als Willem II thuis hoor. ;)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Sjra

Bericht door Sjra » zo dec 24, 2006 6:05 pm

Thomas schreef:Er is een groot verschil tussen iemand afzeiken en constateren dat hij een x aantal jaren niet heeft gepresteerd vanwege blessures. Kluivert kan geweldig voetballen. Bijna niemand past zo goed in het Ajax-systeem als Kluivert, maar het was niemand z'n schuld dat hij een aantal jaren heeft verbruid bij Newcastle en Valencia.

Laat ik vooropstellen dat ik een soort zwevende fan ben, die nooit voor eeuwig aan een club trouw is. Als klein jochie was ik voor Ajax, maar het slaat nergens op om fan te zijn van een shirt. Als morgen alle spelers van Ajax en Feyenoord omgewisseld zouden worden, zou jij voor Pierre van Hooijdonk en Theo Lucius op de banken staan en zoiets zou ik nooit voor elkaar krijgen.

Ik ben voor spelers en coaches; en hoe meer symptathieke/goede spelers des te meer ik van een team hou. Dus zolang Ten Cate bij Ajax is, gun ik ze niet veel... Alex, Gomes, Salcido, Afellay en Kluivert zijn stuk voor stuk bijzonder goede en aardige spelers waardoor ik eigenlijk buitengewoon groot fan van PSV ben nu; meer nog dan voorgaande jaren toen ik altijd zwaar duimde voor Kezman in de CL (wat niet mocht baten).

Dus zodoende, ben ik momenteel heel groot PSV fan en zo lang bovengenoemde spelers bij PSV blijven, veranderd daar niks aan. De enige favoriete spelers momenteel bij Ajax voor mij zijn Emanuelsson en Stam. Klaas Jan Tuimelaar en Hedwiges Maduro staan niet bepaald op mijn favoriete lijstje, om nog maar te zwijgen van Ten Cate :X :X

Harm

Bericht door Harm » zo dec 24, 2006 6:23 pm

Sjra schreef:
Thomas schreef:Er is een groot verschil tussen iemand afzeiken en constateren dat hij een x aantal jaren niet heeft gepresteerd vanwege blessures. Kluivert kan geweldig voetballen. Bijna niemand past zo goed in het Ajax-systeem als Kluivert, maar het was niemand z'n schuld dat hij een aantal jaren heeft verbruid bij Newcastle en Valencia.

Laat ik vooropstellen dat ik een soort zwevende fan ben, die nooit voor eeuwig aan een club trouw is. Als klein jochie was ik voor Ajax, maar het slaat nergens op om fan te zijn van een shirt. Als morgen alle spelers van Ajax en Feyenoord omgewisseld zouden worden, zou jij voor Pierre van Hooijdonk en Theo Lucius op de banken staan en zoiets zou ik nooit voor elkaar krijgen.

Ik ben voor spelers en coaches; en hoe meer symptathieke/goede spelers des te meer ik van een team hou. Dus zolang Ten Cate bij Ajax is, gun ik ze niet veel... Alex, Gomes, Salcido, Afellay en Kluivert zijn stuk voor stuk bijzonder goede en aardige spelers waardoor ik eigenlijk buitengewoon groot fan van PSV ben nu; meer nog dan voorgaande jaren toen ik altijd zwaar duimde voor Kezman in de CL (wat niet mocht baten).

Dus zodoende, ben ik momenteel heel groot PSV fan en zo lang bovengenoemde spelers bij PSV blijven, veranderd daar niks aan. De enige favoriete spelers momenteel bij Ajax voor mij zijn Emanuelsson en Stam. Klaas Jan Tuimelaar en Hedwiges Maduro staan niet bepaald op mijn favoriete lijstje, om nog maar te zwijgen van Ten Cate :X :X
Ben jij een man? :shock:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 24, 2006 6:26 pm

Alsof jij zo regelmatig je ballen laat zien. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 24, 2006 6:57 pm

Sjra schreef:

Een lange definitie van een gloryhunter dus. :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 7:23 pm

Inderdaad. Sjra is voor het team waar de beste spelers zitten en het beste voetbal wordt gespeeld en waar er dus meer gewonnen wordt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo dec 24, 2006 7:26 pm

Poeh, daar krijg ik heel erg jeuk van. Ik had vroeger ook een vriendje die steeds een andere favo club had, die heel toevallig dan bovenaan stond. :pukey:

Gesloten