PSV
Grote onzin.Jöhnk schreef:Ongetwijfeld. Alle keren dat ik Psv dit jaar live aan het werk heb gezien (alle wedstrijden in de CL, twee maal Ajax-uit, Feyenoord-thuis en Az-uit) was er niets aan. 'Zelfs' Hiddink liet Psv aanvallender spelen.Jim schreef:PSV wint dan wel weer, maar waar het natuurlijk echt om gaat is dat dat ongetwijfeld opnieuw gebeurde met het gebruikelijke verschrikkelijke afbraakvoetbal van die vreselijke Koeman. Toch?
Maar het zal wel toeval zijn. Psv speelt alleen verdedigend als ik kijk. :hypocrite:
Blij met de punten ...
Joey en anderen vinden je ook bloedirritant. Verder zoek je het maar lekker uit, knaap.generaal schreef:Dat doe ik niet hoor. Misschien alleen bij jou, daar je duidelijk niet adequaat kunt interpreteren.Thomas schreef:Nee, je gastheren het bloed onder de nagels vandaan halen. Dat getuigt van manieren. :xyxthumbs:
Nou nou, er zit wat frustratie bij sommigen.
En hap toch niet op generaal, al heeft hij wel gedeeltelijk gelijk.
PSV heeft Utrecht weggespeeld met uitstekend en aanvallend voetbal, dus klachten van Ajacieden over het spel van PSV vind ik niet echt aan de orde. Helemaal niet gezien het spel van Ajax de laatste weken, dat kan geen uitzondering meer genoemd worden.
Degenen die PSV verdedigend voetbal verwijten hebben maar gedeeltelijk gelijk, PSV heeft dit seizoen zeer aardig voetbal laten zien. Alleen in het begin van het seizoen, in de CL en tegen Ajax was het spel verdedigend en speelde PSV op de counter. Tegen AZ de 1e helft ook niet, maar men wil dat blijkbaar niet zien...ook goed, PSV is dit weekend weer verder uitgelopen. De buitenwacht zeurt maar lekker verder.
PSV heeft Utrecht weggespeeld met uitstekend en aanvallend voetbal, dus klachten van Ajacieden over het spel van PSV vind ik niet echt aan de orde. Helemaal niet gezien het spel van Ajax de laatste weken, dat kan geen uitzondering meer genoemd worden.
Degenen die PSV verdedigend voetbal verwijten hebben maar gedeeltelijk gelijk, PSV heeft dit seizoen zeer aardig voetbal laten zien. Alleen in het begin van het seizoen, in de CL en tegen Ajax was het spel verdedigend en speelde PSV op de counter. Tegen AZ de 1e helft ook niet, maar men wil dat blijkbaar niet zien...ook goed, PSV is dit weekend weer verder uitgelopen. De buitenwacht zeurt maar lekker verder.
Waarover dan?Baseman schreef:Nou nou, er zit wat frustratie bij sommigen.
Mwah, tegen PSV was de nederlaag ongelukkig, tegen Praag gedraagt Emanuelson zich als een idioot en tegen Sparta wordt Ajax benadeeld door de scheidsrechter. Neemt niet weg dat het tegen beide Spartas en tegen Twente erg slecht was, maar het zou nog steeds een 'incident' kunnen zijn.Baseman schreef:PSV heeft Utrecht weggespeeld met uitstekend en aanvallend voetbal, dus klachten van Ajacieden over het spel van PSV vind ik niet echt aan de orde. Helemaal niet gezien het spel van Ajax de laatste weken, dat kan geen uitzondering meer genoemd worden.
Dat PSV vooralsnog de laatste paar jaar niet echt veel concurrentie heeft betreffende het kampioenschap. PSV wint zijn wedstrijden en de rest laat de punten wel liggen. Een beetje zoals Lyon in Frankrijk.Thomas schreef:Waarover dan?
Al duurt de hegemonie van Lyon al langer en spelen ze mooier en beter voetbal, die vergelijking gaat natuurlijk niet op.
Nou ja, tegen Praag vroegen Sneijder en Huntelaar ook om een rode kaart. Evenals Heitinga en Gabri vandaag tegen Sparta.Baseman schreef:Mwah, tegen PSV was de nederlaag ongelukkig, tegen Praag gedraagt Emanuelson zich als een idioot en tegen Sparta wordt Ajax benadeeld door de scheidsrechter. Neemt niet weg dat het tegen beide Spartas en tegen Twente erg slecht was, maar het zou nog steeds een 'incident' kunnen zijn.
Naast dat bij Ajax het veldspel een stuk minder verloopt en het creëren van kansen een probleem is de laatste weken, lijkt er ook veel frustratie te zitten bij de spelers.
PS: De scheids de schuld geven neigt naar Calimerogedrag ;)
Dat zeg ik toch? Verder heb ik weinig van Psv gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.Baseman schreef:Alleen in het begin van het seizoen, in de CL en tegen Ajax was het spel verdedigend en speelde PSV op de counter.
Psv staat verdiend bovenaan. :xyxthumbs:PSV is dit weekend weer verder uitgelopen. De buitenwacht zeurt maar lekker verder.
Ik constateerde slechts dat Psv verdedigend speelde in de wedstrijden die ik gezien heb. Geen waardeoordeel, een constatering.
Ps: vind je Koeman nog steeds een matige coach?
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo nov 26, 2006 11:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan heb ik slechts één conclusie: je ziet de verkeerde wedstrijden ;)Jöhnk schreef:Ik constateerde slechts dat Psv verdedigend speelde in de wedstrijden die ik gezien heb.
Maar dan snap ik je opmerkingen wel :xyxthumbs:
Nou, vooralsnog presteert hij (en de technische staf) veel sterker dan ik had verwacht !Ps: vind je Koeman nog steeds een matige coach?
Hij past ook beter bij PSV dan bij Ajax, maar echte tegenslagen heeft hij nog niet gehad. Tot nu toe hoor je mij niet klagen in ieder geval :)
Op de aankoop van Kluivert na dan...maar deze had wel een mooi hakje tegen Utrecht, dus de Kluivert van weleer komt er weer aan :hypocrite: :D
Jawel hoor. :DBaseman schreef:Euhm, nee.joey schreef:En dan vind jij alles best?
Maar dan gebruik ik de smilies niet goed blijkbaar...
Kluivert had vanavond alweer een grote mond. Wat een opscheppers, daar in Eindhoven. :hypocrite: (Maar zou je Kluivert in genade aannemen als hij inderdaad zijn oude niveau haalt, Baseman? Of hoop je dat het niet wordt, waardoor hij op de bank blijft en binnenkort wordt afgevoerd? )
Het stinkt aan alle kanten!
Ach schei toch uit! Kluivert was zowel in Juni als in Augustus in besprekingen met Ajax. Ajax wilde hem niet vanwege zijn blessures. En tsja; hij wilde wél graag naar Nederland (ipv Girondins Bordeaux, Besiktas etc.) en zowel PSV als Feyenoord wilde hem wel hebben (terwijl Ajax hem niet wilde hebben).generaal schreef:Clubliefde heeft Kluivert niet;
Clubliefde had ie zeker. Maar Ajax wilde hem niet. En als het aan mij ligt, komt Patrick in ieder geval niet meer terug naar Ajax.
Tisk, dat is niet lief Joey :eusa_naughty: ;)joey schreef:Jawel hoor.
Ik heb er geen problemen mee als Kluivert weer een hoog niveau weet te behalen, maar ik zie het niet gebeuren en zijn komst blijf ik helemaal niets vinden. Ook als hij eventueel de sterren van de hemel gaat spelen.(Maar zou je Kluivert in genade aannemen als hij inderdaad zijn oude niveau haalt, Baseman? Of hoop je dat het niet wordt, waardoor hij op de bank blijft en binnenkort wordt afgevoerd? )
Dan zijn we het tenminste over één ding eens! :xyxthumbs:Sjra schreef:En als het aan mij ligt, komt Patrick in ieder geval niet meer terug naar Ajax.
Kluivert houdt duizend keer meer van zichzelf en van zijn portemonnee dan van Ajax. Maar dat hebben we altijd al geweten. :aai:
(Jou een tijdje niet gezien, Sjra? De bovenbenen van Kluivert aan het masseren geweest?)
Het stinkt aan alle kanten!
De T.Koeman haalt uit naar Ten Cate
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, maandag
„Ik denk dat we voorlopig weer wat mondjes hebben gesnoerd”, merkte PSV-trainer Ronald Koeman fijntjes op na de zeer overtuigende 5-0 zege van zijn ploeg op FC Utrecht. De afgelopen weken ergerde Koeman zich groen en geel aan de opmerkingen van met name zijn Ajax-collega Henk ten Cate over het spel van PSV.
Na de overwinning van PSV in de topper omschreef de Ajax-trainer die als ’gluiperig’ en kwalificeerde hij het spel van de Eindhovense club als negatief resultaatvoetbal. Koeman: ,,Intern praten we daarover. We liggen er niet van wakker, maar het stoort wel eens. Kijk eens naar het aantal doelpunten dat we hebben gemaakt (veertig, red.). Kijk eens naar de manier waarop we tegen FC Utrecht hebben gevoetbald.”
En: „Als een ploeg zich na vier wedstrijden voor de volgende ronde van de Champions League plaatst, dan hoort daar lof bij en niet kritiek, omdat het misschien niet altijd op zo’n mooie wijze is gegaan. Iedere trainer wil fantastisch aanvallend voetbal spelen, maar dat kan niet altijd. We hebben donderdag toch ook allemaal de wedstrijd van Ajax tegen Sparta Praag gezien? Meer hoef ik dan toch niet te zeggen? Er kunnen wel allemaal luchtballonnetjes worden opgelaten over aantrekkelijk voetbal, maar daar prik ik zo doorheen.”
Blij met de punten ...