PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 05, 2006 10:32 am

Baseman schreef:Het probleem was ook niet zozeer het commentaar, maar de manier waarop Foppe dit bracht. Terecht dat PSV liet merken hier niet van gediend te zijn, Foppe kan dit ook op een persoonlijke manier meedelen en niet via de pers.
Mwah, ze riepen op hoge toon dat het nergens op sloeg wat Foppe zei.

In de voetbalwereld zijn ze zó snel beledigd.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » do okt 05, 2006 10:40 am

Baseman schreef:
Het was eigenlijk meer Jong PSV, aangevuld met jeugdspeler van de A en enkele spelers van het 1e.
Gelijk weer in die Calimero rol duiken he?

Moens,
Kromkamp (Pla), Reiziger, Salcido, Ball
Smit, Cocu (Gorter), Afellay (Boverhof), El Yacoubi
Tardelli (Schijvenaars), Carrizo

Nooit geweten dat Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Cocu, Afellay en Tardelli jong psv spelers waren. :aai:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do okt 05, 2006 11:37 am

Tot hoe lang heeft die Smit wel niet een contract bij PSV?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do okt 05, 2006 11:49 am

Ik wilde net zeggen, GF. Acht van de elf basisspelers behoren (of behoorden sinds kort) tot de selectie van PSV. Dat het gros uit middelmaat bestaat betekent nog niet dat het Jong PSV is.

Baseman

Bericht door Baseman » do okt 05, 2006 11:53 am

Peter schreef:Welke les heeft PSV nu geleerd? Speel geen oefenduels midden in het seizoen.
Inderdaad :xyxthumbs:
goodfella schreef:Nooit geweten dat Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Cocu, Afellay en Tardelli jong psv spelers waren.
PSV speelde dus zonder: Gomes, Alex, Addo, Da Costa, Lamey, Simons, Mendez, Aisatti, Kone, Farfan, Kluivert, Culina, Vayrynen en Beerens en de 2de helft ook nog zonder Cocu, Affelay, Kromkamp en Tardelli.

Hier het wedstrijdverslag van PSV.nl:
Zonder alle internationals en de geblesseerden heeft een jeugdig PSV woensdagavond een oefenduel met Sint Truiden met 4-1 verloren. Phillip Cocu maakte in Belgisch-Limburg het enige Eindhovense doelpunt van de avond.

Openingsdoelpunt Cocu
PSV begon goed op het stedelijke sportpark Staaien, door Sint Truiden omgedoopt tot de Hel omdat STVV een reputatie heeft op eigen veld nogal eens te winnen van grote ploegen. Uit een voorzet van Jong PSV’er Bilal El Yacoubi was het Phillip Cocu die het openingsdoelpunt binnenkopte, 0-1. Heel lang kon PSV die voorsprong niet vasthouden, na achttien minuten brak voormalig Roda JC-aanvaller Peter van Houdt door en rondde goed af achter Moens, 1-1. Sint Truiden - in de onderste regionen van de Eerste Klasse, maar het gat met de subtop is niet echt groot - speelde compact en zette veel druk op de bal. De thuisploeg speelde stevig en was niet veel later weer dichtbij, toen El Yacoubi een bal van de lijn af haalde. In de 36ste minuut was het wel raak. Verdediger Sander Debroux schoot een afgeslagen hoekschop van afstand binnen, 2-1. Met die stand gingen beide teams rusten, maar toen was Ibrahim Afellay al van het veld af. Hij kreeg een tik en werd vervangen door Marten Boverhof van Jong PSV.

Vlakke tweede helft
Met Jelle Schijvenaars en Pepe Plá in het veld voor Diego Tardelli en Jan Kromkamp begon PSV aan de tweede helft, die over de hele 45 minuten vrij vlak was. PSV werd nagenoeg niet gevaarlijk, Sint Truiden koesterde de voorsprong en wist in de slotfase zelfs flink afstand te nemen. Ook Phillip Cocu was er toen al uit, hij werd vervangen door Donny Gorter. Met veel jonge spelers in het veld moest PSV nog twee goals incasseren. Tien minuten voor tijd was het Kris Buvens die een corner binnenkopte, vlak voor het einde bepaalde Van Houdt de eindstand op 4-1. Positief was dat trainer Ronald Koeman de spelers van Jong PSV aan het werk kon zien en dat Phillip Cocu weer een wedstrijd vanaf de aftrap meemaakte. Somber stemt het uitvallen van Afellay en ook Tardelli, maar donderdag zal blijken wat de ernst van hun kwetsuur is. PSV komt pas weer in actie op zondagmiddag 15 oktober, thuis tegen Roda JC. Tot die tijd zijn alle internationals op pad met hun nationale ploegen.

goodfella

Bericht door goodfella » do okt 05, 2006 12:26 pm

Baseman schreef:

PSV speelde dus zonder: Gomes, Alex, Addo, Da Costa, Lamey, Simons, Mendez, Aisatti, Kone, Farfan, Kluivert, Culina, Vayrynen en Beerens en de 2de helft ook nog zonder Cocu, Affelay, Kromkamp en Tardelli.
Wat lul jij nou dan? Lamey, Vayrynen, Beerens, Culina, Aisatti en Da Costa zijn sowieso geen basisspelers. :aai:

Gomes, Alex, Simons en Farfan zijn waterdragers. Die mis je.

Feest

Bericht door Feest » do okt 05, 2006 12:30 pm

Ik denk dat je sterkhouders bedoelt. Waterdragers zijn van iets minder nivo.

goodfella

Bericht door goodfella » do okt 05, 2006 12:33 pm

Steef schreef:Ik denk dat je sterkhouders bedoelt. Waterdragers zijn van iets minder nivo.
Dat bedoel ik ja. Geen zin om m'n post aan te passen.

Wanneer is die Aisatti nu eens bepalend? Ik hoor van psv'ers dat die jongen het elftal volgend jaar wel even gaat dragen. Maar hij komt wel erg weinig aan spelen toe om het volgend jaar al te gaan maken...

Feest

Bericht door Feest » do okt 05, 2006 12:34 pm

Aisatti speelt nog dit seizoen Mendez uit het elftal. :yes: Het ventje is net 18, he.

Remco.

Bericht door Remco. » do okt 05, 2006 12:36 pm

Als hij speelt, speelt hij de pannen van het dak, maar Koeman wil hem blijkbaar rustig brengen gezien zijn invalbeurten van 20 minuten.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

goodfella

Bericht door goodfella » do okt 05, 2006 12:38 pm

Steef schreef:Aisatti speelt nog dit seizoen Mendez uit het elftal. :yes: Het ventje is net 18, he.
Dat snap ik ook wel. Die Mendez wordt ook de hemel ingeprezen, maar zo fantastisch is ie volgens mij helemaal niet. Ik bedoel alleen maar dat je niet mag verwachten dat zo'n spelertje je elftal wel even kampioen gaat maken.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do okt 05, 2006 12:38 pm

Volgens mij zijn er andere middenvelders die er meer behoefte aan hebben rustig gebracht te worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » do okt 05, 2006 12:41 pm

Bertje schreef:Volgens mij zijn er andere middenvelders die er meer behoefte aan hebben rustig gebracht te worden.
Ik kan ook wel 20 minuten ballen als Ajax al met 3-0 voorstaat. :hypocrite:

Nihad

Bericht door Nihad » do okt 05, 2006 1:01 pm

Aissati mag wel richting 020 komen.

Die ik zie erg graag bij Ajax. :yes:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Frank

Bericht door Frank » do okt 05, 2006 2:19 pm

goodfella schreef: Gelijk weer in die Calimero rol duiken he?

Moens,
Kromkamp (Pla), Reiziger, Salcido, Ball
Smit, Cocu (Gorter), Afellay (Boverhof), El Yacoubi
Tardelli (Schijvenaars), Carrizo

Nooit geweten dat Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Cocu, Afellay en Tardelli jong psv spelers waren. :aai:
Het is natuurlijk wel even anders: alleen Kromkamp, Salcido, Cocu en Afellay (en die laatste zelfs alleen als hij niet weer geblesseerd is) zijn basisspelers. Moens, Reiziger, Tardelli, Ball en Smit zijn dus wel degelijk "Jong PSV" (ik heb het ook liever over het tweede elftal :D ) spelers die meestal bij het eerste op de bank zitten. Over Pla, Gorter, Boverhof, El Yacoubi, Schrijvenaars en Carrizo hoeven we het dan nog niet eens te hebben....

Maar goed, we kennen jouw manier van kijken naar PSV. ;)
Laatst gewijzigd door Frank op do okt 05, 2006 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank

Bericht door Frank » do okt 05, 2006 2:28 pm

Overigens moet ik wel zeggen dat ik vier doelpunten tegen met zo'n verdediging nou ook niet echt om over naar huis te schrijven vind....

Baseman

Bericht door Baseman » do okt 05, 2006 2:56 pm

Een sterke uitslag is het inderdaad zeker niet...voor PSV dan :D

Kaboem

Bericht door Kaboem » do okt 05, 2006 4:50 pm

goodfella schreef:Gelijk weer in die Calimero rol duiken he?
:sleepey:

Zo ontzettend uitgekauwd. Als ik de searchknop gebruik en calimero intoets kom ik steeds bij posts van jouw hand terecht. Kom eens met wat nieuws, makker. :aai:

jabu

Bericht door jabu » do okt 05, 2006 10:13 pm

Wanneer gaat die Pla nou eens doorbreken. Valencia heeft mazzel dat ze een terugkoop optie hebben. :hypocrite:

Lionel

Bericht door Lionel » vr okt 06, 2006 3:05 am

:D

Net zoals Besiktas had met Juanfran. Die speelde zo goed dat ze hem gelijk terughaalden ;)
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » vr okt 06, 2006 8:34 am

Ossegal schreef:
goodfella schreef:Gelijk weer in die Calimero rol duiken he?
:sleepey:

Zo ontzettend uitgekauwd. Als ik de searchknop gebruik en calimero intoets kom ik steeds bij posts van jouw hand terecht. Kom eens met wat nieuws, makker. :aai:
Klopt, jij bent net zo. Zelf voortdurend lopen klieren, maar owee als we bij jou of je vriendjes op de persoon spelen. Dan zielige topics openen dat ik en Steef alles mogen jij niks. En dat is niet eerlijk he Berendje. X'C

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 06, 2006 8:37 am

Maartoe schreef:Wanneer gaat die Pla nou eens doorbreken. Valencia heeft mazzel dat ze een terugkoop optie hebben. :hypocrite:
Onder Hiddink is verrassend vaak misgeschoten. Pla, Carizzo, Reiziger, Ball, Sibon, etcetera. En nog steeds wordt net gedaan alsof PSV een fantastisch aankoopbeleid heeft. Het lijkt Heerenveen wel. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr okt 06, 2006 9:43 am

maar goed er zaten ook een paar fantastische aankopen bij (Ajax kan er jaloers op zijn). Park, Lee, Alex, Gomes, Farfan, Cocu... ik had ze allemaal graag bij ons rond zien lopen hoor!

Baseman

Bericht door Baseman » vr okt 06, 2006 10:31 am

joey schreef:Pla, Carizzo
Nou nou, jij loopt wel erg snel van stapel.
Ik zeg niet dat ze door gaan breken, maar beiden zijn nog jong en gehaald voor de toekomst. Ze hebben ook zeker mogelijkheden, maar ze presteren nog te weinig constant.

jabu

Bericht door jabu » zo okt 08, 2006 9:41 pm

'PSV volgt Braziliaanse goalie'

In navolging van Heurelho Gomes lijkt PSV opnieuw een keeper uit Brazilië te willen halen. Volgens het Braziliaanse persagentschap Lance hebben de Eindhovenaren namelijk interesse getoond in de 18-jarige Felipe Garcia dos Prazeres, beter bekend als Felipe, uitkomend voor Santos.

De jonge sluitpost deed enkele opmerkelijke uitspraken op het moment dat hij met de interesse uit Nederland werd geconfronteerd. “'Het is niet mijn doel om miljonair te worden. Ik wil dat mijn familie het goed heeft, ik wil gelukkig zijn en dat kan hier allemaal bij Santos. Ik heb niet de minste intentie om hier weg te gaan.”

Felipe brak dit seizoen door bij de Peixe en won vorig jaar het Campeonato Paulista evenals het Campeonato Sub-Americano Sub-17 met de nationale jeugdploeg.
Voetbalzone

Gesloten