Buitenland.joey schreef:Henk ten Cate weet precies wat er met Kluivert aan de hand is, Baseman. ;)
Of hij komt? Hangt het van die Zuidamerikaan af? (BTW, waar zit Steef toch? )
PSV
Van Omroep Brabant TT
PSV-fans willen harde actie tegen Kluivert
EINDHOVEN - Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United.
Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn.
De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om de spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen.
:cheer:
PSV-fans willen harde actie tegen Kluivert
EINDHOVEN - Een deel van de PSV-aanhang gaat actievoeren tegen de mogelijke komst van Patrick Kluivert naar PSV. Dat zegt Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United.
Wat voor actie er komt, is nog niet bekend. Maar volgens Bovers zal het eerder een harde dan een ludieke actie zijn.
De komst van Kluivert is omstreden door zijn Ajax-verleden en een aantal gebeurtenissen in zijn privé-leven. Toch is Kluivert een van de belangrijkste kandidaten om de spits Jan Vennegoor of Hesselink, die naar Celtic vertrok, op te volgen.
:cheer:
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."
-
-
- AT Toto winner 15/16
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat ie de winnende scoort? Daar ben ik ook bang voor ;)Remco. schreef:Dat lijkt me een utopie Raymon.
Maar supporters zijn toch overal hetzelfde. Leven bij de waan van de dag. Wat nu slecht is kan volgende week briljant zijn. En ook Kluivert kan populair worden in Eindhoven. En degene die nu het hardst huilen staan zometeen ook het hardst te juichen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Heeft hij dan een Europees paspoort? Want in 4 dagen tijd zijn toch niet meer alle papieren in orde te maken?Steef schreef:Ik denk dat als PSV een Z Amerikaan haalt dat ze dan zullen verkondigen dat P d Visser hem heeft gescout, terwijl hij in werkelijkheid links en rechts bij meerdere clubs met spitsperikelen is aangeboden.
Mijn mening over hem geef ik pas als het hem echt blijkt te zijn.