Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 8:03 am

donder ff lekker op Calimero, weg van die site vol "onbetrouwbare Amsterdammers".

Beetje janken als er een psvspeler weg wil, boehoehoe, de hele wereld is tegen ons gejank maar wel schijtlollig komen doen in een situatie als deze :pukey:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 8:09 am

Ik zou even rustig doen, Base. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 24, 2006 8:19 am

Ik snap niet zo goed waarom tegenstanders van Ajax (feyenoord en PSV supporters enzo) het zo leuk vinden dat Ajax verloren heeft gisteren. Van Feyenoordsupporters dan al helemaal niet, want die zijn wat betreft Champions League afhankelijk van Ajax en PSV. Zelf worden ze geen kampioen, dus moeten er zoveel mogelijk clubs meedoen aan de CL om nog een plaats te veroveren. Daar kan Ajax Feyenoord bij helpen om hun droom te verwezenlijken, maar nee hoor... de supporters zijn dan blij.

Goed... het zal wel

En... waarom zou Allback naar Feyenoord gaan... NU speelt hij wel Champions League...
Feyenoord's nieuwe transfertarget: Nonda
23 augustus 2006, 21:14
Door: Robert Kuijpers
Volgens het Italiaanse Calcio Mercati heeft Feyenoord na het afhaken van vele andere spitsen zijn vizier nu gericht op Shabani Nonda van AS Roma. De in Burundi geboren Congolees mag vertrekken uit Italië.
Nonda (29) kwam in de zomer van 2005 over van AS Monaco, maar hij kwam mede door een hevige blessure al amper aan de bak in zijn eerste seizoen. In vijftien duels, veelal als invaller, trof de Afrikaan vier maal doel.

Na het vertrek van Dirk Kuyt (Liverpool) en Salomon Kalou (Chelsea) is het alom bekend dat Feyenoord nog voor het sluiten van de transfermarkt volgende week een spits wil aantrekken. Eerder greep de Stadionclub al naast onder andere Julio Ricardo Cruz (Internazionale) en Claudio Pizarro (Bayern München). Ook Angelos Charisteas (Ajax) en Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado) worden nog altijd gelinkt aan Feyenoord.
www.voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 8:20 am

'Carew favoriet bij Feyenoord, spits staat niet te springen'

BRON: Provinciale Zeeuwse Courant

Volgens de Provinciale Zeeuwse Courant wordt John Carew binnen Feyenoord gezien als de meest geschikte opvolger van Dirk Kuyt gezien. De Noorse spits zou bovenaan het verlanglijstje van de Rotterdamse club staan. De 27-jarige spits is niet altijd zeker van een basisplaats bij Olympique Lyon omdat trainer Gérard Houllier met de Franse internationals Malouda, Wiltord, Govou en de Braziliaan Fred voldoende keus heeft. Hij staat echter niet te springen om te vertrekken. „John is op dit moment gelukkig in Lyon. Hij houdt van Frankrijk en is niet op zoek naar een transfer“ zo liet zijn zaakwaarnemer weten.
FN

De speler heeft in het verleden al laten weten dat hij de Nederlandse competitie helemaal niets vindt...
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 24, 2006 8:26 am

banjavi schreef:Ik snap niet zo goed waarom tegenstanders van Ajax (feyenoord en PSV supporters enzo) het zo leuk vinden dat Ajax verloren heeft gisteren. Van Feyenoordsupporters dan al helemaal niet, want die zijn wat betreft Champions League afhankelijk van Ajax en PSV. Zelf worden ze geen kampioen, dus moeten er zoveel mogelijk clubs meedoen aan de CL om nog een plaats te veroveren. Daar kan Ajax Feyenoord bij helpen om hun droom te verwezenlijken, maar nee hoor... de supporters zijn dan blij.
Onjuist. Voor depunten is het juist een zegen dat Ajax UEFA-cup speelt. Behaalde punten per seizoen in de CL en de UEFA-cup tellen namelijk even zwaar. De kans dat Ajax in de UEFAcup punten haalt voor Nederland is een stuk groter dan dat ze dat in de CL doen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 24, 2006 8:29 am

Bovendien kan ik mij wel voorstellen dat ze bij Feyenoord, PSV en AZ een glimlach niet kunnen onderdrukken na zo'n debacle als gisteravond.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 24, 2006 8:29 am

Lucas schreef:
banjavi schreef:Ik snap niet zo goed waarom tegenstanders van Ajax (feyenoord en PSV supporters enzo) het zo leuk vinden dat Ajax verloren heeft gisteren. Van Feyenoordsupporters dan al helemaal niet, want die zijn wat betreft Champions League afhankelijk van Ajax en PSV. Zelf worden ze geen kampioen, dus moeten er zoveel mogelijk clubs meedoen aan de CL om nog een plaats te veroveren. Daar kan Ajax Feyenoord bij helpen om hun droom te verwezenlijken, maar nee hoor... de supporters zijn dan blij.
Onjuist. Voor depunten is het juist een zegen dat Ajax UEFA-cup speelt. Behaalde punten per seizoen in de CL en de UEFA-cup tellen namelijk even zwaar. De kans dat Ajax in de UEFAcup punten haalt voor Nederland is een stuk groter dan dat ze dat in de CL doen
Dan zal deze stelling inderdaad onjuist zijn, maar let maar op dat als Ajax de eerste ronde Uefa eruitvliegt de Feyenoordsupporters staan te juichen...
Ik begrijp dat nooit zo goed. Ik hoop ook altijd dat Feyenoord ver komt in de Uefacup. In Nederland maakt het me niet zoveel uit wat ze doen, maar Europees ben je toch gewoon voor de Nederlandse ploegen of zit er iets verkeerd bij mij dan?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:02 am

Feyenoorders hebben door de maat genomen niet het IQ om dat te snappen Banjavi.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 24, 2006 9:29 am

joey schreef:Ik zou even rustig doen, Base. ;)
:D :xyxthumbs:

Nou ja, Henk laat zich nu goed kennen zal ik maar zeggen :nooo:
Beetje zielig...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 24, 2006 9:30 am

Baseman schreef:
joey schreef:Ik zou even rustig doen, Base. ;)
:D :xyxthumbs:

Nou ja, Henk laat zich nu goed kennen zal ik maar zeggen :nooo:
Beetje zielig...
Doe nou rustig aahaan... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 24, 2006 9:31 am

Maartoe schreef:Bovendien kan ik mij wel voorstellen dat ze bij Feyenoord, PSV en AZ een glimlach niet kunnen onderdrukken na zo'n debacle als gisteravond.
:xyxthumbs:
Zoals ik al aangaf in de wedstrijdtopic, een beetje humor is de uitschakeling natuurlijk wel. Maar voor Ajax, het Nederlandse voetbal en voor jullie is het jammer en klote. Ajax hoort normaal gesproken gewoon thuis in de CL :yes:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:32 am

Baseman schreef:
joey schreef:Ik zou even rustig doen, Base. ;)
:D :xyxthumbs:

Nou ja, Henk laat zich nu goed kennen zal ik maar zeggen :nooo:
Beetje zielig...
nee, hier altijd leuk en aardig doen, maar bij een nederlaag van Ajax komen zieken, dat is niet zielig hoor :eusa_liar:

en jouw gejank om Ooijer, dat was ook niet zielig hoor :eusa_liar:

tyf toch op man, als er een grote zielepoot is dan ben jij het wel. Hiep Hiep Hoi.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 24, 2006 9:33 am

Yawn...
Maar goed, ik zal de volwassene zijn en ermee stoppen. Slaap er nog maar een nachtje op, misschien dat je morgen wel normaal kunt reageren.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:34 am

zoals jij normaal reageert op het vertrek van Ooijer, dikke tranen met tuiten he, vanwege die "onbetrouwbare Amsterdammers". Hiep Hiep Hoi.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 24, 2006 9:34 am

Zo... en nu weer vrede... nu is het niet leuk meer... :cheer:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 9:35 am

Maartoe schreef:Bovendien kan ik mij wel voorstellen dat ze bij Feyenoord, PSV en AZ een glimlach niet kunnen onderdrukken na zo'n debacle als gisteravond.
Een glimlach? Ze lachen zich kapot. :blush:

Juist daarom zijn we lichtgeraakt vandaag. ;)

Nu weer over Feyenoord, graag.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:36 am

banjavi schreef:Zo... en nu weer vrede... nu is het niet leuk meer... :cheer:
dat geziek van Baseman was vanaf moment 1 niet leuk.

Ik had zijn reacties wel eens willen weten als het andersom was, dat PSV op knullige manier uit de CL zou liggen en ik op een PSV forum zou gaan lopen zieken. We zullen het nooit weten, want op PN krijg je al een ban als je Ajax 3 keer op normale manier schrijft.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:38 am

NAC Breda ontkent interesse voor Engelaar
Gepost op 24/08/2006 om 00u10 door Van der Planken A. (440 keer gelezen)


De afgelopen dagen werd Orlando Engelaar steeds nadrukkelijker gelinkt aan zijn ex-club NAC Breda. De Nederlandse middenvelder is immers niet langer gewenst bij Racing Genk en mag dus vertrekken. NAC ontkent echter de interesse voor Engelaar.

"Nee, wij hebben niet bij Racing Genk naar Orlando geinformeerd", aldus technisch directeur technisch directeur Earnest Stewart op NACblog.

In Nederland wordt intussen gefluisterd dat Feyenoord wél concrete interesse zou hebben om Engelaar naar Nederland te halen.
voetbalkrant.com

En daar word je als Feyenoordsupporter blij mee :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 24, 2006 9:39 am

We zullen het nooit weten, want op PN krijg je al een ban als je Ajax 3 keer op normale manier schrijft.
:D

Laat je niet zo kennen man... als NEC weer eens verloren heeft vind jij het ook leuk om commentaar te geven.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 24, 2006 9:39 am

Feyenoord dus.......

Carew lijkt mij eerlijk gezegd voor Feyenoord onhaalbaar. Het is wel ironisch dat ze Carew willen halen nadat die zijn basisplaats lijkt te zijn kwijt geraakt aan Fred die bij Feyenoord onder contract heeft gestaan (althans, ze hadden een deel van zijn transferrechten).

Nonda lijkt mij wellicht een haalbaardere en ook prima keuze. Alleen is hij volgens mij wel erg blessuregevoelig. Bij AS Roma heeft hij volgens mij nog niet al te veel indruk kunnen maken, maar dat kan ook door de hevige concurrentie komen. Voor Mido was per slot van rekening ook geen plaats.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 24, 2006 9:41 am

Henk de Gier schreef:dat geziek van Baseman was vanaf moment 1 niet leuk.
Dat is waar, het plaatsen van 'Henk ten Cater' is inderdaad een doodzonde en wel zo ontzettend provocerend :roll:

Leer eens relativeren Henk, jouw reageren vandaag slaat echt nergens op.
Maar als jij je beter voelt door mij persoonlijk aan te vallen dan doe je maar. Ik stop nu echt met reageren op jou, ook in de toekomst.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 24, 2006 9:41 am

banjavi schreef:
We zullen het nooit weten, want op PN krijg je al een ban als je Ajax 3 keer op normale manier schrijft.
:D

Laat je niet zo kennen man... als NEC weer eens verloren heeft vind jij het ook leuk om commentaar te geven.
maar ik doe dat niet op een NEC forum.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 24, 2006 9:44 am

Neej, dit is een Ajax forum... maar wel met "eredivisie"-topic. Ik zeg toch ook op een Ajax forum dat ik aanhanger ben van NEC... dat zou dan ook niet mogen?

Voor zover ik het zie doet Baseman nix verkeerds en probeert hij lange tenen te zoeken die hij aardig kan vinden hier... ach, daar moet je tegen kunnen hoor. :aai:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 24, 2006 9:46 am

Henk de Gier schreef:
banjavi schreef:
We zullen het nooit weten, want op PN krijg je al een ban als je Ajax 3 keer op normale manier schrijft.
:D

Laat je niet zo kennen man... als NEC weer eens verloren heeft vind jij het ook leuk om commentaar te geven.
maar ik doe dat niet op een NEC forum.
Nee, jij doet dat alleen bij Steef op FN. ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 24, 2006 9:47 am

Nu ophouden, Henk! Je verziekt alle topics. Stop ermee, dit is mijn laatste verzoek.
Maartoe schreef:Feyenoord dus.......

Carew lijkt mij eerlijk gezegd voor Feyenoord onhaalbaar. Het is wel ironisch dat ze Carew willen halen nadat die zijn basisplaats lijkt te zijn kwijt geraakt aan Fred die bij Feyenoord onder contract heeft gestaan (althans, ze hadden een deel van zijn transferrechten).

Nonda lijkt mij wellicht een haalbaardere en ook prima keuze. Alleen is hij volgens mij wel erg blessuregevoelig. Bij AS Roma heeft hij volgens mij nog niet al te veel indruk kunnen maken, maar dat kan ook door de hevige concurrentie komen. Voor Mido was per slot van rekening ook geen plaats.
Zo goed is Mido niet...

Fred wilde niet naar Nederland, geloof ik. Maar dat zal Steef beter weten. Een en ander speelde ten tijde van het bewind-Wotte.
Krijg de indruk dat het niet zo wil vlotten met de spitsenjacht van Feyenoord.
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten