NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr aug 11, 2006 11:55 am

aderlating voor NEC, dus ergens ben ik er wel blij mee ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » vr aug 11, 2006 2:17 pm

Volgens mij had Van der Doelen gewoon heel weinig met het profwereldje en is hij mede daardoor zo vroeg gestopt. Dit soort dingen heeft hij regelmatig aangegeven in intervieuws...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Wouter
Berichten: 19109
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » vr aug 11, 2006 11:30 pm

Henk de Gier schreef:Ik lees net dat Bjorn van der Doelen pas 29 is, waarom is hij al gestopt met profvoetbal?
Tja, bij NEC zou ik ook zo gauw mogelijk weg willen, op welke manier dan ook. Wellicht duikt hij nog eens op bij een geelzwarte club, dat deden Lok en Gentenaar ook... :D

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 11, 2006 11:33 pm

Met Lok is het dan ook slecht afgelopen... :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

Wouter
Berichten: 19109
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » vr aug 11, 2006 11:40 pm

Dat krijg je als NEC'ers het op hoger niveau gaan proberen. Dat zagen we met Pothuizen ook al. Alhoewel die dankzij de komst van Koeman nog een kansje heeft op een Eindhovens avontuur.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 16, 2006 8:15 am

Leen Looyen stopt per 1 juli 2007 als Technisch Directeur
Leen Looyen heeft besloten per 1 juli 2007 te stoppen als Technisch Directeur van N.E.C. Looyen is sinds 1995 bij N.E.C. werkzaam in deze functie, Daarvoor is hij al geruime tijd werkzaam geweest als assistent en hoofdtrainer van het eerste elftal van N.E.C.

Na 1 juli 2007 heeft Leen de mogelijkheid om part time voor N.E.C. in een andere rol en positie te blijven werken. Looyen en de club overleggen de komende tijd met elkaar hoe daar invulling aan gegeven gaat worden.

N.E.C. zal de komende tijd ook gebruiken om te kijken naar de opvolging van Leen als Technisch Directeur en daarmee de invulling van de technische leiding van de club.
Looyen blijft wel part-time bij NEC | Door: Jeroen, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 08:34 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 08:34 | 2 reacties

Leen Looyen zal de club niet definitief verlaten. De technisch directeur blijft wel part-time verbonden. ''Ik heb aangegeven dat ik na 1 juli 2007 op parttime basis iets wil blijven doen voor de club'', vertelt Looyen in De Gelderlander.

''In welke functie is op dit moment nog niet duidelijk. Misschien krijg ik een rol als adviseur, het kan ook zijn dat ik iets in de scouting of bij de jeugd ga doen, wie weet word ik zelfs teammanager.''

Het vertrek van Looyen volgt pal op het afscheid van voorzitter Hans van Delft, die afgelopen zondag tijdens de open dag van NEC werd uitgezwaaid door de supporters. Dat is geen toeval, aldus Looyen.

''Hans en ik hebben de laatste negen jaar een twee-eenheid gevormd. We hadden vrijwel dagelijks contact, werkten nauw samen al hadden we ook geregeld ruzie. Eigenlijk was het de bedoeling dat wij gelijktijdig zouden stoppen. De affaire-Lok (de trainer die eind vorig jaar plotseling opstapte, red.) gooide roet in het eten. Om de continuïteit te waarborgen heb ik me bereid verklaard er nog een jaar aan vast te plakken, mede op verzoek van Mario Been voor wiens komst ik in belangrijke mate verantwoordelijk ben.''

Looyen, een notoire workaholic, benadrukt dat hij niet vertrekt om op zijn lauweren te gaan rusten. ''Ik ben hartstikke fit, moet er niet aan denken dat ik helemaal niet meer zou werken. Het is ook niet zo dat ik het rustig aan ga doen. Naast de drie dagen die ik voor NEC blijf werken, wil ik ook nog een nieuwe uitdaging aangaan. Wat dat is, kan ik op dit moment nog niet vertellen.''
Bron: De Gelderlander

Carlos Aalbers mogelijk opvolger van Looyen | Door: Jeroen, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 08:35 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 08:39 | 4 reacties

Wie Looyen volgend jaar in Nijmegen gaat opvolgen als technisch directeur, is nog onduidelijk. Het ligt echter in de lijn der verwachting dat NEC in eerste instantie oud-speler Carlos Aalbers voor de functie gaat benaderen.

Aalbers kent de club van haver tot gort en maakt sinds vorig jaar deel uit van de raad van commissarissen van de Nijmeegse club. Bovendien is hij als directeur werkzaam bij McDos, de computerfirma van Frans Hendriks, een van de voornaamste investeerders bij NEC.

Bron: De Gelderlander


www.forzanec.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 17, 2006 6:12 pm

Denneboom definitief weg aan eind van het seizoen | Door: Harold, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 19:02 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 19:02

Romano Denneboom kiest na dit seizoen
definitief voor een nieuw avontuur. De aanvaller
van NEC heeft na de competitie een transfervrije
status.


In april werden onderhandelingen over
contractverlenging tussen Denneboom en NEC
gestaakt. De bedoeling was om in augustus verder
te praten. Ik heb erover nagedacht, zegt
Denneboom nu. Ik wil niet meer praten. Ik vind
het na drie jaar NEC tijd voor iets nieuws, al
heb ik het nog prima naar mijn zin.

Denneboom, afgelopen seizoen door het publiek
gekozen tot speler van het jaar, kijkt uit naar
de seizoenstart. Ik ben superfit en er klaar
voor.


Bron: Omroep Gelderland
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 17, 2006 6:24 pm

en toch blijf ik die Denneboom een leuke voetballer vinden, jammer dat hij zo wisselvallig is.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr aug 18, 2006 10:39 am

Nimweegs' hoop in deze bange dagen? :eusa_pray:
Wat ik gezien heb was niet slecht iig... :cheer:

Brett Holman: publiekslieveling in spé
Door: Chiron, ForzaNEC.nl


Brett Holman heeft het helemaal in zich dè publiekslieveling van NEC te worden. Tegen Aston Villa zag de NEC-supporter hoe ze een voetballer het liefst zien: Technisch goed, aanvallend sterk en dat gepaard met een enorme werklust. Hoog tijd dus voor een interview met deze 'fans favourite' in spé.

Brett groeide op in de metropool Sydney, waar voetbal, net als in de rest van het land, geen hoge populariteit genoot. ''Op onze school werd aan allerlei sporten aandacht besteed, maar ik was het beste in voetbal. Daar ben ik dan ook in doorgegaan.'' Al op 16-jarige leeftijd maakte Brett zijn debuut voor het profteam van Paramatta Power, toen besloot hij ook om helemaal voor het voetbal te gaan. ''Ik ben gestopt met school en me helemaal focussen op het voetballen.''

Bij de inmiddels opgeheven club uit Sydney leerde hij Dave Mitchell kennen. De ontdekker van een andere ''Rotterdamse'' Brett (Emerton) tipte ook Holman aan Feyenoord: ''Mitchell regelde voor mij een stage van drie weken bij Rob Baan, de toenmalig TD van Feyenoord, en zo heb ik een transfer afgedwongen.'' Direct na zijn transfer werd hij verhuurd aan de satellietclub Excelsior om ervaring op te doen. ''Ik was daar best blij mee want om gelijk in een volle Kuip te spelen is natuurlijk heel wat. Ik hoopte na één, maximaal twee jaar weer terug te keren bij Feyenoord, dat pakte wat anders uit'' Holman vindt zelf ook dat hij in de eerste twee jaar te weinig liet zien: ''Ik was zelf ontevreden over die eerste twee jaar, het liep niet lekker, ik scoorde te weinig, maar de afgelopen twee jaar heb ik me goed ontwikkeld.'' Ook de statistieken laten dat zien, Holman werd afgelopen seizoen zelfs topscorer. ''Natuurlijk is dat een mooie persoonlijke doelstelling, topscorer worden, maar het team draaide ook lekker.''


Afbeelding

Maar ook de topscorerstitel was niet goed genoeg voor Feyenoord om de 'Aussie' weer naar de Kuip te halen. ''Het is echt een teleurstelling geweest toen ik te horen kreeg dat ik niet voor Feyenoord zou gaan spelen. Ik heb toen besloten nog een goed seizoen te draaien bij Excelsior.'' Dat goede seizoen hielp hij Excelsior, met Mario Been aan het roer, aan het kampioenschap. Met Mario Been is ook de man genoemd die hem naar Nijmegen haalt. ''Ik ben hem erg dankbaar dat hij mij de kans geeft en in mij zoveel vertrouwen heeft om mij naar NEC te halen.'' Brett laat ook gelijk weten zijn trainer graag terug te betalen voor het vertrouwen: ''Ik wil laten zien dat ik ook een goede speler ben in de Eredivisie, door hard te werken en veel te scoren.''

Wat ook opvalt aan de, inmiddels gekortwiekte, Australiër is zijn vloeiende Nederlands en daar heeft hij niet eens hard voor hoeven leren: ''Toen ik in Nederland een vriendin kreeg bleek dat haar ouders amper Engels spraken en zo heb ik al snel het Nederlands onder de knie gekregen.''

Op de supporters maakte Brett tegen Aston Villa een goede indruk maar was dat ook wederzijds? ''Tegen Aston Villa was ik verrast door het publiek. Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen op de tribune zouden zitten voor een vriendschappelijke wedstrijd. Gelukkig wonnen we met 2-1, en het publiek kwam heel positief op mij over. Ik weet natuurlijk nog niet hoe het publiek reageert bij verlies.'' Holman gedijt dus goed onder een fanatiek publiek? ''Ik vind het lekker als het publiek achter de ploeg gaat staan. De supporters kunnen je dan net iets verder oppeppen. Een publiek dat fungeert als twaalfde man vind ik belangrijk. Als je bijvoorbeeld in de laatste tien minuten van een wedstrijd moét scoren kan een fanatieke aanhang je over de streep trekken. Ik hoop ook dat ze dat dit seizoen vaak zullen doen.''
Ook blijkt al snel dat Holman zich heeft verdiept in de supporters: ''Vooral de wedstrijden tegen Arnhem zijn erg belangrijk voor de fans, dan moet er extra strijd worden geleverd.''

Op de vraag of hij zichzelf als toekomstig publiekslieveling ziet blijft Holman terughoudend. ''Ik weet niet of ik een publiekslieveling ga worden'', vertelt Brett. ''Bij Excelsior had ik een goede band met het publiek. Ik gaf iedere wedstrijd alles, werkte hard en dat zag het publiek. Zij hadden daar veel waardering voor. Ik scoorde regelmatig en dan bouw je wel krediet op bij de supporters.''

Holman’s eerste indruk van de club is goed. ''NEC is een beetje Excelsior in het groot. De sfeer die hier heerst is heel relaxt. Ik kwam bij de groep tijdens het trainingskamp en ik werd gelijk goed ontvangen. Ik kan me hier tot nu toe goed aanpassen.’’ Ook klikte het direct met enkele spelers. ''Voetballend klikte het met Said gelijk goed, ik ken hem natuurlijk al van Excelsior en dat scheelt ontzettend. Daarnaast ken ik Mark Otten van het afgelopen jaar bij Excelsior. Mark helpt me nu mee met de verhuizing en hij maakt mij een beetje wegwijs in Nijmegen. Zo heeft hij me bijvoorbeeld al een aantal goede eetcafés leren kennen. Ook Günther Vanaudenaerde is een jongen waar ik tot nu toe goed mee kan op schieten.''

Met zijn oud-ploeggenoot Boutahar lijkt tevens de grootste concurrent van Holman genoemd te zijn, al ziet hij dat zelf anders: ''Ik denk niet dat Saïd per sé een concurrent is. Met eventuele blessures en schorsingen zullen we allebei genoeg aan spelen toekomen. Tegen PSV denk ik dat we ook in één team zullen spelen. Dat is dan met mij in de spits staan en hij als 'nummer 10' daarachter. Ik ben dan ook niet bang dat ik niet aan spelen toe ga komen.'' Of dat in een 4-4-2 of een 4-3-3 is maakt Holman weinig uit. ''In beide systemen kan ik op verschillende posities uit de voeten, maar een echte voorkeur heb ik niet.''

Het niveau van de spelersgroep bevalt Holman prima. ''De gezelligheid en de sfeer zijn natuurlijk belangrijk maar ook het niveau is toch een stuk hoger dan dat van Excelsior. Natuurlijk moet ik wel nog aan de spelers wennen. Romano Denneboom bijvoorbeeld, vindt het fijn om achter een diepe bal aan te rennen terwijl een technische speler als Said de bal in de voeten wil. Die afstelling krijg je vanzelf op trainingen en in wedstrijden''

Afbeelding

Ambities heeft Holman uiteraard, maar vooralsnog alleen bij NEC. ''Ik denk nu niet aan mijn carrière na NEC, dat is niet belangrijk. Ik wil hard werken en alles geven voor NEC de komende drie jaar. Uit dat driejarig contract spreekt veel vertrouwen en dat vertrouwen wil ik waarmaken.'' Uitgroeien tot een vaste basisspeler en belangrijk zijn voor het team zijn de huidige ambities van de man van down-under. Natuurlijk horen bij ambities en doelstellingen voor een spits ook doelpuntenaantallen: ''Over het algemeen wil ik altijd meer scoren dan het voorgaande jaar, maar door hard te werken een basisplaats veroveren blijft nu mijn voornaamste doel.'' Een vluchtige blik door de seizoensgids van de Voetbal International en dit interview belooft de NEC-supporter in ieder geval veel goeds: Een hard-werkende, symphatieke aanvaller die meer dan veertien doel gaat treffen…

Wordt ongetwijfeld vervolgd.


Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 18, 2006 12:46 pm

Pff... het is zo´n vrijdagmiddag hier op kantoor. Ik heb geen zin meeeeer... maarja... nog ff wat erfenisperiekelen afwerken en dan ... weekenddddd...

Maar voordat de erfenissen aan mij voorbij gaan... gaat Jones aan NEC voorbij...
David Jones niet naar NEC | Door: Chiron, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 11:31 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 11:31 | 7 reacties


Een mogelijke terugkeer van David Jones is van de baan. De linksbenige middenvelder heeft van Manchester United te horen gekregen dat hij niet mag vertrekken. Na een stroef begin van de voorbereiding heeft hij toch indruk weten te maken op Sir Alex Ferguson.


Met de kans dat Jones terugkeert naar Nijmegen is ook de kans op andere Engelse spelers verkeken. Technisch directeur Leen Looijen laat in de Gelderlander weten dat er nog wel gekeken is naar andere spelers maar dat men daarover niet tot overeenstemming kon komen.

David Jones speelde de laatste wedstrijden van de voorbereiding veelvuldig mee en werd geroemd om zijn 'ultra-intelligent midfield play' en na zijn laatste doelpunt was op ManUtd.com zelfs te lezen dat: 'It was a fine goal to end a successful pre-season for Jones and his peers in United's promising young crop.'

Bron: De Gelderlander
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 19, 2006 12:12 pm

Been heeft alle vertrouwen in zijn jonge elftal | Door: Jeroen, ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 12:16 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 12:16

Voor NEC gaat het zondagmiddag echt beginnen. De Nijmegenaren kunnen hun borst meteen natmaken, want ze moeten voor hun eerste competitieklus op bezoek bij landskampioen PSV. Trainer Mario Been kijkt terug op een rommelig verlopen voorbereiding. ''Ik heb veel vertrouwen in die gasten.''

Mario Been draait er niet omheen: toen hij een halfjaar geleden bij NEC tekende, ging hij er vanuit dat hij zijn ploeg serieus zou kunnen meedoen met de strijd om de play-offs. Inmiddels heeft hij zijn verwachtingen enigszins - naar beneden - moeten bijstellen. ''Ik werd geconfronteerd met het feit dat er geen geld was, althans veel minder dan de afgelopen jaren. Eigenlijk zou er nog iemand bij moeten komen. Het is wel duidelijk dat wij kwetsbaar zijn als we er een paar missen. Als trainer beschik je het liefst over 22 gelijkwaardige spelers, maar dat kan nu eenmaal niet bij NEC. Als ik realistisch kijk naar wat wij komend seizoen kunnen bereiken, dan kom ik uit op een plek tussen de negende en de veertiende plaats.''

Been, van nature geen kind van treurnis, accepteert de situatie zonder wrok. ''Ik heb geen zin om daar moeilijk over te doen, ik kijk liever naar de positieve kanten. We hebben een aantal jonge, talentvolle spelers voor drie, vier jaar vastgelegd. Daar kan NEC de komende jaren nog heel veel plezier aan beleven. Het ontwikkelen van die talenten zal wel wat tijd kosten, al kan het ook zijn dat het meteen klikt. Vorig jaar bij Excelsior begonnen we ook met het idee dat het al heel wat zou zijn als we de play-offs zouden halen.''



De jonge oefenmeester ligt er niet van wakker dat hij komend seizoen met een erg onervaren ploeg aan de slag moet. ''Ik weet ook wel: met Tininho, Wielaert, Leiwakabessy en Van der Doelen hebben we duizend wedstrijden op eredivisieniveau ingeleverd, maar leeftijd zegt niet alles. Kijk maar naar het Nederlands elftal. Die broekies deden het niet slecht tegen Ierland, dacht ik zo. Bovendien lopen er bij ons ook jongens rond die het klappen van de zweep wel kennen. Babos, Olsson, Wisgerhof en Niedzielan zijn nog betrekkelijk jong, maar lopen toch al een paar jaar mee. Oudere spelers brengen wel routine mee maar zijn vaak ook blessuregevoelig. Ach, ik heb gewoon heel veel vertrouwen in de gasten die we nu kunnen opstellen.''

In de aanloop naar het nieuwe seizoen wist het elftal maar mondjesmaat te overtuigen. ''Tijdens de eerste weken kregen we telkens te maken met kleine, vervelende blessures. Bovendien kwam een aantal jongens (Vanaudenaerde, Holman, Barreto) er pas later bij. De uitslagen waren niet geweldig. Over het Maritiem-toernooi in Den Helder was ik wel tevreden, zeker over de eerste wedstrijd tegen Maccabi Tel Aviv. Maar dat succesje werd weer overschaduwd door het feit dat Mark Otten daar een vervelende blessure opliep waaraan hij zelfs geopereerd moest worden. Gelukkig sloten we de oefencampagne af met een redelijke wedstrijd tegen Aston Villa. Het was belangrijk dat we in onze eerste wedstrijd voor eigen publiek een resultaat zouden neerzetten. Dat was ook goed voor het zelfvertrouwen van de spelers.''

Tegen de Engelse middenmoter liet Been het elftal voor het eerst in een 4-3-3-formatie spelen. ''Spelen met twee spitsen en een man kort erachter is een mooi systeem, maar het staat of valt bij bewegende middenvelders. Daar ontbrak het aan in de voorbereiding. Met drie man voorin heb je een betere veldbezetting, het is herkenbaarder voor de spelers. Neem nou Barreto. Die heeft een fantastische pass in de benen. Hij krijgt met drie man voor zich veel meer opties en komt dan veel beter tot zijn recht. Want voetballen kan hij, eigenlijk heeft hij de kwaliteiten om bij een club uit de topvier te spelen.''

''Mijn grootste teleurstelling tot nu toe was de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Toen lieten de spelers het in mentaal opzicht afweten. Die nederlaag maakte duidelijk dat wij er elke wedstrijd 100 procent voor moeten gaan, anders kunnen we van iedereen verliezen. Andersom is het ook zo dat wij van iedereen kunnen winnen. Ik verwacht dit jaar weer veel verrassende uitslagen. Met doemscenario’s over het zware openingsprogramma kan ik niet zo veel. Wat heb ik eraan me druk te maken over de vraag wat ik ga doen als we na vijf wedstrijden nog nul punten hebben? Het kunnen er net zo goed vijftien zijn.''
www.forzanec.nl

14de plaats... pfoei.. wat een vertrouwen heb je in je ploeg, Been... :nooo:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » za aug 19, 2006 5:44 pm

Er staat een leuk interview met Mario Been in de Nummer 14 voor de liefhebbers.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 20, 2006 10:50 am

Vermoedelijke opstelling NEC:

Babos; Nalbantoglu, Wisgerhof, Olsson, El Akchaoui; Kivuvu; Otten; Snoyl; Denneboom; Holman; Grot
Goh... ze beginnen met 10 man... :nooo:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » zo aug 20, 2006 10:52 am

misschien kan ik niet tellen maar volgens mij zijn het er 11?

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo aug 20, 2006 10:54 am

Banjavi is niet zo'n fan van Grot, Hoeladans ;)

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 20, 2006 11:03 am

Beloki schreef:Banjavi is niet zo'n fan van Grot, Hoeladans ;)
En dan druk je je nog genuanceerd uit... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma aug 21, 2006 11:56 am

Die Been weet niet eens hoe zijn club heet. :pukey: :nooo:

Remco.
Berichten: 110
Lid geworden op: wo jun 22, 2005 2:03 pm

Bericht door Remco. » ma aug 21, 2006 12:25 pm

NEC houdt situatie Leonardo-NAC in de gaten

NEC wil dolgraag Leonardo overnemen van NAC Breda. De aanvaller staat op gespannen voet met de technische staf van NAC Breda en lijkt een breuk te forceren. Bij NEC staat de deur open voor de Braziliaan, dat meldt de doorgaans zeer betrouwbare NEC fansite ForzaNEC.nl.

Leonardo kende een moeizame voorbereiding met NAC Breda. Zijn gedrag, wat ook bij Feyenoord voor problemen zorgde, wordt niet meer getolereerd in Breda. Morgen is er een laatste gesprek tussen NAC en Leonardo om de lucht te klaren. Mochten zij er niet uikomen, dan staat NEC vooraan in de rij om hem in te lijven. Inzet bij deze gesprekken lijkt ook de positie die trainer Brandts voor Leonardo voor ogen heeft. Brandts ziet in de aanvaller een linksbuiten, terwijl de speler zelf contractueel zou hebben vastgelegd alleen voor de spitspositie inzetbaar te zijn.

NEC trainer Mario Been kent Leonardo uit zijn Feyenoord-periode. De toenmalig assistent-trainer is er stellig van overtuigd dat hij wél kan werken met de 'moeilijke' Braziliaan.

Voetbalplus
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma aug 21, 2006 3:44 pm

Jöhnk schreef:Die Been weet niet eens hoe zijn club heet. :pukey: :nooo:
Heb ik iets gemist?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 21, 2006 3:50 pm

hij zal wel NEC hebben gezegt ipv eniecee
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma aug 21, 2006 3:55 pm

Hij wist niet waar de letters N.E.C. precies voor stonden... :redcard:

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma aug 21, 2006 4:01 pm

Ik denk dat meer dan de helft van AT het ook niet weet. Who cares. :D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 21, 2006 4:02 pm

kom op 343, zelfs ik weet dat, en iedereen weet van mijn gevoelens over de Nijmegen Eendracht Combinatie.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34450
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma aug 21, 2006 4:03 pm

Nada...al mag je van een eigen trainer anders verwachten natuurlijk.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 23, 2006 9:29 am

Chris Eagles (Man Utd) mogelijk op proef bij NEC | Door: Redactie ForzaNEC.nl
Gepubliceerd: Vandaag 09:46 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 09:50 | 3 reacties


Chris Eagles zal waarschijnlijk binnenkort op proef komen bij NEC. De rechtsbuiten is afkomstig van Manchester United. Vorig jaar kwam hij uit voor Watford. Volgend dagblad De Gelderlander twijfelt de 21-jarige Engelsman nog over zijn 'trial'.
mogelijk op proef... da´s duidelijk!! :D
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gesloten