Niet meer doen dus.Thomas schreef:Ik geef gewoon aan wat ik denk.
Stam is beter dan Ooijer.
:Djoey schreef: Nu komt Generaal trouwens met het bedrag van 7,3 miljoen. Die kent een andere insider? :D
Dat zou inderdaad een leuke en nuttige aankoop voor PSV zijn geweest!Ye' Mighty Oak schreef: Hoewel Alex en Stam twee redelijk dezelfde spelers zijn, zou het nu wel weer fijn zijn als ze Stam toch hadden gekocht.
Ye' Mighty Oak schreef:Hoe kun je een club met een speler vergelijken?Henk de Gier schreef:Stam IS beter dan Ooijer, hoe hard de psv'ers ook roepen dat het niet zo is.
Ooijer beter dan PSV, yeah right, En Heitinga is beter dan Alex :eusa_liar:
10/8/2006 - ´PSV wil tussen de vijf en acht miljoen voor Ooijer´
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat PSV voorzitter Westerhof weten dat PSV maar liefst tussen de vijf en acht miljoen euro vraagt voor Ooijer. De PSV voorzitter ontkent dat PSV hem vorig seizoen voor 1,5 miljoen euro wilde laten gaan naar Schalke´04, zoals de zaakwaarnemer van Ooijer beweerde. "Het echte bedrag staat gewoon in zijn contract. Als Bouma voor meer dan vijf miljoen euro weggaat, laten we een international als Ooijer toch niet voor minder vertrekken" aldus Westerhof in het AD.
En dus zal hij zwaar teleurgesteld zijn en is PSV opeens niet meer zo'n gemoedelijke club. ;)Remco. schreef:Alleen Ooijer gun ik z'n tranfer best wel, toch 8 jaar alles voor PSV gegeven.