PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo aug 06, 2006 7:48 pm

van 2012
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 06, 2006 8:24 pm

joey schreef:Ach, oefenen, wat zegt het?
Rekbaar begrip hoor, 'oefenen'. Kijk maar naar de JCS. Voor de verliezer het laatste oefenduel maar voor de winnaar de start van het seizoen.

elliquido

Bericht door elliquido » ma aug 07, 2006 11:23 am

ooijer staat in de belangstelling van blackburn rovers daar o.a. emmerton dreigt te vertrekken.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 07, 2006 12:19 pm

Dubbel schreef:
joey schreef:Ach, oefenen, wat zegt het?
Rekbaar begrip hoor, 'oefenen'. Kijk maar naar de JCS. Voor de verliezer het laatste oefenduel maar voor de winnaar de start van het seizoen.
ik vind het een veredelde oefenwedstrijd, of Ajax nu wint of verliest :yes:
Jöhnk, 29 mei 2006

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 07, 2006 6:51 pm

Remco B. schreef: Ook wel fijn dat de euforie rondom PSV wat getempert is, het leek wel alsof we al kampioen waren.
Moest wel lachen om die Da Costa. Als ik de impressies van de PSV'ers hier zo proefde, had PSV een kruising tussen der Kaiser en Baresi opgescharreld... van de reservebank van Nancy. Hou er rekening mee dat het om een aankoop van Koeman gaat!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma aug 07, 2006 8:05 pm

Met als verschil dat Koeman niet de uiteindelijke beslissing mag nemen :sad: Iets wat hij bij Ajax wel deed.

Remco.

Bericht door Remco. » ma aug 07, 2006 8:55 pm

wimpey schreef:
Remco B. schreef: Ook wel fijn dat de euforie rondom PSV wat getempert is, het leek wel alsof we al kampioen waren.
Moest wel lachen om die Da Costa. Als ik de impressies van de PSV'ers hier zo proefde, had PSV een kruising tussen der Kaiser en Baresi opgescharreld... van de reservebank van Nancy. Hou er rekening mee dat het om een aankoop van Koeman gaat!!
Hmmm, ik heb me nog het minste bezig gehouden over Da Costa. Al hoor ik inderdaad wel veel positieve verhalen over hem.

Had zelf het idee dat Salcido de nieuwe linksback van de eeuw ging worden, maar die blijkt zich natuurlijk ook te moeten aanpassen.

:aai: aan allen die zó positief waren ;)
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

Remco.

Bericht door Remco. » ma aug 07, 2006 10:05 pm

'Premiership lonkt voor André Ooijer'

André Ooijer mag én hoeft niet zonodig weg. Die boodschap brachten PSV en de verdediger naar buiten. Maar een club uit het Premiership doet een verwoede poging de Oranje-international alsnog los te weken.
Een club uit het Premiership heeft zich officieel gemeld in Eindhoven voor Ooijer, die de overstap wel ziet zitten. Blackburn Rovers heet dé potentiële nieuwe club voor de Amsterdammer te zijn.

De verdediger heeft er geen geheim van gemaakt open te staan voor een buitenlands avontuur. Maar die wens leek op de lange baan geschoven, toen hij de geruchten over een aanstaand vertrek eigenhandig de kop indrukte. 'Ik wil niet weg, ik hoef niet weg.' Al voegde Ooijer daar aan toe: 'zeg nooit nooit.'

Portsmouth heette ook in de race te zijn voor Ooijer. Maar manager Harry Redknapp lijkt met Sol Campbell zijn gewenste defensieve versterking binnen bereik te hebben. De Arsenal-verdediger zou inmiddels al een medische keuring achter de rug hebben.

VI
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 5:26 am

wimpey schreef:
Da Costa speelde dus slecht?

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 08, 2006 10:49 am

Ga er maar vanuit dat Ooijer vertrekt:

Ooijer praat met Rovers
Door FRANK VAN DEN HEUVEL

EINDHOVEN - PSV dreigt een van zijn meest geroutineerde spelers kwijt te raken. André Ooijer is in gesprek met Blackburn Rovers.

De kans is groot dat André Ooijer op korte termijn een contract tekent bij Blackburn Rovers. De Engelse club heeft zich afgelopen weekeinde officieel gemeld bij PSV en de verdediger voelt veel voor een transfer naar de Premiership. „André heeft wel oren naar een overgang“, bevestigde zijn zaakwaarnemer Sigi Lens gisteren.

Blackburn Rovers weet precies waar het aan toe is, want Ooijer heeft een clausule met een vaste afkoopsom in zijn contract. PSV en de verdediger waren in gesprek over het openbreken van de verbintenis die volgend jaar afloopt. „We hebben een aantal gesprekken gehad“, aldus PSV’s technisch manager Stan Valckx. „We leken er wel uit te zijn om met twee jaar te verlengen, tot 2009. Maar dat lijkt nu een gepasseerd station.“

Blackburn Rovers eindigde afgelopen seizoen als zesde en plaatste zich daarmee voor UEFA Cup-voetbal. De ambities blijven groot. Dit seizoen wil de ploeg van manager Mark Hughes zich opnieuw tegen de top van de Premier League aanschurken. Onlangs haalde de club bijvoorbeeld Benni McCarthy weg bij FC Porto.

Ooijer speelt sinds begin ’98 bij PSV en is dus net begonnen aan zijn negende volle seizoen in Eindhovense dienst. Ook vorig jaar werd er al gesproken over een vertrek. Toen hadden Genua en Schalke ’04 belangstelling. De afgelopen weken werd zijn naam in verband gebracht met Livorno en Portsmouth. Lens: „André is nu 32 en heeft nog één kans op een buitenlands avontuur. Livorno wil hem inderdaad heel graag naar de Serie A halen, maar dat heeft André zelf afgehouden. Blackburn is nu heel serieus en heel concreet. In een gesprek heeft de manager van Rovers laten weten hoe en wat. André ziet Blackburn echt zitten.“
ED? Dit artikel is geplaatst op PN zonder bron.

Ooijer heeft een clausule in zijn contract, naar verluidt. PSV heeft dus niets te vertellen. Het zou gaan om een bedrag van anderhalf miljoen pond.
Het stinkt aan alle kanten!

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 08, 2006 10:56 am

en dat is een behoorlijke tegenvaller voor PSV, gunstig voor Ajax.
Jöhnk, 29 mei 2006

jabu

Bericht door jabu » di aug 08, 2006 12:16 pm

Een soortgelijk artikel staat ook op VI.nl.

Frank

Bericht door Frank » di aug 08, 2006 1:21 pm

joey schreef: ED? Dit artikel is geplaatst op PN zonder bron.
Frank van den Heuvel zit op de sportredactie bij het ED, dus het zal inderdaad wel daar vandaan komen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 08, 2006 1:22 pm

Frank schreef:
joey schreef: ED? Dit artikel is geplaatst op PN zonder bron.
Frank van den Heuvel zit op de sportredactie bij het ED, dus het zal inderdaad wel daar vandaan komen.
Yep, vandaar mijn gok. :yes:

Wat vind jij van het nakend vertrek van Ooijer, Frank?

Frank

Bericht door Frank » di aug 08, 2006 1:26 pm

Ik zou het leuk vinden voor Ooijer, maar voor PSV is het minder natuurlijk. En weer redelijk laat, zo vlak voor het begin van de competitie. Gebeurde ook al met Lee en Bouma....

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 08, 2006 1:27 pm

Komt het niet door die clausules? Een voetballer kan rustig afwachten.

Ooijer heeft de onderhandelingen met PSV niet voor niets gerekt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di aug 08, 2006 1:36 pm

Wat moet je nou in zo'n gat als Blackburn vraag ik me dan af, blijf dan lekker waar je zit en zorg dat je na je carriere opgenomen wordt in de technische staf of jeugdtrainer ofzo.

Feest

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 1:39 pm

Geld, betere competitie, meer mediaaandacht. Eindhoven is ook maar een gat hoor. ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 1:45 pm

Zou mooi zijn als Ooijer vertrekt. Ik denk toch wel dat PSV dat gaat voelen. Ooijer is een uitstekende partner voor Alex en is ook nog eens één van de leiders op het veld.

Maargoed, voor hetzelde geld halen ze een uitstekende vervanger.

Frank

Bericht door Frank » di aug 08, 2006 1:52 pm

Ik maak me niet echt druk over de vervanging van Ooijer, moet ik zeggen.

Als ik zie wie er de laatste jaren allemaal weg zijn gegaan (waarvan dan meteen door iedereen gezegd werd: "nu wordt het moeilijk voor PSV") en hoe PSV er doorheen gekomen is.... dan kan Ooijer er ook nog wel bij ;)

Ik ben allang blij dat Gomes, Farfan en Alex er nog steeds zijn (nog wel tenminste :eusa_pray: ).

jabu

Bericht door jabu » di aug 08, 2006 1:55 pm

brigade zuid schreef:Wat moet je nou in zo'n gat als Blackburn vraag ik me dan af, blijf dan lekker waar je zit en zorg dat je na je carriere opgenomen wordt in de technische staf of jeugdtrainer ofzo.
Een buitenlands avontuur is voor een voetballer altijd leuk. Nu krijgt hij toch de kans om in de PL te spelen. Nederland kent hij ondertussen al. Voor hem is de noodzaak om voor het kampioenschap en in de CL te spelen dan misschien minder groot.

Feest

Bericht door Feest » di aug 08, 2006 1:57 pm

Omdat PSV zwakker wordt, is dat goed voor Ajax?

Korte termijn gedachte.

Doe mij maar gewoon een zo sterk mogelijke competitie.

ub40_bboy

Bericht door ub40_bboy » di aug 08, 2006 2:20 pm

Steef schreef:Omdat PSV zwakker wordt, is dat goed voor Ajax?

Korte termijn gedachte.

Doe mij maar gewoon een zo sterk mogelijke competitie.
Inderdaad, heeft PSV al gevraagd naar eventuele vervangers voor Ooijer?

rush2112

Bericht door rush2112 » di aug 08, 2006 2:34 pm

Frank schreef:Ik maak me niet echt druk over de vervanging van Ooijer, moet ik zeggen.
Joris Mathijsen?

jabu

Bericht door jabu » di aug 08, 2006 2:37 pm

Daar zal PSV dan vlak voor het begin van de competitie flink voor moeten betalen.

Gesloten