PSV
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
ik vind het een veredelde oefenwedstrijd, of Ajax nu wint of verliest :yes:Dubbel schreef:Rekbaar begrip hoor, 'oefenen'. Kijk maar naar de JCS. Voor de verliezer het laatste oefenduel maar voor de winnaar de start van het seizoen.joey schreef:Ach, oefenen, wat zegt het?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Moest wel lachen om die Da Costa. Als ik de impressies van de PSV'ers hier zo proefde, had PSV een kruising tussen der Kaiser en Baresi opgescharreld... van de reservebank van Nancy. Hou er rekening mee dat het om een aankoop van Koeman gaat!!Remco B. schreef: Ook wel fijn dat de euforie rondom PSV wat getempert is, het leek wel alsof we al kampioen waren.
-
Hmmm, ik heb me nog het minste bezig gehouden over Da Costa. Al hoor ik inderdaad wel veel positieve verhalen over hem.wimpey schreef:Moest wel lachen om die Da Costa. Als ik de impressies van de PSV'ers hier zo proefde, had PSV een kruising tussen der Kaiser en Baresi opgescharreld... van de reservebank van Nancy. Hou er rekening mee dat het om een aankoop van Koeman gaat!!Remco B. schreef: Ook wel fijn dat de euforie rondom PSV wat getempert is, het leek wel alsof we al kampioen waren.
Had zelf het idee dat Salcido de nieuwe linksback van de eeuw ging worden, maar die blijkt zich natuurlijk ook te moeten aanpassen.
:aai: aan allen die zó positief waren ;)
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."
'Premiership lonkt voor André Ooijer'
André Ooijer mag én hoeft niet zonodig weg. Die boodschap brachten PSV en de verdediger naar buiten. Maar een club uit het Premiership doet een verwoede poging de Oranje-international alsnog los te weken.
Een club uit het Premiership heeft zich officieel gemeld in Eindhoven voor Ooijer, die de overstap wel ziet zitten. Blackburn Rovers heet dé potentiële nieuwe club voor de Amsterdammer te zijn.
De verdediger heeft er geen geheim van gemaakt open te staan voor een buitenlands avontuur. Maar die wens leek op de lange baan geschoven, toen hij de geruchten over een aanstaand vertrek eigenhandig de kop indrukte. 'Ik wil niet weg, ik hoef niet weg.' Al voegde Ooijer daar aan toe: 'zeg nooit nooit.'
Portsmouth heette ook in de race te zijn voor Ooijer. Maar manager Harry Redknapp lijkt met Sol Campbell zijn gewenste defensieve versterking binnen bereik te hebben. De Arsenal-verdediger zou inmiddels al een medische keuring achter de rug hebben.
VI
André Ooijer mag én hoeft niet zonodig weg. Die boodschap brachten PSV en de verdediger naar buiten. Maar een club uit het Premiership doet een verwoede poging de Oranje-international alsnog los te weken.
Een club uit het Premiership heeft zich officieel gemeld in Eindhoven voor Ooijer, die de overstap wel ziet zitten. Blackburn Rovers heet dé potentiële nieuwe club voor de Amsterdammer te zijn.
De verdediger heeft er geen geheim van gemaakt open te staan voor een buitenlands avontuur. Maar die wens leek op de lange baan geschoven, toen hij de geruchten over een aanstaand vertrek eigenhandig de kop indrukte. 'Ik wil niet weg, ik hoef niet weg.' Al voegde Ooijer daar aan toe: 'zeg nooit nooit.'
Portsmouth heette ook in de race te zijn voor Ooijer. Maar manager Harry Redknapp lijkt met Sol Campbell zijn gewenste defensieve versterking binnen bereik te hebben. De Arsenal-verdediger zou inmiddels al een medische keuring achter de rug hebben.
VI
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."
Da Costa speelde dus slecht?wimpey schreef:Moest wel lachen om die Da Costa. Als ik de impressies van de PSV'ers hier zo proefde, had PSV een kruising tussen der Kaiser en Baresi opgescharreld... van de reservebank van Nancy. Hou er rekening mee dat het om een aankoop van Koeman gaat!!Remco B. schreef: Ook wel fijn dat de euforie rondom PSV wat getempert is, het leek wel alsof we al kampioen waren.
Ga er maar vanuit dat Ooijer vertrekt:
Ooijer heeft een clausule in zijn contract, naar verluidt. PSV heeft dus niets te vertellen. Het zou gaan om een bedrag van anderhalf miljoen pond.
ED? Dit artikel is geplaatst op PN zonder bron.Ooijer praat met Rovers
Door FRANK VAN DEN HEUVEL
EINDHOVEN - PSV dreigt een van zijn meest geroutineerde spelers kwijt te raken. André Ooijer is in gesprek met Blackburn Rovers.
De kans is groot dat André Ooijer op korte termijn een contract tekent bij Blackburn Rovers. De Engelse club heeft zich afgelopen weekeinde officieel gemeld bij PSV en de verdediger voelt veel voor een transfer naar de Premiership. „André heeft wel oren naar een overgang“, bevestigde zijn zaakwaarnemer Sigi Lens gisteren.
Blackburn Rovers weet precies waar het aan toe is, want Ooijer heeft een clausule met een vaste afkoopsom in zijn contract. PSV en de verdediger waren in gesprek over het openbreken van de verbintenis die volgend jaar afloopt. „We hebben een aantal gesprekken gehad“, aldus PSV’s technisch manager Stan Valckx. „We leken er wel uit te zijn om met twee jaar te verlengen, tot 2009. Maar dat lijkt nu een gepasseerd station.“
Blackburn Rovers eindigde afgelopen seizoen als zesde en plaatste zich daarmee voor UEFA Cup-voetbal. De ambities blijven groot. Dit seizoen wil de ploeg van manager Mark Hughes zich opnieuw tegen de top van de Premier League aanschurken. Onlangs haalde de club bijvoorbeeld Benni McCarthy weg bij FC Porto.
Ooijer speelt sinds begin ’98 bij PSV en is dus net begonnen aan zijn negende volle seizoen in Eindhovense dienst. Ook vorig jaar werd er al gesproken over een vertrek. Toen hadden Genua en Schalke ’04 belangstelling. De afgelopen weken werd zijn naam in verband gebracht met Livorno en Portsmouth. Lens: „André is nu 32 en heeft nog één kans op een buitenlands avontuur. Livorno wil hem inderdaad heel graag naar de Serie A halen, maar dat heeft André zelf afgehouden. Blackburn is nu heel serieus en heel concreet. In een gesprek heeft de manager van Rovers laten weten hoe en wat. André ziet Blackburn echt zitten.“
Ooijer heeft een clausule in zijn contract, naar verluidt. PSV heeft dus niets te vertellen. Het zou gaan om een bedrag van anderhalf miljoen pond.
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16
Ik maak me niet echt druk over de vervanging van Ooijer, moet ik zeggen.
Als ik zie wie er de laatste jaren allemaal weg zijn gegaan (waarvan dan meteen door iedereen gezegd werd: "nu wordt het moeilijk voor PSV") en hoe PSV er doorheen gekomen is.... dan kan Ooijer er ook nog wel bij ;)
Ik ben allang blij dat Gomes, Farfan en Alex er nog steeds zijn (nog wel tenminste :eusa_pray: ).
Als ik zie wie er de laatste jaren allemaal weg zijn gegaan (waarvan dan meteen door iedereen gezegd werd: "nu wordt het moeilijk voor PSV") en hoe PSV er doorheen gekomen is.... dan kan Ooijer er ook nog wel bij ;)
Ik ben allang blij dat Gomes, Farfan en Alex er nog steeds zijn (nog wel tenminste :eusa_pray: ).
Een buitenlands avontuur is voor een voetballer altijd leuk. Nu krijgt hij toch de kans om in de PL te spelen. Nederland kent hij ondertussen al. Voor hem is de noodzaak om voor het kampioenschap en in de CL te spelen dan misschien minder groot.brigade zuid schreef:Wat moet je nou in zo'n gat als Blackburn vraag ik me dan af, blijf dan lekker waar je zit en zorg dat je na je carriere opgenomen wordt in de technische staf of jeugdtrainer ofzo.