Mij best als Huntelaar en Sneijder dan ook geschorst worden.Henk de Gier schreef:geef Ooijer dan ook maar 2 wedstrijden
PSV
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Doe eens lekker normaal, Harm. :sad:Ye' Mighty Oak schreef:Belachelijk :pukey:
Dit kutdwerg kwam zelf veel te onbesuijsd in, hij had zijn nek er af mogen schoppen wat mij betreft.
Telt die nietszeggende wedstrijd ook mee?
Sneijder kwam onbesuisd in maar had nog kans om bij de bal te komen. Wat Gomes deed sloeg echt nergens op. Wat heethoofden als Ooijer, Cocu en Huntelaar daarna deden kon ook niet echt door de beugel.
Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
Ik kan de reactie van Gomes best begrijpen, ik zou ook kwaad worden wanneer je als keeper zo aangevallen wordt. Toch moet je je dan beheersen volgens 90% van het publiek, ik ben het daar niet geheel mee eens. Voetballers zijn ook mensen.
Ik kan de reactie van Gomes best begrijpen, ik zou ook kwaad worden wanneer je als keeper zo aangevallen wordt. Toch moet je je dan beheersen volgens 90% van het publiek, ik ben het daar niet geheel mee eens. Voetballers zijn ook mensen.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."
Pot, ketel, zwart.Thomas schreef:Doe eens lekker normaal, Harm. :sad:Ye' Mighty Oak schreef:Belachelijk :pukey:
Dit kutdwerg kwam zelf veel te onbesuijsd in, hij had zijn nek er af mogen schoppen wat mij betreft.
Telt die nietszeggende wedstrijd ook mee?
Sneijder kwam onbesuisd in maar had nog kans om bij de bal te komen. Wat Gomes deed sloeg echt nergens op. Wat heethoofden als Ooijer, Cocu en Huntelaar daarna deden kon ook niet echt door de beugel.
Sneijder had helemaal geen kans om bij de bal te komen.
en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:Remco B. schreef:Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
Hier is maanden terug al genoeg over gesproken. Wat er ook aan natrappen vooraf gaat, in dit geval lomp inkomen van Sneijder wat een kaart had verdiend, natrappen blijft een overtreding die niet goed te praten is met wat een ander deed. Dan is iedere vorm van natrappen logisch, want er gaat altijd een overtreding of provocatie aan vooraf.Ye' Mighty Oak schreef:en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:Remco B. schreef:Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
Ben benieuwd of PSV de straf accepteert waardoor Gomes de supercup tegen Ajax mist, maar slechts 1 duel uit de eredivisie, of dat ze hem liever tegen Ajax laten keepen en de eerste 2 competitieduels missen.
Ik neem aan dat PSV deze schorsing accepteert, de competitie is veel belangrijker.
En de trap van Gomes leek op natrappen, al kon hij volgens mij Sneijder niet zien omdat zijn eigen arm op dat moment voor zijn gezicht zat. Maar ja, gewoon accepteren deze straf. Ondanks dat Gomes volgens mij nog geen vlieg dood zal slaan, daar is hij veel te lief voor ;)
En de trap van Gomes leek op natrappen, al kon hij volgens mij Sneijder niet zien omdat zijn eigen arm op dat moment voor zijn gezicht zat. Maar ja, gewoon accepteren deze straf. Ondanks dat Gomes volgens mij nog geen vlieg dood zal slaan, daar is hij veel te lief voor ;)
-
Zo he.. stoer... Maatje 50 tegen dwergje... Gefrusteerd?Ye' Mighty Oak schreef:en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:Remco B. schreef:Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
- Henk de Gier
- Contacteer:
heb jij ook zo'n schande gesproken van de overtreding van Dani op Lodewijks? :hypocrite:Ye' Mighty Oak schreef:en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:Remco B. schreef:Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Nee hoor, waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn? Ik heb al meer kampioensschappen meegemaakt dan jij sinds we op AT zijn. Voetbal is leuk :yes:GangstaRiB schreef:Zo he.. stoer... Maatje 50 tegen dwergje... Gefrusteerd?Ye' Mighty Oak schreef:en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:Remco B. schreef:Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
Was jij niet degene die iemand meerdere keren dood gewenst heeft?Henk de Gier schreef:heb jij ook zo'n schande gesproken van de overtreding van Dani op Lodewijks? :hypocrite:Ye' Mighty Oak schreef:en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:Remco B. schreef:Ik heb het hele voorval nog niet teruggezien, maar wanneer Gomes daadwerkelijk een natrappende beweging maakte naar Sneijder moet hij gestraft worden. Over de aanleiding van de overtreding (wild inkomen van Senijder) kan je zeggen en schrijven tot je een ons weegt, feit is gewoon dat hij dan in de wedstrijd zelf bestraft had moeten worden. na afloop iemand schorsen "vanwege wild inkomen" slaat nergens op.
- Henk de Gier
- Contacteer:
dat is iets heel anders Harm. We hebben het hier over schandalige overtredingen in het veld, als Dani Lodewijks bijna doodschopt schreeuw je moord en brand (terecht!) maar daarintegen wil je wel dat Gomes Sneijder zo aanpakt. Behoorlijk hypocriet :pukey:Ye' Mighty Oak schreef:Was jij niet degene die iemand meerdere keren dood gewenst heeft?Henk de Gier schreef:heb jij ook zo'n schande gesproken van de overtreding van Dani op Lodewijks? :hypocrite:Ye' Mighty Oak schreef: en er was eigenlijk helemaal niks aan de hand, als hij Sneijder echt geraakt zou hebben met die maat 50 van hem, dan was dat dwergje echt niet meer opgestaan :eusa_pray:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Volgens mij heb ik trouwens nog helemaal niet gezegd dat ik moord en brand schreeuwde bij die overtreding van Dani, je legt me nu ook nog eens woorden in de mond.Henk de Gier schreef:dat is iets heel anders Harm. We hebben het hier over schandalige overtredingen in het veld, als Dani Lodewijks bijna doodschopt schreeuw je moord en brand (terecht!) maar daarintegen wil je wel dat Gomes Sneijder zo aanpakt. Behoorlijk hypocriet :pukey:Ye' Mighty Oak schreef:Was jij niet degene die iemand meerdere keren dood gewenst heeft?Henk de Gier schreef: heb jij ook zo'n schande gesproken van de overtreding van Dani op Lodewijks? :hypocrite:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik zag die overtreding voor mijn neus gebeuren, verschrikkelijk. Lodewijks heeft minutenlang over het veld lopen tollen, omdat de scheidsrechter de blessuretijd liet duren en duren. Een dieptepunt. X'C :pukey:Jesse schreef:Ik heb de overtreding van Dani ook nooit afgekeurd.
:bis:
Maar terug naar het heden: een terechte straf voor Gomes. Niet dat ze er bij PSV wakker van zullen liggen. De JCS gaat nergens over en wie er tegen NEC gymnastiekoefeningen doet voor het doel van PSV terwijl het aan de andere kant prijsschieten is, maakt weinig uit. ;)
Het stinkt aan alle kanten!