Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 4:55 pm

wat zijn we eensgezind vandaag Rishi, ook al over Schilder :xyxthumbs:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za jul 29, 2006 5:00 pm

Mee eens. Hoewel 18 miljoen wel veel geld is.

Kuijt is een goede spits met een irritante kop. Maar is wel overal geslaagd waar hij komt. Hij doet er goed aan om weer een volksclub te kiezen!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 5:02 pm

ik blijf erbij dat hij de perfecte opvolger is voor Allan Shearer.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 29, 2006 5:47 pm

Henk de Gier schreef:en Kuyt is volwaardig international en heeft op dat niveau ook al gescoord tegen topverdedigers.

Kuyt bashen is populair hier, omdat hij een Feyenoorder is. Onterecht in mijn ogen, en volgend jaar, na Kuyts eerste seizoen in de Premier League moeten jullie mij en Wimpey gelijk geven.
Ik zie Kuijt ook wel slagen in de Premier League maar naar mijn weten heeft Kuijt nog nooit tegen een topverdediging gescoord, hoor. Kan er natuurlijk ook aan liggen dat Feyenoord al jaren geen topteams meer tegenkomt. :hypocrite:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za jul 29, 2006 9:01 pm

Je moet er toch niet aan denken dat fnoord 18 miljoen krijgt voor die visstick, ik geloof dat ik dan liever heb dat ie blijft. Zo goed vind ik hem ook weer niet, moet nog zien of ie er in Engeland 20+ inschiet.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 9:06 pm

zonder Kuyt stort Feyenoord helemaal in.

Als ze 18 miljoen weten te vangen doen ze het goed, maar ik denk niet dat ze de klap van zijn vertrek snel te boven zullen komen. Hij is de kapstok waar de rest van het team aan hangt.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 29, 2006 9:40 pm

Rishi schreef:Ik ga mee met Henk. Kuijt is een goede spits. Maar niet DE aanvalsleider van Chelsea, Man Utd., Arsenal, Bayern, Real, Barca, Lyon, Valencia en Ajax
Huh, volgens mij ben je het juist eens met mij.
Ajax!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo jul 30, 2006 1:19 am

Mr. Ajax schreef:Precies....Kuyt is een spits voor Charlton Athletic ofzo...Als Benni ´maar' bij Blackburn Rovers kan spelen...
Wat een onzin. Kuyt is misschien niet de échte top, maar net daaronder (Liverpool, Newcastle, Tottenham, Valencia, HSV) is hij zeker op zijn plaats.
***

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 30, 2006 12:15 pm

Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo jul 30, 2006 12:32 pm

Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?
Als je het aankoopbeleid van f-word bekijkt over de laatste jaren is dat van hen nog ongelukkiger dan dat van Ajax. Laat dat vooral zo blijven, maar met de miljoenen van (de verkoop van) Kuijt kunnen ze toch moeilijk goals terugkopen. En dat was het enige dat f-word vorig seizoen (relatief) nog vrij lang liet meestrijden om het kampioenschap.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 30, 2006 12:40 pm

F-word? :X

Ik neem aan dat er een lijstje ligt wanneer Kuijt daadwerkelijk gaat vertrekken. Men zal toch een goeie spits kunnen aankopen en daarnaast een Tymoschuk en nog 2 goeie krachten kunnen halen. De selectie wordt er dan toch beter op, want Kuijt is ook niet heilig. Wanneer je de linksbackpositie versterkt (Braafheid?) en daarnaast ook een goeie slag kan slaan op het middenveld, dan doe je toch weer goede zaken.

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » zo jul 30, 2006 1:00 pm

Feijenoord is er altijd erg goed in om zo'n kapitaal van 18 miljoen te verspillen aan nietsnutten. Of het bedrag uitgeven aan 'goede' spelers die in Rotterdam niet uit de verf komen of gewaardeerd worden. Ik verheug mij er nu al op! :eusa_dance:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 30, 2006 1:08 pm

Waar kennen we dat toch van?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » zo jul 30, 2006 1:17 pm

Tuurlijk kennen wij dit van onszelf. Maar om één of andere reden geniet ik er bij Feijenoord een stuk meer van.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 30, 2006 1:24 pm

Ik niet. Ik zie liever een sterk Feyenoord.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » zo jul 30, 2006 1:32 pm

Bij mij is het een dubbel gevoel. Aan de ene kant zie ik graag een sterke Hollandse competitie en aan de andere kant geniet ik me suf als het een puinhoop is bij Feijenoord en PSV.

Ik ben ook maar een mens.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 1:50 pm

Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor.
Nee, daarvoor is het al veel te laat! :D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:25 pm

Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?
voor zover ik heb gelezen kan niet de volledige 18 miljoen worden geinvesteerd, en Kuyt is de belangrijkste speler van Feyenoord. Ik denk dat Feyenoord zonder Kuyt moeite gaat krijgen om zelfs maar de playoffs 2/5 te gaan halen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo jul 30, 2006 11:58 pm

Bertje schreef:Ik niet. Ik zie liever een sterk Feyenoord.
Ik zie liever een ijzersterk Feyenoord, een nog sterker PSV en een wonderbaarlijk Ajax. Maar aangezien Ajax nog verder van wonderbaarlijk is moet de rest maar gewoon minder zijn. ;)

Als Kuijt vertrekt maakt de technische staff er toch wel een zooitje van. Daar ben ik van overtuigd. Feyenoord heeft zowel in Nederland als in het buitenland niet al teveel aantrekkingskracht meer en het scoutingsapparaat is ongeveer net zo bijzonder als dat van Ajax.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma jul 31, 2006 12:02 am

'Anderlecht toont interesse in Saïdi'
Door Richard Avontuur
28 Juli, 2006

Het Belgische Anderlecht is geïnteresseerd om Karim Saïdi over te nemen van Feyenoord, zo melden enkele Belgische media. De Tunesiër krijgt onder Erwin Koeman weinig kans in het eerste bij Feyenoord en mag vertrekken.

Saïdi, die met Tunesië uitkwam op het WK, werd afgelopen seizoen verhuurd aan het Italiaanse Lecce, omdat Erwin Koeman niet veel speeltijd voorspelde voor Saïdi in Rotterdam. Bij Lecce speelde Saïdi in totaal negen wedstrijden.

Saïdi arriiveerde in De Kuip toen Ruud Gullit hoofdtrainer was. Onder Gullit kreeg de verdediger veel speeltijd, maar na de komst van Erwin Koeman is Saïdi naar de achtergrond verdwenen in Rotterdam Zuid.
voetbalmax
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » ma jul 31, 2006 12:35 am

Scherrer schreef:
Mr. Ajax schreef:Precies....Kuyt is een spits voor Charlton Athletic ofzo...Als Benni ´maar' bij Blackburn Rovers kan spelen...
Wat een onzin. Kuyt is misschien niet de échte top, maar net daaronder (Liverpool, Newcastle, Tottenham, Valencia, HSV) is hij zeker op zijn plaats.
Ok, bij deze clubs zou hij het volgens mij ook wel kunnen redden. Acht ik hem toe in staat. Maar ik lees bedragen van 18 miljoen.. Dat gaan deze clubs nooit neerleggen voor een spits die het hoogstens gaat 'redden'. Ik bedoel, Kuijt gaat deze clubs niet sterker maken.
Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?
18 miljoen!! Als Feyenoord daar aan vast blijft houden gaat het nog veel langer duren, wordt een gevalletje Van Bommel :redcard:
Ajax!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » ma jul 31, 2006 1:52 am

Giacomo Puccini schreef:
Scherrer schreef: (.....)

Wat een onzin. Kuyt is misschien niet de échte top, maar net daaronder (Liverpool, Newcastle, Tottenham, Valencia, HSV) is hij zeker op zijn plaats.
Ok, bij deze clubs zou hij het volgens mij ook wel kunnen redden. Acht ik hem toe in staat. Maar ik lees bedragen van 18 miljoen.. Dat gaan deze clubs nooit neerleggen voor een spits die het hoogstens gaat 'redden'. Ik bedoel, Kuijt gaat deze clubs niet sterker maken.
Het bedrag van 18 miljoen is inderdaad véél te hoog. Met een bedrag van tussen de 12 en 14 miljoen zit je denk ik meer in de richting van zijn marktwaarde. Als Feyenoord meer dan 15 miljoen voor Kuyt krijgt hebben ze het echt héél erg goed gedaan.
***

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jul 31, 2006 8:58 am

Bertje schreef:Ik niet. Ik zie liever een sterk Feyenoord.
Motiveer uw stelling.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 31, 2006 9:46 am

Ik vind niets erger dan kampioen van de armoede zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma jul 31, 2006 10:23 am

Dat is waar. Maar het kan ook wel eens leuk zijn hoor. Feyenoorders elke week uitlachen :D
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten