Eerste Divisie nieuws 2010 - 2011
Re: Eerste Divisie nieuws 2010 - 2011
Dan moet Zwolle tegelijkertijd winnen in Leeuwarden. Dat lijkt me niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het is zeker waar dat het er geweldig uitziet voor RKC. Maar goed, je weet nooit wat in zo'n kampioenswedstrijd gebeurt. Maar ik ben het met je eens, er moet een wonder gebeuren voor Zwolle willen ze nog kampioen worden.
I think I lost my fucking headache
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Stiekem vind ik het wel mooi dat Zwolle de eredivisie niet ingaat met dat kutstadion.
Niet dat RKC nou zo geweldig is, maar toch. In ieder geval vrij vervoer, hoop ik!
Niet dat RKC nou zo geweldig is, maar toch. In ieder geval vrij vervoer, hoop ik!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ook op Osama-maandag verschijnt mijn wekelijkse Balgevoel-column 'gewoon' op NU Sport.nl. Deze week gaat 'ie over Almere City - Fortuna Sittard, de degradatiekraker tussen Neêrlands slechtste profclubs. Ik was erbij, vrijdagavond. Hier lezen!
K.
K.
Still alive...
-
Ik hoop dat Almere eruit vliegt. Clubje van niks, kutstad, echt alles wat ik eigenlijk stom vind aan Nederland laat zich samenvatten in het woord 'Almere'. (En Rotterdam)
Bovendien is Fortuna Sittard gewoon een mooie échte club. Ik hoop dat ze het redden!
Bovendien is Fortuna Sittard gewoon een mooie échte club. Ik hoop dat ze het redden!
- Jinne
- Site Admin
- Contacteer:
Waarom is Fortuna dan een mooie club?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Historie, nog een fanatiek publiek (zeker als je ziet hoever de club is afgegleden) en ik ben eind jaren 90 nog een paar keer in De Baandert geweest...erg mooi.
Het is natuurlijk bij lange na niet de mooiste club van Nederland, maar als je het afzet tegen dat amateuristische pruts-FC Omniworld Almere fucking City FC, pff...alleen met zo'n naam verdien je al een faillisement.
Het is natuurlijk bij lange na niet de mooiste club van Nederland, maar als je het afzet tegen dat amateuristische pruts-FC Omniworld Almere fucking City FC, pff...alleen met zo'n naam verdien je al een faillisement.
Nieuwe clubs zijn per definitie kut?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Ja. Zeker als ze een Engelse naam aanmeten, uit een stad komen die net 40 jaar bestaat en spelen in het Mitsubishi Forklift-stadion.
Nep. Wegwezen.
Nep. Wegwezen.
Nee.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kowalczyk schreef:Ook op Osama-maandag verschijnt mijn wekelijkse Balgevoel-column 'gewoon' op NU Sport.nl. Deze week gaat 'ie over Almere City - Fortuna Sittard, de degradatiekraker tussen Neêrlands slechtste profclubs. Ik was erbij, vrijdagavond. Hier lezen!
K.
Kleine lacune Co, het stadion staat toch echt in Almere stad. Aan de andere kant van de vaart/tussenring begint Almere-Buiten pas e cht.
Enne zonder de strafpunten hadden MVV en Almere hoger gestaan dan ze nu staan.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Almere gaat het waarschijnlijk ook nog redden, RBC krijgt drie punten in mindering en komt op de laatste plaats. (En gaat bij degradatie waarschijnlijk naar de klote.)
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gefeliciteerd.
Niet dus...Thijs schreef:Almere gaat het waarschijnlijk ook nog redden, RBC krijgt drie punten in mindering en komt op de laatste plaats. (En gaat bij degradatie waarschijnlijk naar de klote.)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
nos.nlRBC vraagt uitstel van betaling aan
Toegevoegd: maandag 6 jun 2011, 14:02
Het noodlijdende RBC Roosendaal heeft nog niet, zoals eerder was aangekondigd, een faillissementsaanvraag ingediend.
De Brabantse club heeft bij de rechtbank wel uitstel van betaling aangevraagd.
Het verzoek om surseance van betaling "is een noodgreep om wat lucht te krijgen", legt Hans van Oijen, advocaat van de club, uit. "Schuldeisers wilden vandaag spullen bij de club ophalen. De uitgesproken surseance voorkomt dat."
Van Oijen spreekt tegen dat de club nu gered lijkt. "De situatie blijft verder hetzelfde. Er staat geen reddingsplan op papier en ook heb ik nog geen bedragen gezien. Ik omarm elk initiatief, maar vooralsnog is er niets concreet."
De aandeelhoudersvergadering van NV RBC Roosendaal besloot vorige week het faillissement van de club aan te vragen.
Failliet laten gaan. Er zijn so wie so al veel te veel betaald voetbalclubs in Brabant die elkaar in de weg zitten.
-
RBC is failliet. Zonde voor de RBC-supporters.
www.telegraaf.nldo 26 mei 2011, 10:32
Den Bosch in de problemen
DEN BOSCH - FC Den Bosch vreest dat sponsors worden afgeschrikt door berichten dat de gemeente Den Bosch vooralsnog niet wenst mee te werken aan een reddingsplan. Bovendien stelt de gemeente de situatie slechter voor dan die is. President-commissaris Leo Markensteyn heeft dat donderdag gezegd.
Een delegatie van FC Den Bosch probeert later op donderdag de gemeente te overtuigen dat nog hooguit 3 in plaats van 7 ton nodig is om op 15 juni een sluitende begroting aan de KNVB te kunnen presenteren. „Anders wordt het lastig”, reageerde Markensteyn.
Het college van Den Bosch wil onder strikte voorwaarden meehelpen aan schuldsanering bij FC Den Bosch maar de club voldoet nog niet aan de voorwaarden, maakte wethouder Bart Eigeman dinsdag bekend.
In Den Bosch gaat het ook niet echt goed.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zijn er alleen niet zoveel en er zijn al zoveel clubs in het zuiden van NL.Thijs schreef:RBC is failliet. Zonde voor de RBC-supporters.
Zijn er alleen niet zoveel en er zijn al zoveel clubs in het zuiden van NL.Thijs schreef:RBC is failliet. Zonde voor de RBC-supporters.
Het zou de redding kunnen betekenen voor Almere (degraderen mogelijk niet), maar als het aan mij ligt zou ik Almere gewoon laten degraderen en met 17 ploegen doorgaan. Minder ploegen in de twee hoogste divisies zal de kwaliteit ten goede komen.
SCHULD RBC 6,7 MILJOEN
ROOSENDAAL – RBC Roosendaal heeft een totale schuld van 6,7 miljoen euro. De grootste schuldeisers zijn de gemeente Roosendaal (4,2 miljoen euro), de Belastingdienst en enkele sponsors. Dat heeft curator Toine Jacobs bekendgemaakt. De Roosendaalse club uit de Jupiler League werd deze week failliet verklaard. Door het faillissement wordt de gemeente Roosendaal eigenaar van het stadion. De curator spreekt volgende week met de gemeente over de mogelijkheden van het stadion