AZ 2010-2011
Re: AZ 2010-2011
Als Verbeek El Hamdaoui al lastig vond...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij gaat er wel op vooruit ivm Breno, Van Buyten, Badstuber en die prut. Maar of je daar nou de CL mee gaat winnen....joey schreef:Het gerucht gaat dat Van Gaal zijn oude pupil Hector Moreno wil halen.
Van Gaal moeten ze verbieden om spelers te kopen.
IK GELOOF!!!!!!
Kew Jaliens per direct naar Wisla Krakow.
Wat is je bron, D_skilled?
Staat ook op VI.nl: http://www.vi.nl/Nieuws-item/193955/Jal ... rg-aan.htmJabu schreef:Wat is je bron, D_skilled?
Een onvervalste hattrick van Sigthorsson in 28 minuten. Netjes, hoor.
VVV stevent af op degradatie/nacompetitie.
VVV stevent af op degradatie/nacompetitie.
Die IJslander gaat nog even door: staat nu op 5 en het staat in totaal 6-1 voor AZ.
Ik zit Heerenveen - AZ te kijken. Die Esteban Alvarado lijkt verdomd veel op Boy Waterman. Het kan z'n tweelingbroer wel zijn.
Hmm, een wijs man heeft hem al eens in de aankopensuggestietopic geplaatst.....joey schreef:Straks gaat Ajax hem nog halen.

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
De beste speler in de eerste helft. Een speler om in de gaten te houden.
Hoorde ik Verbeek nou zeggen dat AZ uit 3 wedstrijden nog minimaal 9 punten moet kunnen halen??
Dat zou betekenen dat het er ook nog 10 of meer kunnen zijn... :-)
Toch nog even een lesje rekenen?
Dat zou betekenen dat het er ook nog 10 of meer kunnen zijn... :-)
Toch nog even een lesje rekenen?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
In principe is het niet zo gek om te stellen dat je uit 3 wedstrijden minimaal 9 punten moet halen, toch?
Tuurlijk, het impliceert dat je er meer kan halen, maar het is overduidelijk dat Verbeek gewoon bedoelt dat hij alle wedstrijden vanaf nu moet winnen. Lijkt me duidelijk.
Tuurlijk, het impliceert dat je er meer kan halen, maar het is overduidelijk dat Verbeek gewoon bedoelt dat hij alle wedstrijden vanaf nu moet winnen. Lijkt me duidelijk.
Die 9 punten kan hij op zijn buik schrijven, AZ verliest met 2 - 1 van notabene Willem II.... 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Wordt het nog spannend voor de 4de plaats...
Tegen wie moet Willen II nog allemaal? Ik lach me kapot als toch VVV direct degradeert.
Tegen wie moet Willen II nog allemaal? Ik lach me kapot als toch VVV direct degradeert.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tegen Twente uit en NAC thuis. Kan dus zo nog maar 3 punten opleveren.
Daar hebben ze alleen niet genoeg aan ivm het doelsaldo van VVV, en met name de 94(!) tegengoals die ze al hebben geincasseerd. Willem ll zal dus 1 of 3 punten moeten pakken tegen TwentePeter schreef:Tegen Twente uit en NAC thuis. Kan dus zo nog maar 3 punten opleveren.