Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Rooie » di okt 26, 2010 10:30 am

En omgekeerd zal die scheids nu objectief willen lijken en daarom misschien VVV juist wel benadelen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » di okt 26, 2010 10:42 am

Kan natuurlijk allebei en dan wordt het dus op je tenen lopen, een scheidsrechter die voor elke wissewasje gaat fluiten om in ieder geval niet de schijn tegen te krijgen ..

En dan gaan we weer roepen dat clubs en spelers daarboven moeten staan, maar o werkt dat natuurlijk niet in het veld.

Het ergste is nog dat de KNVB nog steeds niks geleerd heeft en dat we een zeer slechts scheidsrechterkorps hebben, die wedstrijden met hun fluitgedrag beinvloeden ( al zal de rest nu wel weer enkele wedstrijden alerter zijn ) maar dat wisten we al wat eerder ...

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door martijn401 » di okt 26, 2010 11:38 am

Op de Oosttribune kon je de knieën van Bahia horen knikken

Ik stond op de Oosttribune tussen de harde kern van PSV, omdat we voor de maandagkrant een reportage wilden maken over de supporters in Eindhoven, in tijden van vergrijzing. Het kwam er niet van, want de ellende bij Feyenoord bleek net even wat urgenter, na die 10-0. Journalistieke relevantie, noemen wij dat, maar u mag het ook best stemmingmakerij noemen. Of scorebordjournalistiek.
COLUMN 'Tisgofferniettegeleuven.' Het kwam als een soort zucht uit de mond van de man naast me, op de Oosttribune, schuin achter het doel van Rob van Dijk. Hij legde een hand op de schouder van zijn zoontje, schudde zijn rondroze hoofd en zei het toen nog maar een keer, nu met een gelukzalige grijns. 'Tisgofferniettegeleuven.'

Mijn Eindhovens is niet echt perfect, vooral grammaticaal niet, maar ik kan het redelijk goed verstaan. In het Nederlands had de man met het rondroze hoofd beduidend meer woorden nodig gehad, vermoedelijk. Meer iets in de trant van: 'Het is werkelijk met geen pen te beschrijven wat hier vandaag allemaal gebeurt in het Philips-stadion.' Maar mijn buurman zei het beter. Krachtiger vooral. 'Tisgofferniettegeleuven.'

Ik stond op de Oosttribune tussen de harde kern van PSV, omdat we voor de maandagkrant een reportage wilden maken over de supporters in Eindhoven, in tijden van vergrijzing. Het kwam er niet van, want de ellende bij Feyenoord bleek net even wat urgenter, na die 10-0. Journalistieke relevantie, noemen wij dat, maar u mag het ook best stemmingmakerij noemen. Of scorebordjournalistiek.

Het voordeel van mijn positie op rij vier, schuin achter het doel, was dat ik recht in de verdwaasde ogen van Rob van Dijk kon kijken. En in die van Bruno Martins Indi, het arme schaap. Als ik me goed concentreerde, hoorde ik de knieën van André Bahia knikken. En steeds als Tim de Cler zijn mond woest opentrok, bleef het daarna stil. Er kwam geen geluid meer uit zijn keel, leek het wel, hoe hardnekkig Tim het ook probeerde.

Ook fascinerend: het satanische glimlachje van Balázs Dzsudzsák, elke keer als hij Stefan de Vrij voelde naderen, bevend van angst. Balász had wel wat weg van Jaap Stobbe in Bassie & Adriaan, anno 1978, in de rol van die bloedirritante Plaaggeest. Maar dan met een vleugje meer horror. En vraatzucht.

Jan Mulder had zondagavond wel een aardige theorie, over het boosaardige gedrag van PSV. Met 10-0 van het roemruchte Feyenoord winnen, dat doe je gewoon niet, vond Jan. Het was ongepast en onnodig. Iedere voetballer met een beetje historisch besef in zijn donder, zou dat moeten weten. Feyenoord verneder je niet. Niet zo.

Op de Oosttribune voelde je dat ook langzaam groeien, die tweeslachtigheid. Er werd gelachen en gezongen en getreiterd, zeker, maar er was ook mededogen, af en toe. Op het laatst keek de man met het rondroze hoofd best wel ernstig, toen hij nog een keer verzuchtte dat het gofferniettegeleuven was.

Alsof het allemaal een beetje uit de hand was gelopen, dat onschuldige kussengevecht in het stapelbed. Opeens viel het kleine Rotterdamse buurjongetje iets te hard achterover. Per ongeluk, zomaar twee meter naar beneden, met zijn hoofd op de grond, met een klap tegen de houten speelgoedkist aan. Tand door de lip, gat in het hoofd, hersenschudding, bloedneus.

Niet leuk meer.

(SJOERD MOSSOU)
ad.nl

eens.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » di okt 26, 2010 11:45 am

Had PSV tegen ons in 2000 (was het ofzo?) ook de 10 kunnen halen? Stond na een kwartier al 3-0 geloof ik, was echt verschrikkelijk. Toen namen ze al gas terug, naar eigen zeggen 'uit respect voor Ajax'. Dat was natuurlijk ook ongelofelijk vernederend.

Dubbel gevoel. Van de ene kant is het hilarisch dat dit is gebeurd, van de andere kant....is dit ook een verlies voor het voetbal, ofzo.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door martijn401 » di okt 26, 2010 11:54 am

Is het ook wel een beetje. Kijk als Ajax van Feijenoord met 10-0 is dan is het alleen maar hilarisch en sta ik ook te juichen.Maar ja daar is het een strijd tussen rivalen voor.
En @$% club als PSV ,had wel een beetje gas terug mogen nemen en ben het daarom wel eens met die laatste alinea.
Laatst gewijzigd door martijn401 op di okt 26, 2010 12:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » di okt 26, 2010 12:03 pm

Tja, voor sommige supporters en Been zal het me een worst wezen.Maar voor de club Feyenoord vind ik het triest.Redelijke talenten hebben, die met een stuk of drie-vier versterkingen ( ervaring, redelijk salaris ) zeker mee bovenaan het linkerrijtje zouden kunnen voetballen.

Maarja, Feyenoord laat duidelijk zien dat je zonder een cent te makken het tegenwoordig zeer moeilijk gaat krijgen.Je kan dus niks, niet op de lange maar ook niet op de korte termijn.

Draai het maar eens om en zet AJAX maar eens in die positie, zonder spits(sen), ervaring en rijpheid op het middenveld, een versleten back en te jeugdig achterblok posities, en een degelijke doch duidelijk allang op zijn eind zijnde keeper.

Dan had ook AJAX een pak op zijn broek gehad ( met tien ) tegen Psv ..
Laatst gewijzigd door 999 op di okt 26, 2010 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » di okt 26, 2010 12:03 pm

Als ik droom over de ideale vernedering dan zie ik een 9-0 in de Arena voor me, met nog 5 minuten te spelen. Suarez die alleen op Van Dijk afloopt, hem omspeelt, met de bal naar het lege doel, en de bal op de lijn stilhoudt...en terugloopt. Niet scoren.

Dat zou echt ul-tiem zijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » di okt 26, 2010 12:05 pm

999 schreef: Dan had ook AJAX een pak op zijn broek gehad ( met tien ) tegen Psv ..
Ja, als Ajax in de shirts had gespeeld van Feyenoord, dezelfde spelers had gehad als Feyenoord, dezelfde coach, dezelfde geschiedenis, dezelfde ervaring, en ook hetzelfde wedstrijdverloop als Feyenoord...

Dan was het 10-0 geworden ja.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48002
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » di okt 26, 2010 12:10 pm

Nee, dan was het nog erger geweest. Feyenoord staat namelijk altijd al met 1-0 voor door de nieuwe spelersbus. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » di okt 26, 2010 12:11 pm

Thijs schreef:
999 schreef: Dan had ook AJAX een pak op zijn broek gehad ( met tien ) tegen Psv ..
Ja, als Ajax in de shirts had gespeeld van Feyenoord, dezelfde spelers had gehad als Feyenoord, dezelfde coach, dezelfde geschiedenis, dezelfde ervaring, en ook hetzelfde wedstrijdverloop als Feyenoord...

Dan was het 10-0 geworden ja.
Waar slaat dit nu weer op.Is dit nu de Amsterdamse arrogantie .. Lachen om Feyenoord, een paar ultieme vernederings scenario's verzinnen, terwijl je eigen club als een stel amateurs tegen Excelsior niet verder komt dan 2-2.

Kinderachtige jongen ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » di okt 26, 2010 12:20 pm

999 schreef:
Thijs schreef:
999 schreef: Dan had ook AJAX een pak op zijn broek gehad ( met tien ) tegen Psv ..
Ja, als Ajax in de shirts had gespeeld van Feyenoord, dezelfde spelers had gehad als Feyenoord, dezelfde coach, dezelfde geschiedenis, dezelfde ervaring, en ook hetzelfde wedstrijdverloop als Feyenoord...

Dan was het 10-0 geworden ja.
Waar slaat dit nu weer op.Is dit nu de Amsterdamse arrogantie .. Lachen om Feyenoord, een paar ultieme vernederings scenario's verzinnen, terwijl je eigen club als een stel amateurs tegen Excelsior niet verder komt dan 2-2.

Kinderachtige jongen ...
Loop nou toch eens niet zo te zeiken. "Zielig voor Feyenoord", ZIJ hebben een paar jaar geleden allemaal ouwe rotten gehaald voor miljoenensalarissen en liepen toch van de daken te schreeuwen dat ze wel even Champions League gingen halen. En dat moeten we nu ineens sneu vinden, dit zijn gewoon de gevolgen van wanbeleid. Eigen schuld, dikke bult.

Ja, als wij in dezelfde situatie hadden gezeten, hadden we misschien ook wel ruim verloren van PSV. Maar dat zitten we toch niet?

Het zou toch mooi zijn dat ik nergens meer om mag lachen omdat wij al een tijdje geen kampioen meer zijn geworden. Dan kan ik er beter meteen een eind aan gaan maken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » di okt 26, 2010 12:30 pm

Thijs schreef:
999 schreef:Ja, als Ajax in de shirts had gespeeld van Feyenoord, dezelfde spelers had gehad als Feyenoord, dezelfde coach, dezelfde geschiedenis, dezelfde ervaring, en ook hetzelfde wedstrijdverloop als Feyenoord...

Dan was het 10-0 geworden ja.
Waar slaat dit nu weer op.Is dit nu de Amsterdamse arrogantie .. Lachen om Feyenoord, een paar ultieme vernederings scenario's verzinnen, terwijl je eigen club als een stel amateurs tegen Excelsior niet verder komt dan 2-2.

Kinderachtige jongen ...

Loop nou toch eens niet zo te zeiken. "Zielig voor Feyenoord", ZIJ hebben een paar jaar geleden allemaal ouwe rotten gehaald voor miljoenensalarissen en liepen toch van de daken te schreeuwen dat ze wel even Champions League gingen halen. En dat moeten we nu ineens sneu vinden, dit zijn gewoon de gevolgen van wanbeleid. Eigen schuld, dikke bult.

Ja, als wij in dezelfde situatie hadden gezeten, hadden we misschien ook wel ruim verloren van PSV. Maar dat zitten we toch niet?

Het zou toch mooi zijn dat ik nergens meer om mag lachen omdat wij al een tijdje geen kampioen meer zijn geworden. Dan kan ik er beter meteen een eind aan gaan maken.
Ten eerste staat er nergens Zielig.Maar TRIEST.En of ik ZEIK maak ik zelf wel uit.

Weet je wat zielig is, allerlei vernederings scenario's bedenken en MEE liften op een uitslag waar AJAX geen ruk mee te maken heeft.En eigenlijk ben jij degene die zielig is want het zou juist voor je eigen cluppie beter zijn geweest als Psv GEWONNEN had.Maarja blijkbaar snap je dat niet.

Oh, en in jouw kennissen kring roept men nooit bij een aankoop dat we ( AJAX ) nu wel kampioen gaan worden.Ik heb niks met sommige Feyenoord supporters ( die schreeuwers, maar dat telt ook voor sommige AJAX supporters ).Ik heb niks met Been, maar voor de CLUB Feyenoord vind ik wat er nu gebeurt TRIEST ..

Tja, je lacht wat af tegenwoordig bij AJAX omdat het bij een ander zo slecht gaat .. Kinderachtig gedoe ..

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door FCT-Bantje » di okt 26, 2010 12:45 pm

Thijs schreef:Als ik droom over de ideale vernedering dan zie ik een 9-0 in de Arena voor me, met nog 5 minuten te spelen. Suarez die alleen op Van Dijk afloopt, hem omspeelt, met de bal naar het lege doel, en de bal op de lijn stilhoudt...en terugloopt. Niet scoren.

Dat zou echt ul-tiem zijn.
Om vervolgens dat jaar op doelsaldo (1 goal te weinig) niet kampioen te worden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48002
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door peter » di okt 26, 2010 12:48 pm

Precies. Heb liever dat 'ie de bal stillegt op de doellijn, op de knietjes gaat, en hem er dan in kopt.

Overigens hebben ze bij Feyenoord een prachtprogramma voor de boeg nog, hoor.

Feyenoord - VVV
AZ - Feyenoord
Feyenoord - Roda

Zou toch wel heel penibel worden als ze dan nog geen punten weten te halen. :neutral.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Scherrer » di okt 26, 2010 12:52 pm

Thijs schreef:Als ik droom over de ideale vernedering dan zie ik een 9-0 in de Arena voor me, met nog 5 minuten te spelen. Suarez die alleen op Van Dijk afloopt, hem omspeelt, met de bal naar het lege doel, en de bal op de lijn stilhoudt...en terugloopt. Niet scoren.

Dat zou echt ul-tiem zijn.
Nee, het kan ultiemer. Dat Suarez bij die stand van 9-0 na het omspelen van Van Dijk alleen op de doellijn staat, de bal stilhoudt, grijnst en de bal inderdaad uit de doelmond weg schopt uit medelijden.... maar dat de bal dan via een woest aanstormende Feyenoorder (Vlaar, ofzo) alsnog in het doel caramboleert. Eigen goal. Ik bedoel, een 10-0 tegen Feyenoord zou ik nooit willen missen. En zo combineer je een vernedering van die tiende niet willen maken 'uit medelijden' met het uiteindelijk toch 10 keer scoren.
***

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » di okt 26, 2010 12:55 pm

999 schreef: Ten eerste staat er nergens Zielig.Maar TRIEST.En of ik ZEIK maak ik zelf wel uit.
Die hoofdletters zijn niet nodig hoor, ik kan best lezen. Als je iets sneu of triest vindt vind je dat ook zielig, dat is eigenlijk hetzelfde.
Weet je wat zielig is, allerlei vernederings scenario's bedenken en MEE liften op een uitslag waar AJAX geen ruk mee te maken heeft.En eigenlijk ben jij degene die zielig is want het zou juist voor je eigen cluppie beter zijn geweest als Psv GEWONNEN had.Maarja blijkbaar snap je dat niet.
Ik snap het inderdaad niet, volgens mij heeft PSV namelijk ook GEWONNEN. Of bedoel je VERLOREN? En ik lift nergens op mee, waarom mag ik niet lachen als onze aartsrivaal de grootste vernedering in hun clubgeschiedenis meemaakt? Volgens mij mogen we dan nergens meer om lachen, want bij ons gaat het ook niet best. Nou, zullen we dan maar gewoon ophouden met plezier maken in het leven? Zal ik tot m'n dood dan maar klagerig lopen zeiken hoe kut het allemaal wel niet gaat bij onze club? Laat ik liever aan anderen over eigenlijk.
Oh, en in jouw kennissen kring roept men nooit bij een aankoop dat we ( AJAX ) nu wel kampioen gaan worden.Ik heb niks met sommige Feyenoord supporters ( die schreeuwers, maar dat telt ook voor sommige AJAX supporters ).Ik heb niks met Been, maar voor de CLUB Feyenoord vind ik wat er nu gebeurt TRIEST ..

Tja, je lacht wat af tegenwoordig bij AJAX omdat het bij een ander zo slecht gaat .. Kinderachtig gedoe ..
De CLUB Feyenoord heeft er ZELF voor gezorgd DAT het in DEZE situatie KWAM. WIJ voorspelden HET in die TIJD al. DAAROM is DEZE situatie VOOR mij LEUK.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Liberty » di okt 26, 2010 1:10 pm

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe iedereen gereageerd zou hebben wanneer dit Ajax was overkomen. En dan bedoel ik niet hier, maar meer in de media. In de media is er weinig van leedvermaak te merken, maar zou dat ook het geval zijn geweest wanneer Ajax zo diep zou zijn weggezakt. Volgens mij hadden types als Jack van Gelder en Johan Derksen dan graag nog even een trap nagegeven.

Waarom is men Feyenoord zo veel sympathieker gaan vinden? Vroeger was die club minstens net zo arrogant als Ajax, maar nu ineens vinden de heel wat mensen de club wel wat hebben? Is dat het loser-syndroom? Mensen houden van de de losers?
Tijd voor iets nieuws.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door brigade zuid » di okt 26, 2010 1:10 pm

Jan Mulder had zondagavond wel een aardige theorie, over het boosaardige gedrag van PSV. Met 10-0 van het roemruchte Feyenoord winnen, dat doe je gewoon niet, vond Jan. Het was ongepast en onnodig. Iedere voetballer met een beetje historisch besef in zijn donder, zou dat moeten weten. Feyenoord verneder je niet. Niet zo.
Sorry hoor, maar vind het echt nergens op slaan, waarom zou je een boodschap aan de problemen van je tegenstander hebben.. je probeert gewoon zoveel mogelijk doelpunten te maken lijkt me, daarom heb ik me de afgelopen jaren ook vaak aan AJAX geërgerd als ze het wel weer welletjes vonden tegen fnoord terwijl een monsterscore er in zat.

Ik kan alleen maar zeggen diep respect voor Psv, deze uitslag zal ik mn hele leven lang heugen.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Liberty » di okt 26, 2010 1:15 pm

brigade zuid schreef:
Jan Mulder had zondagavond wel een aardige theorie, over het boosaardige gedrag van PSV. Met 10-0 van het roemruchte Feyenoord winnen, dat doe je gewoon niet, vond Jan. Het was ongepast en onnodig. Iedere voetballer met een beetje historisch besef in zijn donder, zou dat moeten weten. Feyenoord verneder je niet. Niet zo.
Dit is nou precies zo'n stukje dat ik bedoel. Zou hij dat ook over Ajax hebben gezegd? Ergens krijg ik wel het idee dat dat soort types het geweldig zouden vinden om Ajax vernederd te zien worden.
Tijd voor iets nieuws.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door FlaFlu » di okt 26, 2010 1:47 pm

Jan Mulder is Ajacied.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Liberty » di okt 26, 2010 1:51 pm

Hij heeft bij Ajax gevoetbald, maar dat zegt niet zo veel.

Komt nog eens bij dat er de afgelopen jaren genoeg Ajacieden zijn geweest die ineens toch niet zo'n grote fan van de club bleken te zijn toen het minder is gaan lopen.
Tijd voor iets nieuws.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Scherrer » di okt 26, 2010 1:54 pm

Enganche schreef:Jan Mulder is Ajacied.
Fout. Jan Mulder is Feyenoord-fan. Hij heeft wel lang geleden bij Ajax gespeeld.
***

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Thijs » di okt 26, 2010 1:54 pm

Ik noem een Raoul Heertje, die flapdrol vond het opeens weer veel te kil bij Ajax en is nu maar 'socios' geworden bij Barcelona. Successupporter, hij mag lekker wegblijven. :excited.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door 999 » di okt 26, 2010 1:55 pm

Thijs schreef:
999 schreef: Ten eerste staat er nergens Zielig.Maar TRIEST.En of ik ZEIK maak ik zelf wel uit.
Die hoofdletters zijn niet nodig hoor, ik kan best lezen. Als je iets sneu of triest vindt vind je dat ook zielig, dat is eigenlijk hetzelfde.
Weet je wat zielig is, allerlei vernederings scenario's bedenken en MEE liften op een uitslag waar AJAX geen ruk mee te maken heeft.En eigenlijk ben jij degene die zielig is want het zou juist voor je eigen cluppie beter zijn geweest als Psv GEWONNEN had.Maarja blijkbaar snap je dat niet.
Ik snap het inderdaad niet, volgens mij heeft PSV namelijk ook GEWONNEN. Of bedoel je VERLOREN? En ik lift nergens op mee, waarom mag ik niet lachen als onze aartsrivaal de grootste vernedering in hun clubgeschiedenis meemaakt? Volgens mij mogen we dan nergens meer om lachen, want bij ons gaat het ook niet best. Nou, zullen we dan maar gewoon ophouden met plezier maken in het leven? Zal ik tot m'n dood dan maar klagerig lopen zeiken hoe kut het allemaal wel niet gaat bij onze club? Laat ik liever aan anderen over eigenlijk.
Oh, en in jouw kennissen kring roept men nooit bij een aankoop dat we ( AJAX ) nu wel kampioen gaan worden.Ik heb niks met sommige Feyenoord supporters ( die schreeuwers, maar dat telt ook voor sommige AJAX supporters ).Ik heb niks met Been, maar voor de CLUB Feyenoord vind ik wat er nu gebeurt TRIEST ..

Tja, je lacht wat af tegenwoordig bij AJAX omdat het bij een ander zo slecht gaat .. Kinderachtig gedoe ..
De CLUB Feyenoord heeft er ZELF voor gezorgd DAT het in DEZE situatie KWAM. WIJ voorspelden HET in die TIJD al. DAAROM is DEZE situatie VOOR mij LEUK.
Prachtig trouwens dat je het over MIJN als dan situaties hebt terwijl jij zelf niks anders doet ...

Ik vind wat er met nu met de club Feyenoord gebeurd TRIEST .. en sommige reacties waaronder de jouwe zeer kinderachtig ..
Laatst gewijzigd door 999 op di okt 26, 2010 2:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door Liberty » di okt 26, 2010 1:58 pm

Thijs schreef:Ik noem een Raoul Heertje, die flapdrol vond het opeens weer veel te kil bij Ajax en is nu maar 'socios' geworden bij Barcelona. Successupporter, hij mag lekker wegblijven. :excited.gif:
Inderdaad. Wat een idioot was dat. Ja, Barcelona is zo'n liefdevolle club en hij was al jaren supporter maar hij werd pas socios toen het succes kwam. En FC Twente vond hij ook wel sympathiek. Waarschijnlijk twee jaar geleden AZ ook.

Trieste figuren zijn dat.
Tijd voor iets nieuws.

Gesloten