Vito Wormgoor
Moderator: mods
Vito Wormgoor
Stond er nog niet tussen.
Speelde gisteravond tegen Excelsior'31 een puike pot centraal in de verdediging. Weliswaar amateurs, maar het is een begin.
Persoonlijk hoop ik dat Vito bij het eerste wordt betrokken in plaats van een derderangs aankoop.
Overigens is Vito twee seizoenen geleden overgenomen van de amateurs van DOVO.
Speelde gisteravond tegen Excelsior'31 een puike pot centraal in de verdediging. Weliswaar amateurs, maar het is een begin.
Persoonlijk hoop ik dat Vito bij het eerste wordt betrokken in plaats van een derderangs aankoop.
Overigens is Vito twee seizoenen geleden overgenomen van de amateurs van DOVO.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het is meer een gevoel. Een jongen die nog niet zo heel lang geleden bij DOVO zat. Een amateurvereniging. Maar wie weet, misschien gaat ie wel Stam achterna. Die werd ook pas laat ontdekt. Alhoewel, zo'n carriere komt waarschijnlijk eens in de 20 jaar voor.De Dominee schreef:Heb jij hem vaak zien spelen Peter? Wat ik begrepen heb is het een echte verdediger, maar wat is jouw beeld van hem?
- Daily Blind
Hij werd al vaker gelinkt aan een profclub, maar koos voor een langer verblijf bij DOVO, waar hij wel als 15 / 16 jarige zijn debuut maakte in het eerste om er vervolgens niet mer uitgehaald te worden. Dat is net zo'n goede leerschool dan "onze jongens" doen.goodfella schreef:Het is meer een gevoel. Een jongen die nog niet zo heel lang geleden bij DOVO zat. Een amateurvereniging. Maar wie weet, misschien gaat ie wel Stam achterna. Die werd ook pas laat ontdekt. Alhoewel, zo'n carriere komt waarschijnlijk eens in de 20 jaar voor.De Dominee schreef:Heb jij hem vaak zien spelen Peter? Wat ik begrepen heb is het een echte verdediger, maar wat is jouw beeld van hem?
Een betere waarschijnlijk, voor een verdediger tenminste. Ajax stuurde ooit Boulahrouz weg. Dat zegt wel genoeg.Zlatan Son of God schreef:Hij werd al vaker gelinkt aan een profclub, maar koos voor een langer verblijf bij DOVO, waar hij wel als 15 / 16 jarige zijn debuut maakte in het eerste om er vervolgens niet mer uitgehaald te worden. Dat is net zo'n goede leerschool dan "onze jongens" doen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ja die werd ook beter bij een klein clubje..joey schreef:Een betere waarschijnlijk, voor een verdediger tenminste. Ajax stuurde ooit Boulahrouz weg. Dat zegt wel genoeg.Zlatan Son of God schreef:Hij werd al vaker gelinkt aan een profclub, maar koos voor een langer verblijf bij DOVO, waar hij wel als 15 / 16 jarige zijn debuut maakte in het eerste om er vervolgens niet mer uitgehaald te worden. Dat is net zo'n goede leerschool dan "onze jongens" doen.
Joey, ik vind dat verdedigers moeten korfballen. Zoals Adriaanse dat ooit eens opperde. Maak maar koppeltjes en leg de verdediger uit dat ie 90 minuten lang zijn tegenstander niet uit het oog mag verliezen. Doet ie het wel dan mag ie voor straf 5 km lopen.joey schreef:Stam zou de verdedigers in de Ajax-jeugd moeten gaan trainen. Hoeft hij niet fulltime aan de slag (wil hij niet), en kan hij zich heel verdienstelijk maken.
Het gaat om de kleine kneepjes. Hoe kan het dat Heitinga na tien jaar Ajax zijn man nog steeds keer op keer uit zijn rug laat weglopen? Waarom kan Vertonghen niet koppen? Hoe gebruikt een verdediger zijn lichaam, hoe maak je die kleine 'voorovertreding' zodat je het duel niet hoeft aan te gaan?
Gullit zei ooit tegen Van Hanegem dat hij niet begreep dat hij ondanks zijn lengte zoveel kopduels verloor. Van Hanegem legde hem toen even uit hoe het moest. Daarna was Gullit haast niet meer te kloppen in de lucht. Dat bedoel ik dus.
Gullit zei ooit tegen Van Hanegem dat hij niet begreep dat hij ondanks zijn lengte zoveel kopduels verloor. Van Hanegem legde hem toen even uit hoe het moest. Daarna was Gullit haast niet meer te kloppen in de lucht. Dat bedoel ik dus.
Het stinkt aan alle kanten!
Dus ben jij blij dat van ´t Schip, de Boer, van Basten en Bergkamp komend seizoen op het veld staan.joey schreef:Het gaat om de kleine kneepjes. Hoe kan het dat Heitinga na tien jaar Ajax zijn man nog steeds keer op keer uit zijn rug laat weglopen? Waarom kan Vertonghen niet koppen? Hoe gebruikt een verdediger zijn lichaam, hoe maak je die kleine 'voorovertreding' zodat je het duel niet hoeft aan te gaan?
- Daily Blind
Erg lang geleden en naar wat ik uit interviews heb begrepen vond hij het zelf terecht.Ajax stuurde ooit Boulahrouz weg. Dat zegt wel genoeg.
Er is ook een ander rijtje van de laatste jaren

Ajax leidt geen mandekkers op, hoefde ook niet zei ooit ene JC!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
Probeer hem dan te verhuren aan een ploeg waar hij wel aan spelen in de eredivisie toekomt. Jong Ajax is leuk, maar niet om er een paar jaar achtereen in te spelen.Zlatan Son of God schreef:Daarom moeten we blij en vooral zuinig zijn op Wormgoor. Hij heeft nog veel te leren, maar hij is eindelijk een echte verdediger!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!