Ajax.nlMartina twee jaar langer Ajacied
Amsterdam, 31 mrt 2008
Ajax heeft de optie in het contract van Javier Martina gelicht. Dat betekent dat de rechtsbuiten twee jaar langer aan de Amsterdamse club verbonden blijft.
Martina begint komend seizoen de voorbereiding bij de A-selectie van Ajax. Momenteel traint de 21-jarige aanvaller van Jong Ajax al regelmatig mee met het eerste elftal.
Javier Martina
Moderator: mods
Javier Martina
Ik zie dat hij nog geen eigen topic heeft, dus bij dezen:
- Ajaciedjuh
Inzet, grilligheid en een beetje flegmatiek. Hoewel hij sterk op een verbeterende tour is. Het is een typische '7' in de kenmerkende speelwijze van Ajax. Je kan hem vergelijken met eerdere buitenspelers die De Toekomst de laatste 5 á 6 jaar tot op heden heeft voortgebracht, maar die (qua niveau) nog net te licht waren voor het grote werk.Jesse schreef:Oké, en wat zijn z'n minpunten?
Al bewijst Martina in Jong Ajax nu wél rendabel te zijn met scherpe voorzetten, doelpunten en assists. Wekelijks zelfs! Hij is al langere tijd toe aan een hogere stap, maar je kent Ajax hé. Zij werden intern pas wakker toen FC Twente aan de deur klopte voor Javier.
AFCA!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Een eerlijk oordeel inderdaad.8/12/2008 - Martina gaat vragen om verhuur
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Javier Martina laat in het weekblad Sportweek weten dat hij binnenkort bij Ajax zal verzoeken om verhuur van zijn pupil voor de tweede seizoenshelft. "Binnenkort zullen we de clubleiding daarvoor om goedkeuring vragen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Ajax niet akkoord gaat. Als Javier wordt verhuurd, kunnen ze tenminste een eerlijk oordeel over hem vellen."
AN
En dat is Eredivisie of Eerste Divisie niveau?
Maar Martina zou inderdaad ook een soort Pascal Heije kunnen worden, echter lijkt het mij nog te vroeg hem af te schrijven voor de Eredvisie en wellicht dat hij tijdens de verhuur periode helemaal opbloeit. Maar daar ga ik niet van uit, althans niet voldoende voor een basisplaats in Ajax 1.

Maar Martina zou inderdaad ook een soort Pascal Heije kunnen worden, echter lijkt het mij nog te vroeg hem af te schrijven voor de Eredvisie en wellicht dat hij tijdens de verhuur periode helemaal opbloeit. Maar daar ga ik niet van uit, althans niet voldoende voor een basisplaats in Ajax 1.
de keer dat ie meespeelde deed ie het gewoon goed. (gaf ook de assist tegen twente meen ik me te herinneren)
een sierlijke rechtsbuiten die nu gewoon geen kans krijgt met suli, suarez, leo , bakkie choco etc voor zijn neus.
ik zie hem bij bij een eredivisie ploeg leuk meeballen de komende maanden.
een sierlijke rechtsbuiten die nu gewoon geen kans krijgt met suli, suarez, leo , bakkie choco etc voor zijn neus.
ik zie hem bij bij een eredivisie ploeg leuk meeballen de komende maanden.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Return of the Boombap