Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 11:32 am

Waarom niet? Denk je dat Ajax Sulejmani laat lopen omdat hij die bepaling uit zijn contract wil?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 27, 2008 11:35 am

Een speler als Sulejmani hoeft zich geen zorgen te maken over zo'n bepaling. Dit is alleen een probleem voor oudere spelers. Overigens denk ik nog altijd dat Perez is teruggezet vanwege z'n gedrag als bankzitter.

Rare verwijten ook verder van team Perez. Ajax wordt geleid door Van Basten, dus is het logisch dat hij de beslissingen en de verantwoording daarvan neemt. En het klopt ook dat Van Basten ruim van tevoren heeft aangegeven dat de selectie op een gegeven moment teruggebracht zou worden. Dat Perez, met zijn gebrek aan zelfkritiek, zich geen moment kon voorstellen dat hij een van de afvallers zou zijn, dat is wat anders.

Het komt er uiteindelijk gewoon op neer dat Perez een flutzaakwaarnemer heeft.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 11:45 am

Thomas schreef:Een speler als Sulejmani hoeft zich geen zorgen te maken over zo'n bepaling.
Perez ook niet, dacht hij ongetwijfeld.

Hoe je er ook tegenaan kijkt, Perez kan er weinig aan doen dat Ajax een nieuwe trainer heeft en dat die trainer het niet in hem ziet zitten. Wat er gebeurd is, is zijn schuld niet. Dit was allemaal niet nodig geweest. Managers moeten kunnen anticiperen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 27, 2008 12:07 pm

Dat geeft dan blijk van weinig zelfkennis bij Perez.

Hij kan er inderdaad niets aan doen dat er een nieuwe trainer is aangesteld, maar hij had er wel voor kunnen zorgen dat de nieuwe trainer hem bij de selectie had willen houden. Door wat beter z'n best te doen in Ajax 1, bijvoorbeeld.

Van Basten heeft bewust aangegeven dat iedereen in de voorbereiding een kans zou krijgen. In het geval van Perez zeker logisch, want die jongen heeft in principe genoeg kwaliteiten om een selectiespeler van Ajax te zijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 12:10 pm

Vind ik niet. Hij komt zwaar tekort. Maar het is niet zijn schuld dat Ajax hem tot twee keer toe een contract aanbiedt.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 27, 2008 12:15 pm

En het is niet de schuld van Ajax dat hij en z'n zaakwaarnemer het contract niet hebben doorgenomen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo aug 27, 2008 12:17 pm

Nee, maar we moeten niet uit het oog verliezen dat Ajax nu geen winnaar is. Perez moet zich melden bij Jong Ajax en heeft nog 5 dagen om een andere club voor hem te vinden. Zo niet, dan wordt het lappen voor Ajax.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 12:18 pm

Dat niet, maar het is te treurig voor woorden dat het tot een arbitragezaak heeft moeten komen. Waarom kon dit niet op een fatsoenlijke manier worden opgelost?

Van Basten heeft neem ik aan alle wedstrijden van PSV en Ajax van het afgelopen seizoen gezien. Hij kon bovendien praten/bellen met Koster en Jan Wouters. Van Basten had allang kunnen en moeten weten dat Perez niet geschikt was voor Ajax 1. Maar blijkbaar is hij nogal onzeker in dit opzicht (bij Oranje wilde hij ook al de halve eredivisie op zicht), daar wordt Perez de dupe van.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 27, 2008 12:23 pm

Peter schreef:Nee, maar we moeten niet uit het oog verliezen dat Ajax nu geen winnaar is. Perez moet zich melden bij Jong Ajax en heeft nog 5 dagen om een andere club voor hem te vinden. Zo niet, dan wordt het lappen voor Ajax.
hoezo lappen voor Ajax? Ajax koopt willens en wetens een speler zonder restwaarde en nu gaan we jsmmeren dat Perez geen klote oplevert? bloody boehoe!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo aug 27, 2008 12:27 pm

Het contract wordt dan afgekocht. In die zin lappen voor Ajax.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 27, 2008 12:28 pm

Ik denk niet dat Ajax dat doet hoor. Sinds wanneer is het normaal om de contracten af te kopen van spelers die weg mogen? De kopende club koopt juist het contract af. Dat is het hele idee van het transfersysteem.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo aug 27, 2008 12:30 pm

Jij denkt dat er nog iemand komt voor Perez? Ik niet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 12:33 pm

Misschien komt er wel een club, maar die zal echt niet bereid zijn een transfersom te betalen. Ik neem aan dat Ajax bovendien een groot deel van het salaris zal moeten blijven ophoesten tot het contract van Perez afgelopen is. IN die zin moet Ajax lappen, ja.
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » wo aug 27, 2008 1:46 pm

Lijkt mij onzin dat Ajax er mee in zou stemmen zijn salaris door te betalen als een andere club hem overneemt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 27, 2008 1:54 pm

joey schreef:Misschien komt er wel een club, maar die zal echt niet bereid zijn een transfersom te betalen. Ik neem aan dat Ajax bovendien een groot deel van het salaris zal moeten blijven ophoesten tot het contract van Perez afgelopen is. IN die zin moet Ajax lappen, ja.
Dat lijkt me voor alle partijen de beste oplossing.

Maar Ajax is daar niet toe bereid, als ik de woorden van vd Aat zo hoor.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » wo aug 27, 2008 2:08 pm

En gelijk hebben ze!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo aug 27, 2008 2:19 pm

Want?

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo aug 27, 2008 2:23 pm

Het is in het belang van beide partijen om eruit te komen samen. Ik las in het AD (?) dat AJAX ook wel 2 aanbiedingen heeft gedaan om er samen financieel uit te komen. Misschien dat perez nu wat happiger is.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 27, 2008 2:23 pm

ik zie nog steeds niet de noodzaak van energie in perez steken in. iemand die mij voor de rechter daagt daar doe ik ook niet meer mijn best voor

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 27, 2008 2:24 pm

Waar heb je dat gelezen, Neef?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 2:24 pm

Als ik Perez was, hield ik mijn poot stijf en leverde ik niets in. Moet je zien hoe snel Adrie Koster begint te zeuren.

Luque pakt het veel slimmer aan. Die doet alsof zijn neus bloedt.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 27, 2008 2:27 pm

prima toch, dan blijft-ie dus in het tweede mee trainen en gaat zijn kaarsje als profvoetballer bij het verstrijken van het contract uit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 27, 2008 2:29 pm

O, maar dat blijft niet duren. Ajax wil die jongens niet in Jong Ajax.


Perez is een emotionele man, die laat zijn gevoelens zien. Niet slim als je in een arbeidsconflict gewikkeld bent. Ajax zal dat keihard uitbuiten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 27, 2008 2:29 pm

Neefkens schreef:Het is in het belang van beide partijen om eruit te komen samen. Ik las in het AD (?) dat AJAX ook wel 2 aanbiedingen heeft gedaan om er samen financieel uit te komen. Misschien dat perez nu wat happiger is.
Ik heb het ook gelezen.

FF google:
Perez traint weer bij Jong Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Het ziet ernaar uit dat Kenneth Perez toch wil proberen tot een afwikkeling te komen van zijn conflict met Ajax. Daags na zijn verloren arbitragezaak meldde de Deen zich weer gewoon op de training bij Jong Ajax.
afbeelding vergroten Kenneth Perez. FOTO UNITED PHOTOS
Zijn zaakwaarnemer was ook op de club om in elk geval de dialoog met Ajax gaande te houden over een oplossing in financiële zin.

Zowel de club als Perez zelf heeft niets aan een continuering van de huidige situatie. Perez zei maandagavond dat trainen bij Jong Ajax gelijkstaat aan het beëindigen van zijn carrière en dat Ajax één van de best betaalde krachten heeft rondlopen in het tweede.

In de Raad van Commissarissen die gisteren toevallig vergaderde, kwam de kwestie Perez ook aan de orde en dan vooral de aantijgingen van het kamp Perez tijdens de arbitragezaak aan het adres van Ajax-werknemers. Hoofdtrainer Marco van Basten, interim-directeur Henri van der Aat en technisch manager Danny Blind werden neergezet als leugenaars. Blind, zelf niet aanwezig in Zeist, kwam er het slechtst van af. Perez’ advocaat mr. Ter Huurne stelde dat Blind bij Perez ‘diverse keren zijn excuses heeft gemaakt voor de handelwijze van Van Basten.’

Desgevraagd wilde Blind gisteren niet uitgebreid reageren. ,,Maar het moet wel duidelijk zijn dat het een pertinente leugen is dat ik excuses heb gemaakt aan Perez. We hebben als Ajax een standpunt ingenomen,’’ zegt Blind.

,,Net als Van Basten heb ik wel begrip voor de teleurstelling van Kenneth, maar zij moeten dat begrip niet uitleggen als een verontschuldiging van mijn kant. Dat zijn absoluut niet de feiten. Dat heb ik de heren zelf inmiddels ook verteld.’’

De Ajax-delegatie stelde maandag dat de bal na de arbitragezaak in het kamp-Perez ligt. Twee eerdere voorstellen van de club om tot een financiële afwikkeling te komen, werden niet geaccepteerd.
Dat Ajax in gelijk is gesteld, kan de situatie veranderen. Perez had gehoopt er met een afkoopsom vanaf te komen (zie uitspraak van Aat). Emoties mogen geen rol spelen, puur zakelijk benaderen en transfer laten gaan (behalve naar concurrenten: Twente/az/feyenooit/psv wel een afkoopsom laten betalen).

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » wo aug 27, 2008 2:31 pm

Peter schreef:Want?
Ik zie totaal niet in waarom ze zijn salaris door zouden betalen én transfervrij laten gaan. Wanneer Perez per se weg wil dan kan hij salaris inleveren ook. Of hij blijft bij het tweede trainen en zijn tijd vol maken.

Plaats reactie