Kenneth Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 27, 2008 11:13 pm

joey schreef:Tja, vervelend dat er zoiets als ontslagrecht bestaat... :smallgrin.gif:

Wat jij zou willen, is volstrekt irrelevant. Het gaat erom waar Perez recht op heeft.

@Jöhnk: dat klopt wel, maar juist daarom hadden ze het eerder moeten oplossen.
Hoe dan? Laat hem in de selectie en hij gaat niet weg. Gooi hem uit de selectie en hij gaat ook niet weg.

De grote fout is dat Ajax hem een contract heeft gegeven in de winterstop. Die komt echt niet meer weg hier. Ook al gaat Van Basten ondersteboven op de wc zitten.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 27, 2008 11:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo aug 27, 2008 11:32 pm

ik weet niet wat je loopt te zeuren, joey. Heeft Perez niet al eerder lopen kloten binnen de selectie toen hij niet in aanmerking kwam voor een basisplaats? Vergeten hoe zijn tweespalt zaaien twee jaar terug Ajax de titel kostte.

Een speler zonder enige clubliefde en vol van zichzelf, tis een kwal die redelijk kan ballen, maar waarmee je geen prijzen pakt.

Oprotten met die eikel!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 28, 2008 12:07 am

Dat begint ook steeds meer een eigen leven te leiden op dit forum, dat geen prijzen pakken/hij heeft ons ook geen kampioen gemaakt ..

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do aug 28, 2008 12:23 am

herinner je dat seizoen nog? beslist op de laatste dag en door twee goals. Dat seizoen was er dat "tering neger" en een voordurende strijd met Ajax spelverdeler Sneijder en het gekonkel waar Huntelaar gevoelig was. Perez was en is een gezwel die uit Ajax 1 is gesneden. Kheb geen enkele respect voor deze man en ik gun hem het anonieme einde van een profvoetballer volledig.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do aug 28, 2008 12:26 am

Als HtC er een probleem mee had dan hadden ze Perez weg moeten sturen toen. Nu achteraf niet gaan zeiken dat het daardoor kwam.
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do aug 28, 2008 12:31 am

als het gezeik je al punten heeft gekost dan is de schade al aangerichht. Niet de boel omdraaien.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do aug 28, 2008 12:36 am

Dan had de trainer er toen iets aan moeten doen. Niet Perez de schuld geven...net zo min als dat we Ogararu niet mogen verwijten dat hij niet kan voetballen..
IK GELOOF!!!!!!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do aug 28, 2008 12:48 am

volgens mij startte toen dat gekonkel met een beïnvloedbare Huntelaar - bovendien was het in een maand waarin Ajax meer punten verspeelde dan het won. Dus op de vraag of Ajax gedurende die periode het landskampioenschap verspeelde antwoord ik "Ja"en daarvoor hou ik perez verantwoordelijk. Niet als enige, maar wel als belangrijkste.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 28, 2008 7:44 am

De enige die verantwoordelijk is voor het mislopen van de kampioenschappen is grootbek HTC.Hij en niemand anders bepaalt de opstelling, tactisch en technisch plaatje, wissels en samen met van Geel de aankopen.

Maar grootbek HTC heeft de eindverantwoordelijkheid.

Als Perez een stoorzender was/is, dan is/was ie dat niet van vandaag of morgen, dan had onze verlosser meteen bij zijn aanstelling moeten eisen, IK KOM, maar Perez vertrekt.Immers hoe Perez in elkaar zit weet zelfs iedereen op dit forum.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 7:48 am

Voetske schreef:Immers hoe Perez in elkaar zit weet zelfs iedereen op dit forum.
Toen niet, hoor. Toen wemelde het hier van de Perez-fans.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 28, 2008 7:53 am

joey schreef:
Voetske schreef:Immers hoe Perez in elkaar zit weet zelfs iedereen op dit forum.
Toen niet, hoor. Toen wemelde het hier van de Perez-fans.
Men kende wel degelijk het karacter van Perez.Daar doet het Perez fan zijn niks vanaf.Zijn karakter werd meteen naar voren geschoven als minpunt bij zijn eerste overgang van AZ naar AJAX.

En ook dat is een taak van de trainer om dat te sturen.Of je doet als van Basten als je daar geen zin in hebt, dag Perez .. die keuze had HtC dan ook maar moeten maken.

Niet dus, zelfs in de laatste wedstrijd tegen RKC mocht Perez van HtC opdraven om toch maar die ene te maken ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 8:01 am

Kom op zeg, het lag zogenaamd allemaal aan Ten Cate. Perez was het zielige slachtoffer van een rancuneuze trainer. Dat heb ik hier uit den treure mogen lezen. Ook was hij een fantastische voetballer die Ajax wel even beter zou maken als hij werd opgesteld.

Dat alles is radicaal veranderd. Nu vindt iedereen hem ongeschikt voor Ajax 1. Tja....
Het stinkt aan alle kanten!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » do aug 28, 2008 8:02 am

joey schreef:Nu vindt iedereen hem ongeschikt voor Ajax 1. Tja....
Praat voor jezelf.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 8:07 am

Jij niet? Jij vindt dat Van Basten de verkeerde beslissing heeft genomen?

Ik lees niets anders dan instemming met dat besluit.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 28, 2008 8:12 am

Perez heeft zijn beperkingen maar als je hem bij de selectie had gehouden had hij dit seizoen gewoon van waarde kunnen zijn hoor. Het is natuurlijk niet zo dat hij er ineens niets meer van kan.

Zijn rol in de selectie kan ik niet inschatten maar ik heb wel de indruk dat het allemaal een beetje wordt overdreven. Er zijn ook spelers te noemen die hem een uitstekende collega vinden. Misschien hebben sommige wat moeite met zijn wat hardere cynische humor? Moet je vooral bij Ajax gaan spelen.... :aai.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 28, 2008 8:13 am

joey schreef:Kom op zeg, het lag zogenaamd allemaal aan Ten Cate. Perez was het zielige slachtoffer van een rancuneuze trainer. Dat heb ik hier uit den treure mogen lezen. Ook was hij een fantastische voetballer die Ajax wel even beter zou maken als hij werd opgesteld.

Dat alles is radicaal veranderd. Nu vindt iedereen hem ongeschikt voor Ajax 1. Tja....
Ik vond Perez helemaal niet ongeschikt voor AJAX 1.En ik denk nog steeds dat Perez zijn deel kan hebben in dit elftal.Al begint zijn leeftijd te tellen.

Verder heeft wat je hierboven schrijft er toch geen RUK mee te maken.Als een speler, of het nu pietje of jantje is die in de ogen van de trainer niet past in het elftal, de stoorzender is, dan zet je hem uit het elftal.Dat dat andersmans keuze niet zou zijn heeft er toch ook geen RUK mee te maken.

En in het programma Het Gesprek, legde HTC met grote tegenzin uit dat de stoorzender Perez mede van invloed was op het mislopen van het kampioenschap.In elke krant kon je lezen wie de grote boosdoener was.En dat was natuurlijk niet HtC ..

Oja, voor ik het vergeet Henkie had volgens mij in die tijd een contractje lopen bij Sportweek .. kon ie elke week zijn hart luchten .. en als je alles terug leest ( over Henkie ) dan was HtC nergens nooit de schuldige dat het mis ging ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 8:26 am

Mede van invloed? Ja, ik denk dat die twee affaires met Sneijder en Perez (allebei voor de volle honderd procent hun fout en niet die van een ander) ons kostbare punten hebben gekost. En aangezien we aan het einde van het seizoen één doelpunt en nul punten tekort kwamen, kunnen het ook de beslissende punten zijn geweest.
Natuurlijk had Ten Cate Perez er meteen uit kunnen schoppen toen die vervelend ging doen, maar dan had hij iedereen over zich heen gekregen. Pers, supporters en last but not least Martin van Geel. Hij is nooit gesteund door MVG op dit punt, want MVG, dat bleek weer bij de arbitragezaak, staat door dik en dun aan de kant van Perez.
Inmiddels zijn we een beetje verder, Perez is nog steeds dezelfde Perez. Met dezelfde kwaliteiten en dezelfde beperkingen. Maar opeens is heel Nederland het met Ten Cate eens, lijkt het wel, Perez is nu zelfs niet goed genoeg voor Ajax 1. Vind ik best hoor, maar geef dan gewoon toe dat je het verkeerd hebt gezien. (NB. dit geldt uiteraard niet voor degenen die Perez nog steeds bij de A-selectie willen hebben.)
Het stinkt aan alle kanten!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » do aug 28, 2008 8:34 am

joey schreef:Jij niet? Jij vindt dat Van Basten de verkeerde beslissing heeft genomen?
Vind het inderdaad een verkeerde beslissing. Zelfs een onverantwoorde. Waarom?. Door de wijze waarop een en ander is gebeurd. Waardoor de zaak onomkeerbaar is, er geen weg terug meer is.
Je zet een ervaren speler die, ondanks zijn gebreken, een bijzonder hoog scoringsrendement heeft, aan de kant ten faveure van een jeugdig draaitolletje met exact dezelfde gebreken, waarvan het echter nog maar zeer de vraag is of hij ooit kan tippen aan bedoeld rendement.
Dat is onverantwoordelijk beleid van een coach. Om over het onvoorstelbare ad-hoc beleid van de club nog maar te zwijgen. Een speler (laten) wegsturen die je nog maar een half jaar geleden, inclusief nieuw contract, hebt teruggehaald.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 8:35 am

Oké Jim, dat is een duidelijk standpunt. Ik had het niet over jou (en anderen die dezelfde mening zijn toegedaan). Mijn excuses.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » do aug 28, 2008 9:06 am

joey schreef:Het gaat om het principe dat een speler zich nog kan bewijzen op de training. Perez dus ook. Of hij dat doet is een tweede.
Oh dus nu ineens weer wel, man, man, je weet van voren niet dat je van achteren leeft.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 9:11 am

Nog een keer, het gaat om het principe dat het kán. Niet om de individuele speler.


Pfff.... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 28, 2008 9:56 am

joey schreef:Mede van invloed? Ja, ik denk dat die twee affaires met Sneijder en Perez (allebei voor de volle honderd procent hun fout en niet die van een ander) ons kostbare punten hebben gekost. En aangezien we aan het einde van het seizoen één doelpunt en nul punten tekort kwamen, kunnen het ook de beslissende punten zijn geweest.
Natuurlijk had Ten Cate Perez er meteen uit kunnen schoppen toen die vervelend ging doen, maar dan had hij iedereen over zich heen gekregen. Pers, supporters en last but not least Martin van Geel. Hij is nooit gesteund door MVG op dit punt, want MVG, dat bleek weer bij de arbitragezaak, staat door dik en dun aan de kant van Perez.
Inmiddels zijn we een beetje verder, Perez is nog steeds dezelfde Perez. Met dezelfde kwaliteiten en dezelfde beperkingen. Maar opeens is heel Nederland het met Ten Cate eens, lijkt het wel, Perez is nu zelfs niet goed genoeg voor Ajax 1. Vind ik best hoor, maar geef dan gewoon toe dat je het verkeerd hebt gezien. (NB. dit geldt uiteraard niet voor degenen die Perez nog steeds bij de A-selectie willen hebben.)
Voetske schreef:
Ik vond Perez helemaal niet ongeschikt voor AJAX 1.En ik denk nog steeds dat Perez zijn deel kan hebben in dit elftal.Al begint zijn leeftijd te tellen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 28, 2008 11:33 am

joey schreef:Kom op zeg, het lag zogenaamd allemaal aan Ten Cate. Perez was het zielige slachtoffer van een rancuneuze trainer. Dat heb ik hier uit den treure mogen lezen. Ook was hij een fantastische voetballer die Ajax wel even beter zou maken als hij werd opgesteld.

Dat alles is radicaal veranderd. Nu vindt iedereen hem ongeschikt voor Ajax 1. Tja....
Nee, hoor. Ik vind hem nog steeds niet ongeschikt voor Ajax-1. Als linksbuiten dan. Alleen vind ik Sulejmani op dit moment geschikter als linksbuiten. Basisspeler zal Perez in mijn ogen dan ook niet zijn.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do aug 28, 2008 11:36 am

Is niet ongeschikt hetzelfde als geschikt?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 28, 2008 11:49 am

Ik vind Aissati en Sulejmani beter.

Plaats reactie