Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Thijs » wo jul 21, 2010 12:46 pm

Persbericht AFC AJAX

Amsterdam, 21 juli 2010

Ajax en Bayern München niet langer in gesprek

Ajax en FC Bayern München AG zijn niet langer in gesprek over Gregory van der Wiel. Op 14 juli 2010 maakten beide clubs formeel bekend te onderhandelen over de rechtsbenige verdediger. Ajax stelde in het laatste gesprek een deadline die vandaag om 12.00 uur afliep.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door martijn401 » wo jul 21, 2010 12:48 pm

Ajaxlife :Persbericht Ajax: Ajax en Bayern Munchen niet langer in gesprek over transfer Gregory van der Wiel. 4 minutes ago via web
edit: snelle Thijs

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 21, 2010 1:47 pm

ik maakte niet dezelfde rekensom, ik zie nog zat mogelijkheden waarop Ajax dezelfde tekorten van vorig seizoen niet zal hebben, ook wanneer vdw niet weg gaat. volgend jaar is t dure salarishuis-probleem nagenoeg weg.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door gaizka » wo jul 21, 2010 6:11 pm

LucaS schreef:Zoveel slechter dan Maicon is hij niet hoor, alleen Maicon is Braziliaan he, en dus zo en zo uit principe al veeeeeeeeeel beter.
Ik ben het met je eens dat alles van ver vaak beter wordt gemaakt dan dat het werkelijk is, in het geval van Maicon is dit ook daadwerkelijk het geval wat mij betreft. Wat een beest van een verdediger is dat, zover is van der Wiel (nog) niet. Heeft natuurlijk ook met leeftijd te maken en met fysiek.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door bryan » wo jul 21, 2010 7:35 pm

Maicon heeft niet voor niets de CL gewonnen met Inter, lijkt mij.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » vr jul 23, 2010 9:58 am

Nog eens bevestigd: Van Gaal vindt het niet nodig om VDW te halen dus de zaak lijkt van de baan.

Schatten wij de transferwaarde van VDW niet te hoog in?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Bert » vr jul 23, 2010 10:06 am

Objectief gezien zal hij zeker geen twintig miljoen waard zijn, nee. Maar goed, hij heeft nog drie jaar contract dus het is dokken of opbokken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 51911
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » vr jul 23, 2010 11:13 am

joey schreef: Schatten wij de transferwaarde van VDW niet te hoog in?
Nee. Kijk eens wat bijv. Chelsea aan rechtsbacks heeft uitgegeven die veel minder dan VDW zijn.

Wanneer Lahm naar Man U vertrekt, legt Bayern zonder met de ogen te knipperen 20 mio voor VDW neer.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 23, 2010 9:01 pm

:antlers.gif: Lahm vertrekt niet
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 25, 2010 10:46 am

AN schreef:[b]Bayern zal niet meer terugkeren voor Van der Wiel[/b]

25 juli 2010

Technisch directeur Christian Nerlinger van Bayern Munchen heeft laten weten dat zijn club niet meer opnieuw bij Ajax zal aankloppen voor Van der Wiel. "We hebben het met Van Gaal over Van der Wiel gehad, maar we hebben gekozen voor Diego Contento. Hij heeft hier op het trainingskamp in Oostenrijk laten zien dat hij over de nodige kwaliteit beschikt. Daarom is de zaak Van der Wiel voor ons gesloten. Wanneer Bayern München interesse heeft in een speler, dan wordt de prijs opgevoerd naar een hoogte die door het dak heen schiet. Maar zo'n prijs betalen we enkel voor spelers van uitzonderlijke klasse. Tijdens het WK heb ik maar twee verdedigers gezien van die klasse: dat waren Philipp Lahm en de Braziliaan Maicon. Daarom was het voor ons duidelijk dat Lahm aan de rechterkant blijft spelen en Contento de beste papieren heeft op links", aldus Nerlinger.
Goed nieuws. Team bij elkaar houden en een goede spits aantrekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47418
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » zo jul 25, 2010 1:52 pm

Inderdaad. Volgend jaar kan hij ook nog wel weg.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Khraa » zo jul 25, 2010 2:11 pm

Pfew, en Van der Wiel nog in Ajax en geen Braafheid. Hoe duidelijker kan je een win-win situatie krijgen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 2:12 pm

Ik word een beetje moe van dat Bayern. Eerst bieden ze erop, en nu lopen ze te verkondigen hoezeer ze Van der Wiel niet nodig hebben.

Lionel
Berichten: 47418
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » zo jul 25, 2010 2:17 pm

Typisch Van Gaal.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 2:24 pm

Inderdaad. Een windvaan, die man.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Khraa » zo jul 25, 2010 3:00 pm

Volgens mij heeft Van Gaal minder te zeggen over wie er komt dan gedacht wordt. Volgens mij polst Rummenige eerst en pas daarna wordt de mening van Van Gaal gevraagd. Zo ging het bij de linksback positie ook.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 3:13 pm

Jöhnk schreef:Ik word een beetje moe van dat Bayern. Eerst bieden ze erop, en nu lopen ze te verkondigen hoezeer ze Van der Wiel niet nodig hebben.
Ze hebben nooit willen betalen wat Ajax vroeg. VDW zullen ze best een leuke speler vinden, maar voor dat geld hoeven ze hem niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door ferry » vr jul 30, 2010 3:50 pm

Ongetwijfeld onbetrouwbaar nieuws maar plaats het toch even. Komt van http://www.adifferentleague.co.uk
van der Wiel priced at £20m.

The Sun are reporting that AFC Ajax have slapped a £20m price tag on Chelsea target Gregory van der Wiel. It had seemed that the Dutch full back was on his way to Bayern Munich before talks over a move broke down but Ajax will still sell the player as long as their valuation is met. Carlo Ancelotti is keen to bolster his defence ahead of the coming season and is believed to be willing to spend big to add youth to an aging squad. Ajax have already stated that players will need to be sold this Summer if they are to continue to strengthen their own roster.
...en nog een van sport.co.uk:
Jol banking on £20 million valuation to ward off London rivals
Author: Ben Moss
Posted on:30 July 2010 - 09:54
Category:Football

Ajax manager Martin Jol has placed a £20 million price-tag on Dutch international Gregory van der Wiel in a bid to ward off interest from Premier League rivals Chelsea and Arsenal.
Arsenal boss Arsene Wenger is long-term admirer of the 22-year-old and his impressive showings for Holland at the World Cup finals have seen Chelsea enter the race for the marauding fullback.
The Gunners are currently preoccupied looking for another centre-half but were strongly linked with Van der Wile at the beginning of the summer, and Carlo Ancelotti is believed to be pursuing Benfica star David Luiz, having also made tentative enquiries for the Ajax star.
Jol is hoping his lofty valuation of the talented defender will prevent Chelsea and Arsenal from following up their purported interest in the player, but should either Ancelotti or Wenger match the £20 million asking price, Van der Wiel will granted a dream move to the Premier League.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Daily Blind » ma aug 09, 2010 4:31 pm

Met stip de zwakste speler de laatste weken. Die gast is sinds het WK niet meer met Ajax bezig.

Lionel
Berichten: 47418
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » ma aug 09, 2010 4:43 pm

Ja daarom zal hij slecht spelen :excited.gif:

Hij is gewoon moe. Vorig jaar alles gespeeld in de competitie, bekerfinale en dan ook nog eens het WK. Win je die dan geeft dat denk ik extra energie.

Maar de finale verliezen.. Dat zal ook wel mentaal ontzettend zwaar zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Daily Blind » ma aug 09, 2010 4:49 pm

Hij zag het al niet meer zitten om naar het lagere niveau van Ajax te gaan. Deze jongen heeft vorig seizoen veel fouten gemaakt. Laat hem eerst maar eens een heel seizoen constant goed spelen. Zowel aanvallend als verdedigend.

Moe? Houdt toch op.. Jonge gast moet redelijk snel kunnen herstellen.

Lionel
Berichten: 47418
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » ma aug 09, 2010 4:51 pm

Los van het fysieke zal het mentaal ook zwaar geweest zijn neem ik aan.
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Aristides » ma aug 09, 2010 5:08 pm

Ach met Andre Ooijer hoef je je toch geen zorgen meer te maken over de verdediging :confused.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 10, 2010 12:31 pm

Sportwereld schreef:Van der Wiel is moe en heeft motivatieproblemen

AMSTERDAM - Gregory van der Wiel verkeert in een niet al te beste vorm. De rechtsback ging in de eerste wedstrijden van het seizoen met zijn club Ajax al meerdere malen in de fout. ,,Ik ben niet in mijn beste doen, maar voel mij vooral ook mentaal erg moe."
Op het WK streed Van der Wiel deze zomer met het Nederlands elftal tot op de laatste dag om de eindzege. Amper twee weken na de finale moest de Amsterdammer alweer aan de slag bij Ajax.

,,Ik heb vorig seizoen bij Ajax en Oranje alles gespeeld en moest toen mijn niveau verhogen naar WK-niveau. Daarna waren er weer belangrijke wedstrijden met Ajax", aldus Van der Wiel tegen NUsport.

In de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente leidde een miscommunicatie met Oranje-doelman Maarten Stekelenburg de enige tegentreffer in, in het voorronde Champions League-duel met POAK Saloniki liep een te korte terugspeelbal ternauwernood goed af en ook in het eerste competitieduel tegen FC Groningen liep hij er niet fris bij.

Van der Wiel heeft nauwelijks vakantie gehad, slechts een aantal vrije dagen. ,,Dat voel ik", zo legt hij uit. ,,Ik had na het WK wat last van mijn lies, nu voel ik een pijntje in mijn hamstrings."

,,Ik heb tussendoor steeds maar twee dagen rust. Ik moet me er echt toe zetten om die duels te spelen", geeft hij toe in het weekblad. ,,Dat heb ik nog nooit gehad. Het is best zwaar allemaal." (RED)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Bert » di aug 10, 2010 12:45 pm

Trieste titel. Waar haalt men vandaan dat hij motivatieproblemen heeft?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie