Edgar Davids
Moderator: mods
Edgar Davids
Nou kunnen we hier verder roddellen :hypocrite:
28 January 2007
EXCLUSIVE: DAVIDS IN JOL BUST-UP
EDGAR POISED TO QUIT SPURS
By Bill Mills
EDGAR Davids's last act at Tottenham was a training ground bust-up with manager Martin Jol.
The 33-year-old midfielder will sign for Ajax this week to end his 17-month stay at White Hart Lane.
Davids had grown increasingly frustrated by his inability to hold down a regular first-team place with Spurs, which culminated in the verbal showdown with boss Jol on Thursday.
Spurs players sensed the explosion was inevitable. Davids was missing from training on Friday, paving the way for his return to Dutch football.
'Explosief einde Davids bij Spurs'
Boulevardkrant Sunday Mirror meldt dat Edgar Davids op explosieve wijze zijn periode bij Tottenham Hotspur heeft beeindigd. Op donderdag zou de training zijn geeindigd met een felle confrontatie tussen Davids en coach Martin Jol. De middenvelder kwam vrijdag vervolgens al tot een akkoord met Ajax, op de training van de Spurs verscheen hij niet meer.
Blij met de punten ...
Wordt nog gezellig met HtC als Edgar straks van het veld wordt gehaald na een slechte pass. Davids laat zich vast niet zomaar besneijderen, ook niet door een woeste trainer... :headbang:
Verder ben ik hier op zich best blij mee: Davids is altijd een favoriet van me geweest. De vraag is nu alleen hoeveel benzine er nog in de tank zit. Maja, we zullen het snel genoeg weten.
Verder ben ik hier op zich best blij mee: Davids is altijd een favoriet van me geweest. De vraag is nu alleen hoeveel benzine er nog in de tank zit. Maja, we zullen het snel genoeg weten.
- Giacomo Puccini
:D Ach, als er íemand is die goed met vedettes om kan aan dan is Henk ten Cate het wel.Thibb schreef:Wordt nog gezellig met HtC als Edgar straks van het veld wordt gehaald na een slechte pass. Davids laat zich vast niet zomaar besneijderen, ook niet door een woeste trainer... :headbang:
Zéker voor de Eredivisie zal er nog genoeg benzine in de tank zitten, al is Davids al een tijdje op de weg terug. Jammer dat we hem niet anderhalf jaar eerder hebben kunnen halen. Waar ik me meer zorgen over maak, is dat de Pitbull misschien te veel hooi op zijn vork zal nemen. Ik hoop dat hij in dienst van anderen wil spelen, zodat zijn sterke punten worden benut. Ten Cate kent hem goed, weet wat hij kan en niet kan. Wat dat betreft heb ik er dus wel vertrouwen in dat het kan gaan werken, maar de praktijk zal het moeten gaan uitwijzen. Een speler van 34 brengt altijd risico's met zich mee.
Hoe dan ook: WELKOM THUIS EDGAR!
Ajax!
Misschien kan Leonardo dan bemiddelen? Ach, het is best dapper van Henk, hij kiest iig niet de makkelijkste weg met ja-knikkersThibb schreef:Wordt nog gezellig met HtC als Edgar straks van het veld wordt gehaald na een slechte pass. Davids laat zich vast niet zomaar besneijderen, ook niet door een woeste trainer... :headbang:
I think I lost my fucking headache
-
Hier in London ben ik nog niemand tegengekomen die erg onder de indruk is van de Davids in zijn Tottenham periode. Daarentegen zeiden sommigen het wel vreemd te hebben gevonden als hij geselecteerd zou zijn voor het wk. Maar ja, hier snappen ze niets van de voetbal; aangezien ze geen vertaling schijnen te hebben voor positiespel kunnen ze de redeneringen en motieven van de gemiddelde eredivisietrainer toch niet volgen. ;)
Sorry, Starring.Starring schreef:Thomas, je postte reeds het bericht dat Davids dinsdag zou worden gepresenteerd. Waarom druk maken om die vagebond-sites? Die sites willen alleen hits scoren, meer niet.
Ik heb lang gewacht op de terugkeer van Davids en ik verwacht er nog altijd veel van. Vandaar dat ik er ietwat nerveus over ben.
"Overgang Davids nog niet afgerond"
29-1-2007 De transfer van Edgar Davids naar Ajax is nog niet helemaal rond. Dat zei Tottenham Hotspur coach Martin Jol maandagochtend voor de camera's van de BBC.
Zondag leek de transfer beklonken en de verwachting was dat Davids maandag in Amsterdam een medische keuring zou ondergaan. De middenvelder liet zich echter niet zien bij het VU-ziekenhuis. Dat zou er op kunnen wijzen dat de overgang van Davids naar Ajax nog niet is afgerond.
Ajax heeft nog tot woensdagavond 23.59 uur de tijd om de transfer rond te krijgen. Daarna sluit de transfermarkt.
at5